Ja oeh, neukenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso twee chicks via fok! gehosseld
Wel herkenbaar hoor. Wilde je meer of dat niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oeh, neukenEn dat initiatief kwam niet van mijn kant.
aah er is nog iemandquote:
Jup, met jou ook?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah er is nog iemand
alles goed?
jawel kijk vooral uit naar morgenavond dan ga ik naar een hardcorefeest hier in de buurtquote:
Een bekend/groot iets?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel kijk vooral uit naar morgenavond dan ga ik naar een hardcorefeest hier in de buurt
ground zeroquote:
Ja, wel eens van gehoord, maar nooit geweest.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ground zero
ik weet niet of je dat kent
aah oke nou ja het is voor mij om de hoekquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wel eens van gehoord, maar nooit geweest.
Nee dat niet. Maar neuken hoefde in de eerste instantie eigenlijk ook niet... maarja... lang droog, relatie wil niet lukken, blabla, en dan vaak horen dat je maar rond moet neuken etc dus tja dan laat je je principes maar eens een keer vallen wanneer er een goede mogelijkheid is...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel herkenbaar hoor. Wilde je meer of dat niet?
Zal vast wel gezellig wordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke nou ja het is voor mij om de hoek
ben benieuwd ben niet zo heel bekend in de hardcorescene
aah jawel die gabbers vinden het geweldig dat ik als metalhead naar zoiets gaquote:
Verbreden van je wereld is altijd goed natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah jawel die gabbers vinden het geweldig dat ik als metalhead naar zoiets ga
oow ja absoluut ik ben op bijna alle soorten feesten wel eens geweestquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verbreden van je wereld is altijd goed natuurlijk
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar neuken hoefde in de eerste instantie eigenlijk ook niet... maarja... lang droog, relatie wil niet lukken, blabla, en dan vaak horen dat je maar rond moet neuken etc dus tja dan laat je je principes maar eens een keer vallen wanneer er een goede mogelijkheid is...
Ach het was best leuk...
Dat 'weer eens' is nog niet van toepassing hier. En ik kom maar vaak zat buiten de deur. Het komt helemaal niet vanzelf, en als ik er moeite voor ga doen ook niet. Dat heeft die muts waar ik om zit te zeuren ook wel duidelijk gemaakt, samen met een paar anderen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaarik wil ook wel weer eens iemand tegenkomen waarmee het echt klikt op alle vlakken. Maar ik denk niet dat het helpt om te 'zwelgