Kut berber.quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:52 schreef qua-patat-orbis het volgende:
[..]
WIe ben jij nou weer? vuile vieze wijsneus
quote:
Berber/arabier... Als het maar met een geit te maken heeft héquote:
vrouwtjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat is van voor jouw tijd, mannetje.
Randstad he, de enige plek in NL waar uniformen nog schaars te zien zijn. Waar de boeren allemaal gewemd zijn aan YAP's door de straatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:08 schreef Bouke-p het volgende:
Pff ik sta op schiphol nu, ff collega ophalen. Dienst dus ik loop in uniform, zie ik net dat n oud lijk foto's van me aan t maken is.
Wtf nog nooit n gvt gezien ofzo?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:08 schreef Bouke-p het volgende:
Viel me ook op dat alle kmarianen hallo zeiden. Doen ze normaal buuten schiphol ook niet :p
The south will rise again!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:24 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
Russische tank in Oekraïne.
Dukes of Hazzard zijn daar nog op TV he...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
The south will rise again!!!![]()
Wat moeten die lui eigenlijk met een confederate flag? (okee, de sterren missen, maar toch)
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:25 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dukes of Hazzard zijn daar nog op TV he...
Vies dik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:56 schreef Pumatje het volgende:
Ze demonstreert tegen Parmezaanse kaans ofzo, maar dat mag ze ook bij mij op de bank komen doen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:30 schreef WWolfy het volgende:
Waar is dat "kruipen met je kut" van?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:30 schreef WWolfy het volgende:
Waar is dat "kruipen met je kut" van?
Die broodtrommels op de zijkant dat is toch van dat explosiever pantser?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:24 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
Russische tank in Oekraïne.
yesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die broodtrommels op de zijkant dat is toch van dat explosiever pantser?
Als je hard genoeg gooitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gaan die dingen ook af als je er een steen tegen gooit?
Ze kan haar nieuwe Donbass republiek in mijn achtertuin uitroepenquote:
Oh-em-gee. Is WWE gemaakt?quote:
Onder wat voor prehistorische zwerfkei kom jij vandaan gekropen?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:44 schreef AchJa het volgende:
Onder wat voor prehistorische zwerfkei kom jij vandaan gekropen?
Omdat mensen dom zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:45 schreef Awsom het volgende:
[..]
Waarom kijken daar zoveel mensen naar
USA he. All show, no go.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:45 schreef Awsom het volgende:
[..]
Waarom kijken daar zoveel mensen naar
diplomatieke oplossingen hè. Zijn ze dol op tegenwoordig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:40 schreef marsmello het volgende:
Fijn idee dat je als VN militair jezelf uit een omsingeling mag gaan vechten.
http://mobiel.nu.nl/algem(...)lanhoogten-vrij.html
https://www.google.nl/sea(...)q=novorussia&spell=1quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
The south will rise again!!!![]()
Wat moeten die lui eigenlijk met een confederate flag? (okee, de sterren missen, maar toch)
De GV heeft genoeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:47 schreef Kostertjuh het volgende:
Zijn de agenda's wegbezuinigd bij de baas?Zo maar even 1tje halen
Ook net een week ofzo...quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
Mogguh!
[..]
https://www.google.nl/sea(...)q=novorussia&spell=1
Wat?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:09 schreef Kostertjuh het volgende:
Thaboel kan jij niet een zooi van 't regiment regelen?
Herinner me na mn verlof nog eensquote:
Hennis (VVD) is zichtbaar op haar hoede. Ze heeft de hele zomer doorgewerkt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:43 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrcreader.nl/artikel/6674/ja-mevrouw-ik-was-soldaat
Hennisje, de bengel.
Ga je overstappen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:25 schreef Pumatje het volgende:
Heeft iemand toevallig een site om samenstelling van buitenlandse bataljons te bekijken?
Liefst Deense.
Had ik maar een Deense.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:25 schreef Pumatje het volgende:
Heeft iemand toevallig een site om samenstelling van buitenlandse bataljons te bekijken?
Liefst Deense.
Da's een best cadeauquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:58 schreef Nibb-it het volgende:
Duitsland gaat machinegeweren, antitankraketten en pantserwagens leveren aan Koerden in Noord-Irak. De wapens zijn volgens het Duitse ministerie van Defensie genoeg om vierduizend Koerdische strijders mee uit te rusten, meldt persbureau Novum.
Naast achtduizend G36-geweren, dertig MILAN-antitanksystemen en vijf gepantserde Dingo-infanterievoertuigen wordt ook beschermende uitrusting en verbindingsapparatuur naar Irak gestuurd. Het materieel wordt eind volgende maand in drie keer verscheept. - http://www.nrc.nl/nieuws/(...)aan-koerden-in-irak/
Met je helmen.
Correct.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
Zal wel die afgekeurde meuk zijn die "wij" sturen.
Het zal weer niet eens waar zijn.quote:
Nee, bg is veel te grappig. Onze eigen def hofnar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:25 schreef WWolfy het volgende:
Kunnen we Baajguardian niet gewoon weren uit DEF?
zoiets jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is bijna meer dan onze complete bewapening...
Dit. Die vent is toch prachtig. Denken dat een generaal iemand 500x laat opdrukken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, bg is veel te grappig. Onze eigen def hofnar.
Mijne begint net!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |