Ja oeh, neukenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso twee chicks via fok! gehosseld
Wel herkenbaar hoor. Wilde je meer of dat niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oeh, neukenEn dat initiatief kwam niet van mijn kant.
aah er is nog iemandquote:
Jup, met jou ook?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah er is nog iemand
alles goed?
jawel kijk vooral uit naar morgenavond dan ga ik naar een hardcorefeest hier in de buurtquote:
Een bekend/groot iets?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel kijk vooral uit naar morgenavond dan ga ik naar een hardcorefeest hier in de buurt
ground zeroquote:
Ja, wel eens van gehoord, maar nooit geweest.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ground zero
ik weet niet of je dat kent
aah oke nou ja het is voor mij om de hoekquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wel eens van gehoord, maar nooit geweest.
Nee dat niet. Maar neuken hoefde in de eerste instantie eigenlijk ook niet... maarja... lang droog, relatie wil niet lukken, blabla, en dan vaak horen dat je maar rond moet neuken etc dus tja dan laat je je principes maar eens een keer vallen wanneer er een goede mogelijkheid is...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel herkenbaar hoor. Wilde je meer of dat niet?
Zal vast wel gezellig wordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke nou ja het is voor mij om de hoek
ben benieuwd ben niet zo heel bekend in de hardcorescene
aah jawel die gabbers vinden het geweldig dat ik als metalhead naar zoiets gaquote:
Verbreden van je wereld is altijd goed natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah jawel die gabbers vinden het geweldig dat ik als metalhead naar zoiets ga
oow ja absoluut ik ben op bijna alle soorten feesten wel eens geweestquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verbreden van je wereld is altijd goed natuurlijk
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar neuken hoefde in de eerste instantie eigenlijk ook niet... maarja... lang droog, relatie wil niet lukken, blabla, en dan vaak horen dat je maar rond moet neuken etc dus tja dan laat je je principes maar eens een keer vallen wanneer er een goede mogelijkheid is...
Ach het was best leuk...
Dat 'weer eens' is nog niet van toepassing hier. En ik kom maar vaak zat buiten de deur. Het komt helemaal niet vanzelf, en als ik er moeite voor ga doen ook niet. Dat heeft die muts waar ik om zit te zeuren ook wel duidelijk gemaakt, samen met een paar anderen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaarik wil ook wel weer eens iemand tegenkomen waarmee het echt klikt op alle vlakken. Maar ik denk niet dat het helpt om te 'zwelgen in zelfmedelijden'. We zijn ongeveer even oud, we zijn nog niet 'verloren'
. Je kunt beter veel gaan socializen en geen verwachtingen hebben. Dan komt het vanzelf. Ik voel me ook wel eens kut, maar denk echt dat die onzekerheid en 'het zoeken naar' een enorme turn-off is voor vrouwen. Gewoon leuke dingen ondernemen.
Maar waarom hecht je zoveel waarde aan hun mening dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat 'weer eens' is nog niet van toepassing hier. En ik kom maar vaak zat buiten de deur. Het komt helemaal niet vanzelf, en als ik er moeite voor ga doen ook niet. Dat heeft die muts waar ik om zit te zeuren ook wel duidelijk gemaakt, samen met een paar anderen.
Nouja, als de mening van alle vrouwen is dat ze me niet motten zal ik het toch wel lastig krijgen lijkt mequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar waarom hecht je zoveel waarde aan hun mening dan?
Dat is pertinent onwaar. Dan zoek je toenadering tot de verkeerde vrouwenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, als de mening van alle vrouwen is dat ze me niet motten zal ik het toch wel lastig krijgen lijkt me
Been there, doing that. Werkt niet. Want voor mij 100 anderen natuurlijk. Vrouwen hebben die luxe.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is pertinent onwaar. Dan zoek je toenadering tot de verkeerde vrouwenMeen ik. En anders heb je nog de hard to get methode. Niet teveel aandacht geven, maar net genoeg om ze nieuwsgierig te maken.
Volgens mij is dat niet helemaal waar. Iedereen zoekt naar een klik en die vind je niet in aantallen. Dus misschien hebben vrouwen iets meer aandacht, maar je hebt er maar 1 nodig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Been there, doing that. Werkt niet. Want voor mij 100 anderen natuurlijk. Vrouwen hebben die luxe.
Haha jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Been there, doing that. Werkt niet. Want voor mij 100 anderen natuurlijk. Vrouwen hebben die luxe.
Ja bij een ander lukt het wel jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe vaak ik niet stelletjes op straat zie lopen waarvan ik mij af vraag waar/hoe die elkaar in hemelsnaam getroffen hebben...
mja schijnbaar kan het dus wel
Nee doe maar over 10 jaar. Ik wacht nog maar 15 jaar dus dat kan er nog wel bij natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar heb je haast ermee dan? Het hoeft toch ook niet per se 'nu'?
Nou er is natuurlijk ook wel gewoon een verschil tussen actief zoeken en gewoon periodes waarbij je gewoon je ogen openhoudt natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee doe maar over 10 jaar. Ik wacht nog maar 15 jaar dus dat kan er nog wel bij natuurlijk.
In dit geval snap ik dat je toch wel wat 'haast' hebt, want dit is niet heel erg aantrekkelijk neequote:
Ik word er niet knapper opquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dit geval snap ik dat je toch wel wat 'haast' hebt, want dit is niet heel erg aantrekkelijk nee
Toch had ik vroeger wel aanspraak en nu niet meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannen worden, in tegenstelling tot vrouwen, vaker aantrekkelijker naar mate ze ouder worden.
Ben jij dan al zo oud, dat dit van toepassing zou kunnen zijn?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch had ik vroeger wel aanspraak en nu niet meer.
Hé, zie ik je toch nog een x uit je slaap opstaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch had ik vroeger wel aanspraak en nu niet meer.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben jij dan al zo oud, dat dit van toepassing zou kunnen zijn?
Net jezus, deze jongen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:49 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hé, zie ik je toch nog een x uit je slaap opstaan
Kaneel, je bent een adonisquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas wel.
[..]
Net jezus, deze jongen.
Onder de mannen is dit algemeen geaccepteerd. Nu alleen de vrouwen nog dit laten inzien.quote:
Welke slag vrouwen precies?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder de mannen is dit algemeen geaccepteerd. Nu alleen de vrouwen nog dit laten inzien.
De leef. Ik ook. Allemaal een buddha beeldje in huis, maar een levensechte kleine buddha meenemen: ho maar...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder de mannen is dit algemeen geaccepteerd. Nu alleen de vrouwen nog dit laten inzien.
Alsof het niks isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oeh, neukenEn dat initiatief kwam niet van mijn kant.
Van wie hoor je dat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, als de mening van alle vrouwen is dat ze me niet motten zal ik het toch wel lastig krijgen lijkt me
Makkelijker te regelen dan een vriendinnetje anders.quote:
Dat wordt niet hardop uitgesprokenquote:
Smakelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:03 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, van drie tot zes wakker liggen is best kut.
*Knaagt aan komkommertje.
Maar van wie krijg je die hints door, dan? Wellicht kan je die persoon/personen eens vragen wat je zo verkeerd doet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Makkelijker te regelen dan een vriendinnetje anders.
[..]
Dat wordt niet hardop uitgesproken
[..]
Smakelijk
Iedereen die me afwijst... zo'n beetje elke vrouw die ik ooit ontmoet heb. En daar zitten wel wat verschillende types tussen dus tja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar van wie krijg je die hints door, dan? Wellicht kan je die persoon/personen eens vragen wat je zo verkeerd doet.
Niet dat dat per se wat zegt, want het zal vast maar een klein groepje zijn. Je houdt het altijd dat er mensen zijn die niks met je willen.
Iedere vrouw die je ooit ontmoet hebt? Je vraagt iedere vrouw die je ontmoet of ze een relatie wilquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen die me afwijst... zo'n beetje elke vrouw die ik ooit ontmoet heb. En daar zitten wel wat verschillende types tussen dus tja.
Nee dat nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere vrouw die je ooit ontmoet hebt? Je vraagt iedere vrouw die je ontmoet of ze een relatie wil?
Toen stond ik nog in de kroeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:29 schreef Samzz het volgende:
Ik was kennelijk om drie uur 's nachts al volledig uitgerust. En dus wakker.
En nu alweer wakker. We zijn trots op je.quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu alweer wakker. We zijn trots op je.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet.Klote katten die naast je bed gaan knokken omdat ze willen eten.
Ze liggen nu alledrie te slapen. Straks ga ik naast hen knokken met mijn vrouw.quote:
Rumble in the Jungle.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze liggen nu alledrie te slapen. Straks ga ik naast hen knokken met mijn vrouw.
Kattenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet.Klote katten die naast je bed gaan knokken omdat ze willen eten.
Ik zal jou es automatisch feeden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Katten. Geen automatische feeder hebben
.
Liever niet. Ik kan m'n eigen eten wel pakken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal jou es automatisch feeden.
Jij zelfstandige vrouw.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever niet. Ik kan m'n eigen eten wel pakken.
Hier niet hoor.quote:
Ik ben een gewoon mens hoor, niet een of ander evil geniusquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij houdt Malta ook persoonlijk droog omdat je alle regen hierheen stuurt?
Ik dacht ook niet gelijk aan de evil variant hoor..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een gewoon mens hoor, niet een of ander evil genius
Nou ja, jullie half laten verzuipen zodat ik op een terrasje of op het strand kan gaan liggen is ook niet echt aardig he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet gelijk aan de evil variant hoor..
Ik heb gewoon een dak boven m'n hoofd, hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, jullie half laten verzuipen zodat ik op een terrasje of op het strand kan gaan liggen is ook niet echt aardig he?
Nee, maar misschien was het meer onbewust.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, jullie half laten verzuipen zodat ik op een terrasje of op het strand kan gaan liggen is ook niet echt aardig he?
Zooo...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar neuken hoefde in de eerste instantie eigenlijk ook niet... maarja... lang droog, relatie wil niet lukken, blabla, en dan vaak horen dat je maar rond moet neuken etc dus tja dan laat je je principes maar eens een keer vallen wanneer er een goede mogelijkheid is...
Ach het was best leuk...
Oh, ik vond dit dan juist wel weer een beetje hoopvol klinken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:56 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Zooo...
Ik denk dat ik maar niet verder inga op jouw "hoi"...
Want hij is de enige man die zo denktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:56 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Zooo...
Ik denk dat ik maar niet verder inga op jouw "hoi"...
Die makelaar was toch een vrouw van middelbare leeftijd? Kan je niet gewoon je charmes in de strijd gooien om wat voordeel te verkrijgen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Meh, ik moet een heel weekend wachten op bericht over dat appartement, wanneer ik kan bezichtigen en of ik hem kan krijgen. Wachten is niet mijn sterkste karaktereigenschap
I like the way this woman thinksquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die makelaar was toch een vrouw van middelbare leeftijd? Kan je niet gewoon je charmes in de strijd gooien om wat voordeel te verkrijgen?
Tuurlijk is hij niet de enige die zo denkt. Maar ik ben nogal kieskeurig en als je dit dan zo leest, dan begin je wel te twijfelen, he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want hij is de enige man die zo denkt. Kom op zeg.
Het is ook echt schandelijk dat je gewoon een keer wilt neuken. Echt schandelijk. Als je daar al op af moet knappen dan heb je denk ik een flinke klus aan het vinden van een leuke vent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:05 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij niet de enige die zo denkt. Maar ik ben nogal kieskeurig en als je dit dan zo leest, dan begin je wel te twijfelen, he?
Maar misschien heb ik te snel geoordeeld... Had zijn eerdere en latere post toen nog niet gelezen namelijk..
Dat heb ik al gedaan door heel zoetjes te zeggen dat de prijs wat aan de hoge kant was. Haar reactie met 20 minuten was "price is negotiable". Maar kantoor is dicht in het weekend, en de eigenaar moet wel een datum + tijdstip aangeven voor bezichtiging he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die makelaar was toch een vrouw van middelbare leeftijd? Kan je niet gewoon je charmes in de strijd gooien om wat voordeel te verkrijgen?
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Iedereen stapt wel eens van een principe af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:05 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij niet de enige die zo denkt. Maar ik ben nogal kieskeurig en als je dit dan zo leest, dan begin je wel te twijfelen, he?
Maar misschien heb ik te snel geoordeeld... Had zijn eerdere en latere post toen nog niet gelezen namelijk..
Nou vooruit dan maar, ik geloof je op je woord dat je het geprobeerd hebt. Het voorwerk is iig al gedaan, dan helaas alleen nog maar 2 daagjes wachten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan door heel zoetjes te zeggen dat de prijs wat aan de hoge kant was. Haar reactie met 20 minuten was "price is negotiable". Maar kantoor is dicht in het weekend, en de eigenaar moet wel een datum + tijdstip aangeven voor bezichtiging he?
I like your stylequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:09 schreef Samzz het volgende:
Zo, jurkje aan. Schoentjes aan. Op naar de Vintage store hier in de stad. Toedels!
Foto staat in 't wat draag je nu-topic. Of zoiets.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I like your styleVeel plezier!
Haha!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook echt schandelijk dat je gewoon een keer wilt neuken. Echt schandelijk. Als je daar al op af moet knappen dan heb je denk ik een flinke klus aan het vinden van een leuke vent.
Twee is ook wel erg veelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:10 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Haha!
Nee, ik dacht eerst dat hij gewoon wat rondneukt. Ik las zijn post over de twee FOK!sters die "het initiatief namen" om met hem te neuken
Tja.. en welke man kan dat nou weerstaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:10 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Haha!
Nee, ik dacht eerst dat hij gewoon wat rondneukt. Ik las zijn post over de twee FOK!sters die "het initiatief namen" om met hem te neuken
Daarnaast heb ik eigenlijk niet zoveel zin om me te laten cougaren door een getrouwde vrouw om maar zo snel mogelijk een woning te krijgen. Dat is me toch echt iet te man-whorequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, ik geloof je op je woord dat je het geprobeerd hebt. Het voorwerk is iig al gedaan, dan helaas alleen nog maar 2 daagjes wachten.
* Barbusse rent wegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Foto staat in 't wat draag je nu-topic. Of zoiets.
Ja okay,, mja 1 middagje t.o.v heel lang woonplezier..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik eigenlijk niet zoveel zin om me te laten cougaren door een getrouwde vrouw om maar zo snel mogelijk een woning te krijgen. Dat is me toch echt iet te man-whore
De slet!quote:
Nee, daar gaat het ook niet om.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tja.. en welke man kan dat nou weerstaan?
Dat zijn er niet veel.
Super vrolijk dat licht blauw! Zeker ter compensatie met dit regenachtige weer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Foto staat in 't wat draag je nu-topic. Of zoiets.
Ja, ik snap het. Maar gelukkig is dat nu rechtgezetquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:12 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het ook niet om.
Hij zei het namelijk op zo'n ongeïnteresseerde manier. En ja, neem me het niet kwalijk dat ik dan zo'n beeld van hem kreeg. Ik ken hem niet, he?
Faxie is volgens mij geen slechte kerelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:12 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het ook niet om.
Hij zei het namelijk op zo'n ongeïnteresseerde manier. En ja, neem me het niet kwalijk dat ik dan zo'n beeld van hem kreeg. Ik ken hem niet, he?
De vraag die nu op iedereens lippen ligt is natuurlijk of je knap genoeg bent om kieskeurig te zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:05 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Maar gelukkig klakken we dan eerst hersenloos een post in elkaar en rammen we op "Invoeren"quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:10 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Haha!
Als je lelijk bent kan je ook gewoon kieskeurig zijn natuurlijk (alleen wordt de kans op succes dan minder groot)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vraag die nu op iedereens lippen ligt is natuurlijk of je knap genoeg bent om kieskeurig te zijn.
Precies, zie mij als voorbeeld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je lelijk bent kan je ook gewoon kieskeurig zijn natuurlijk (alleen wordt de kans op succes dan minder groot)
Volgens mij ben jij ook gewoon erg knap maar super super kieskeurig (en dan heb je uiteindelijk hetzelfde probleem ja)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies, zie mij als voorbeeld.
Ik kan je verzekeren dat ik knap ben en ik kan het me veroorloven kieskeurig te zijn (ik heb het voor het kiezenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vraag die nu op iedereens lippen ligt is natuurlijk of je knap genoeg bent om kieskeurig te zijn.
Ja, gelukkig he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Maar gelukkig klakken we dan eerst hersenloos een post in elkaar en rammen we op "Invoeren"
pics or bullshitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:41 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik knap ben en ik kan het me veroorloven kieskeurig te zijn (ik heb het voor het kiezen)
Maar hoe cliché-achtig het ook klinkt, ik heb liever een lieve jongen dan een een knappe gladjanus..
quote:
Dude...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies, zie mij als voorbeeld.
Neem het dan maar als "bullshit".quote:
Dat zou je een eer moeten vinden, jongedame.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:45 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Neem het dan maar als "bullshit".
Ik ga hier echt geen foto's van me posten. Ik hoef het niet te bewijzen
Bovendien, ik wil niet in jullie natte dromen voorkomen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:45 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Neem het dan maar als "bullshit".
Ik ga hier echt geen foto's van me posten. Ik hoef het niet te bewijzen
Bovendien, ik wil niet in jullie natte dromen voorkomen
Nee, liever nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zou je een eer moeten vinden, jongedame.
Valt tegen hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook gewoon erg knap maar super super kieskeurig (en dan heb je uiteindelijk hetzelfde probleem ja)
Zijn er zoveel die dat zeggen maar toch altijd weer met de gladde kerel of de stoere vent naar huis gaan. Mensen die dit zeggen geloof ik daardoor per definitie al niet meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:41 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik knap ben en ik kan het me veroorloven kieskeurig te zijn (ik heb het voor het kiezen)
Maar hoe cliché-achtig het ook klinkt, ik heb liever een lieve jongen dan een een knappe gladjanus..
Wat?quote:
Sinds wanneer heb jij een standaard?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]je bent te lelijk om in mijn dromen te komen.
jaartje of 1,6quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds wanneer heb jij een standaard?
Want je hebt me natuurlijk al gezien..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]je bent te lelijk om in mijn dromen te komen.
Kom eens van dat hoge paard af, wichtke.quote:
In mijn dromen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:49 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Want je hebt me natuurlijk al gezien..
Vind je zelf dat je knap bent of wordt dat regelmatig tegen je gezegd?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:49 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Want je hebt me natuurlijk al gezien..
Jij praat zo vaak zo cynisch over jezelf valt me op. Waarom?quote:
wel een goede binnenkomst.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom eens van dat hoge paard af, wichtke.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel een goede binnenkomst.
"hoe kan ik het gezellig maken, weetje wat, ik gedraag me als een stuck up snol, en praat onzin over lieve jongens beter dan knappe."
Waar is benzin eigenlijk?
Het wordt me gezegd.. En de reacties op mij spreken boekdelen. Maar begrijp me niet verkeerd, ik ben er niet verwaand door geworden ofzo. Ik gebruik mijn uiterlijk nooit om iets gedaan te krijgen ofzo. Het was alleen maar een antwoord wat ik gaf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vind je zelf dat je knap bent of wordt dat regelmatig tegen je gezegd?
Alle lelijke punies al gezien, ja?quote:
Is het een paardenmeisje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom eens van dat hoge paard af, wichtke.
Omdat ik mezelf beter ken dan de mensen hier.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij praat zo vaak zo cynisch over jezelf valt me op. Waarom?
Zal z'n chickie wel uit elkaar aan het scheuren zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel een goede binnenkomst.
"hoe kan ik het gezellig maken, weetje wat, ik gedraag me als een stuck up snol, en praat onzin over lieve jongens beter dan knappe."
Waar is benzin eigenlijk?
Godverquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle lelijke punies al gezien, ja?
brum?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal z'n chickie wel uit elkaar aan het scheuren zijn.
Vind haar zelf niet echt knap, maar voor Benzin is het wel een goede vangst lijkt me.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
brum?
bezin een chick?een redelijke?
mooi bericht welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind haar zelf niet echt knap, maar voor Benzin is het wel een goede vangst lijkt me.
Nou ja, je komt niet over als een slechte kerel hoor. No need to talk yourself downquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ik mezelf beter ken dan de mensen hier.
En daarnaast zit ik hier niet om een date of seks te scoren, want daar heb ik geen behoefte aan. Dus of men me nou aantrekkelijk vindt of niet, doet me niks.
Pics!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe Humberto
Donkergrijs, die afwerking
Wat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohwjeej, 12 uur geweest, gauw maar eens iets doen voor ik weer verander in een pompoen.
Ciao
Mijn moeder vindt mij ook knap, maar ik kan je vertellen. Het zijn allemaal leugens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:54 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Het wordt me gezegd.. En de reacties op mij spreken boekdelen. Maar begrijp me niet verkeerd, ik ben er niet verwaand door geworden ofzo. Ik gebruik mijn uiterlijk nooit om iets gedaan te krijgen ofzo. Het was alleen maar een antwoord wat ik gaf.
Maar nu praat ik dus liever over iets anders
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
let niet op de schoenen
Ik ben ook geen slechte kerel. Als mensen iets aardigs over me zeggen mbt mijn innerlijk, neem ik dat ook wel serieus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, je komt niet over als een slechte kerel hoor. No need to talk yourself down
De broek lijkt niet helemaal goed te zitten qua pasvorm.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
let niet op de schoenen
mja, dat is voor dat de broek vermaakt was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
De broek lijkt niet helemaal goed te zitten qua pasvorm.
Dees is beter ja. Vooral de broek.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:
kut dat is de foute
Deze
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:
kut dat is de foute
Deze
[ afbeelding ]
haha jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dees is beter ja. Vooral de broek.
Mijn goede stonden nog bij mn oudersquote:
Sommige mensen vinden mij ook knap. Ook leugens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt mij ook knap, maar ik kan je vertellen. Het zijn allemaal leugens.
Je draagt toch geen gympen onder een pak, héquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn goede stonden nog bij mn ouders
Dit was meer voor het idee van nette schoenen er onder (qua hoogte ed.), ipv air maxies of one stars.
Meestal niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je draagt toch geen gympen onder een pak, hé?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:17 schreef Samzz het volgende:
Oh, en geen petticoats. Toch maar online bestellen, dan... Volgens de mevrouw achter de toonbank is Hell Bunny een goed merk.
Da's geen petticoat, hé.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou deze bijna bestellen voor deerne
Hell Bunny heeft toffe kleding. Heb er nu ook een jurk van aan.quote:
Die bovenste is wel echt tof voor een themaparty, horror of zo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou deze bijna bestellen voor deerne
Goede kadotipquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hell Bunny heeft toffe kleding. Heb er nu ook een jurk van aan.
of gewoon voor normaal overdag op straatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die bovenste is wel echt tof voor een themaparty, horror of zo.
No prob. Vintagequote:
hahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
No prob. Vintage. Nou ja, mijn jurk dan.
Ik vind die laatste in jouw post echt awesome. Tof met Zombie Stompers, denk ik.
kom voelen dan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
Maar zo'n broek.Geen kont, geen vorm. Gewoon lelijk.
Als dat iemands stijl is vind ik het leuk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
of gewoon voor normaal overdag op straat
normaloquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dat iemands stijl is vind ik het leuk.Zou het zelf nooit doen.
Jas is tof, pantalon ietsje inkorten. En tof shirt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
let niet op de schoenen
Gaaf, héquote:
Die is beter!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:
kut dat is de foute
Deze
[ afbeelding ]
Die heb ik net open.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
dingen enzo. hoge heren in den haag en allesOPEN JE OGEN
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden mij ook knap. Ook leugens.
al gedaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jas is tof, pantalon ietsje inkorten. En tof shirt.
Goedgekeurd door barbusse, Fck yeah.quote:
Ik wel. Daarom loop ik nu ook met een 50's swingdress over straat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dat iemands stijl is vind ik het leuk.Zou het zelf nooit doen.
Hey, een vrouwen schoenenmerk wat ik ken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaaf, hé. Sowieso alle schoenen van Iron First
.
Kan niet anders, jullie zijn er toentertijd in Singles mee doodgegooid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, een vrouwen schoenenmerk wat ik ken.
Best knap.
En het past bij je.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Daarom loop ik nu ook met een 50's swingdress over straat.
Nou ja, ik drink sprite bij de Mac, maar ik ga zo de straat weer op.
Daarom strakke 70's broeken voor mannen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
De jasjes zijn altijd wel mooi. Gewoon netjes en je krijgt er een beter figuur van. Maar zo'n broek.Geen kont, geen vorm. Gewoon lelijk.
Zo rollen wij. In kostuum. Alleen nu even niet want het is veuls te heetquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
al gedaan
[..]
Goedgekeurd door barbusse, Fck yeah.![]()
Oh ja, daar ken ik ze van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan niet anders, jullie zijn er toentertijd in Singles mee doodgegooid.
Dat eerste enkel om de tweede reden, maar logisch, inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En het past bij je.Bij mij zou het er raar uizien omdat het 1) mijn stijl niet is en 2) ik me er niet prettig in zou voelen. Dat zie je dan meteen. Vind het altijd mooi als mensen een eigen stijl durven hebben.
Nee, gewoon neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daarom strakke 70's broeken voor mannen.
[ afbeelding ]
Jawel.quote:
Nee, dank jequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat tofquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus?quote:
Zeker zodat je de piemel kunt zien zitten? Viespeuk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jup. Het heeft iets, en het doet me denken aan Pulp Fiction. Maar, liever een pak, natuurlijkquote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Het heeft iets, en het doet me denken aan Pulp Fiction. Maar, liever een pak, natuurlijk.
Dat doet me denken aan foute videoclips uit die tijd. Iets met heupbewegingen en semi-sexy in de camera kijken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:39 schreef Fascination het volgende:
[ [url=http://www.cosmopinie.nl/files/image/forum-thumb/500x500/url/http://i31.tinypic.com/1yk9bn.jpg]afbeelding[/url] ]
Dit is toch wel het ergste wat je bij "mannen" op straat ziet.
Ik zie dat vooral bij jongens. Tot een jaar of 18 zeg maar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:39 schreef Fascination het volgende:
[ [url=http://www.cosmopinie.nl/files/image/forum-thumb/500x500/url/http://i31.tinypic.com/1yk9bn.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik zie het nog steeds veel te vaak, ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:39 schreef Fascination het volgende:
De discotijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan foute videoclips uit die tijd. Iets met heupbewegingen en semi-sexy in de camera kijken.
Dit ziet er zelfs niet eens gezond uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:39 schreef Fascination het volgende:
Een echte 30cm FOK!er, ze bestaan nog.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:41 schreef Murdera het volgende:
Broeken kunnen maar tot een bepaalde strakte tot iedereen naar mn bobbel kijkt.
Ik zal nooit mn booty kunnen showen zonder dat mijn penis de aandacht opeist. Zwaar leven.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een echte 30cm FOK!er, ze bestaan nog.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom dragen fokkers broeken waar het als een vuilniszak om de kont heen slobbert.
Of geen broekquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom dragen fokkers broeken waar het als een vuilniszak om de kont heen slobbert.
Ik heb geen zolderquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar heb je ook een broek voor nodig in je zolderkamer.
dan ben je ook geen echte fokkerquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ben je ook geen echte fokker
quote:
Dakterras telt ook.quote:
Dat zijn we toch allemaal?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een echte 30cm FOK!er, ze bestaan nog.
Die heb ik op het moment ook nietquote:
Hier op Fok! posten natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:14 schreef Murdera het volgende:
godverdomme. ik heb een pc besteld, die zou gister binnenkomen dus ik had vrijgenomen, en toen belde ik ze dat de track and trace niet werke en toen zeiden ze "oja, nee dat is fout doorgegeven die komt morgen".
En nu vandaag doet die fucking track and trace het nog steeds niet, ik zou m bij mn ouders laten bezorgen, maar nu weet ik echt niet of hij wel binnenkomt.
En mn ouders willen weg, dan zit ik daar de hele dag en kan ik niets doen, en als dat ding dan niet eens binnenkomt is het helemaal vertieft..
the fuck moet ik doen.
klaagbaak momentjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:14 schreef Murdera het volgende:
godverdomme. ik heb een pc besteld, die zou gister binnenkomen dus ik had vrijgenomen, en toen belde ik ze dat de track and trace niet werke en toen zeiden ze "oja, nee dat is fout doorgegeven die komt morgen".
En nu vandaag doet die fucking track and trace het nog steeds niet, ik zou m bij mn ouders laten bezorgen, maar nu weet ik echt niet of hij wel binnenkomt.
En mn ouders willen weg, dan zit ik daar de hele dag en kan ik niets doen, en als dat ding dan niet eens binnenkomt is het helemaal vertieft..
the fuck moet ik doen.
ja, dat doe ik dus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier op Fok! posten natuurlijk.
donderdag belde ik, ik zei nog "ja weet je echt zeker dat hij vrijdag binnenkomt want dan neem ik er voor vrij?" JAA JAA ja komt echt hoor!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
klaagbaak momentje
lastig man wel slordig van hun
quote:Track & Trace
GLS beschikt altijd over actuele statusinformatie met betrekking tot uw pakket. Met uw 14-cijferig pakketnummer (zonder spaties) en uw postcode, ziet u direct waar uw pakket zich bevindt.
Er kon geen data gevonden worden voor het door u opgegeven pakket.
Zware strugglesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
donderdag belde ik, ik zei nog "ja weet je echt zeker dat hij vrijdag binnenkomt want dan neem ik er voor vrij?" JAA JAA ja komt echt hoor!
En dan gister "haha nee dat is nooit in 1 dag, maar hij komt morgen binnen"..
En dan weet ik nu nog steeds niets.
Natuurlijk neemt er niemand op omdat het zaterdag is..
Ook niet bij de bezorger GLS, terwijl die wel bezorgingen doen op zaterdag.
en dan heb je al 1350 euro afgetikt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zware strugglesDienstverlening in Nederland
Mag ik dan ook klagen dat ik nog steeds geen appartement heb? Vind ik eigenlijk ook best wel klaagwaardig
Euhm.... Dit geeft me het gevoel dat hij pas na het weekend komt.....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
donderdag belde ik, ik zei nog "ja weet je echt zeker dat hij vrijdag binnenkomt want dan neem ik er voor vrij?" JAA JAA ja komt echt hoor!
[..]
ja.. daar ben ik dus ook bang voor, en dan nu de keuze of ik dan de hele dag bij mijn ouders thuis zit te wachten en niets kan doen, of nog iets met mn zaterdag doen..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm.... Dit geeft me het gevoel dat hij pas na het weekend komt.....
Slordig. Zo heb je natuurlijk niks aan dat hele track and trace. Ik krijg soms ook van die tijdsintervallen die de hele dag in beslag nemen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Yup. Relatie over, ben weer single. Dan heb ik wel een bachelorpad nodig natuurlijk. Nu had ik er eentje gevonden, een hele toffe. Krijg ik gisteren opeens te horen dat ze toch maar geen huurovereenkomst aangaan omdat ze het in de verkoop willen gooienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dan heb je al 1350 euro afgetikt.teringhonden.
Appartement?
Erm......neem een boek mee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja.. daar ben ik dus ook bang voor, en dan nu de keuze of ik dan de hele dag bij mijn ouders thuis zit te wachten en niets kan doen, of nog iets met mn zaterdag doen..
ja..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slordig. Zo heb je natuurlijk niks aan dat hele track and trace. Ik krijg soms ook van die tijdsintervallen die de hele dag in beslag nemen.Nuttig.
Wow, mooi appartementquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup. Relatie over, ben weer single. Dan heb ik wel een bachelorpad nodig natuurlijk. Nu had ik er eentje gevonden, een hele toffe. Krijg ik gisteren opeens te horen dat ze toch maar geen huurovereenkomst aangaan omdat ze het in de verkoop willen gooien![]()
Nu heeft een makelaar die ik ken me een link gestuurd (deze: http://www.remax-malta.com/240101022-167), maar ik hoor pas begin volgende week of ik hem kan bekijken. Prijs is onderhandelbaar, dus ziet er goed uit. Alleen dat wachten ben ik zo slecht inDaarnaast zou het perfect uitkomen als ik het deze week zou krijgen. Heb vakantie vanaf morgen, dus tijd om te verhuizen. Daarnaast begin ik na mijn vakantie aan een nieuwe functie. New Beginningstm en zulks, ik ben er aan toe
Moet ik het wel krijgen he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow, mooi appartement
ongeveer 2 keer wat ik heb voort hetzelfde geld.
Lieve ouders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja..
Nu blijven mijn ouders thuis zodat ik niet met een kuthumeur daar hoef te zitten en dat ik nog iets kan doen vandaag, maar nu voel ik me schuldig.
jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lieve ouders.
Wat ga je doen vandaag?
Kun je die vrienden niet bij je ouders thuis uitnodigen of iets, en daar chillen? Of is dat raar?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja
weet ik nog niet, ik wacht nog op antwoord van vrienden.
tot nu toe serie en stand-up comedy kijken.
beetje raar ja, en te ver om vrienden over te halen om daarheen te gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je die vrienden niet bij je ouders thuis uitnodigen of iets, en daar chillen? Of is dat raar?
Thanksquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
uiteraard. Ik zal voor je duimen
Ja, laten we maar niet beginnen over woonlasten in Nederlandquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:34 schreef Royco1 het volgende:
Ziet er chill uit Barb.
Mooie prijs ook.
Huur je hier een garagebox voor.
Dat is wel tof van ze.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja..
Nu blijven mijn ouders thuis zodat ik niet met een kuthumeur daar hoef te zitten en dat ik nog iets kan doen vandaag, maar nu voel ik me schuldig.
Wel weer een gemiste kans dit, Mur.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje raar ja, en te ver om vrienden over te halen om daarheen te gaan.
lief dat je meedenkt though.
zou jij bij mijn ouders komen chillen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je die vrienden niet bij je ouders thuis uitnodigen of iets, en daar chillen? Of is dat raar?
Ik weet dat de vraag niet aan mij gesteld wordt, maar als ze er niet zijn, ja hoor. En als ze er wel zijn, ja hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou jij bij mijn ouders komen chillen?
hoe laat ben je erquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat de vraag niet aan mij gesteld wordt, maar als ze er niet zijn, ja hoor. En als ze er wel zijn, ja hoor.
Nou, niet. Want ik weet niet waar je ouders wonen.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, niet. Want ik weet niet waar je ouders wonen.
Kaneel heeft je valt al een DM gestuurdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet waar Mur zijn ouders wonen.
Nerdgasm incomingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Kaneel heeft je valt al een DM gestuurd
OOOOH trouwens!
Ik dacht laatst aan je.
Een beetje een rare vraag. Je maakt ook verzoekjes toch? Kan je niet een schilderij maken van de 4 riders of the apocalypse?
Nog geen DM ontvangenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Kaneel heeft je valt al een DM gestuurd
OOOOH trouwens!
Ik dacht laatst aan je.
Een beetje een rare vraag. Je maakt ook verzoekjes toch? Kan je niet een schilderij maken van de 4 riders of the apocalypse?
Ik ken the four riders of the apocalypse, maar ik ben geen nerd.quote:
op comissie basis?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog geen DM ontvangen.
En geen rare vraag, laat me deze heel makkelijk beantwoorden: Nee, ja, maar nee.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Ik maak geen opdrachten meer.
jammer. Die skillsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Ik maak geen opdrachten meer.
Het is niet leuk meer wanneer je de lol in het tekenen/schilderen verliest juist doordat je zoveel opdrachten maakt.quote:
Ik heb geen idee waar je woont, of waar je ouders wonen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou jij bij mijn ouders komen chillen?
En die heb je nu flink ingeslagen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:18 schreef Samzz het volgende:
Ik kwam er trouwens vandaag achter dat St. Bernardus abt 12 in België gewoon in de Supermarkt verkocht wordt.
Nee, dat niet. Het is Westmalle geworden, Abt 12 was er alleen in literflessenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die heb je nu flink ingeslagen?
Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Het is Westmalle geworden, Abt 12 was er alleen in literflessen. Of 750 ml, of zo.
Snap ik ja, zodra het werk is is het geen hobby meer, en zolang je al een baan hebt kan je er beter van blijven genietenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet leuk meer wanneer je de lol in het tekenen/schilderen verliest juist doordat je zoveel opdrachten maakt.
Ben je me nou aan het hosselen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je woont, of waar je ouders wonen.
Maar ik zou het niet erg vinden.
Zie je mij al over straat gaan met een krat westmalle en een literfles abt 12?quote:
Ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je mij al over straat gaan met een krat westmalle en een literfles abt 12?
Ik ben niet immuun voor mannen in pak.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snap ik ja, zodra het werk is is het geen hobby meer, en zolang je al een baan hebt kan je er beter van blijven genieten
[..]
Ben je me nou aan het hosselen?
Volgens mij moet de eerste vrouw die dat wel is nog geboren wordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben niet immuun voor mannen in pak.
Is toch ook niks mis mee.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben niet immuun voor mannen in pak.
Echte vrouwenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij moet de eerste vrouw die dat wel is nog geboren worden.
Godver, waarom is het hier te heet voor een kostuum?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs te warm voor een linnen tan suit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Godver, waarom is het hier te heet voor een kostuum?
Jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs te warm voor een linnen tan suit?
Nee, is ook niet inderdaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch ook niks mis mee.
Ik zou dan denken:
Hey, een leuke vrouw in een jurkje, die ook nog eens verstand heeft van bier.
Dan maar in zwempak zoals deze held.quote:
24 tripels?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is ook niet inderdaad. Ik had alleen geen karretje meegenomen, dus heb ik niet zo veel bier meegenomen. Is ook niet erg, je moet geen 24 tripels op een avond zuipen. Dat is niet gezond.
Ze bestaan...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zie jij mij voor aan joh?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar in zwempak zoals deze held.
[ afbeelding ]
Dat je een zoon hebt die zichzelf laat filmen terwijl hij gepijpt wordt door iemand die hij net 5 minuten kent.quote:
Het hoeft toch ook niet meteen op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is ook niet inderdaad. Ik had alleen geen karretje meegenomen, dus heb ik niet zo veel bier meegenomen. Is ook niet erg, je moet geen 24 tripels op een avond zuipen. Dat is niet gezond.
Een zoon van Barb zou op zo'n filmpje minimaal drie vrouwen tegelijk hebben, niet één zo'n armzalig miepje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat je een zoon hebt die zichzelf laat filmen terwijl hij gepijpt wordt door iemand die hij net 5 minuten kent.
Ik denk dat je na nummer zes onder de tafel ligt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |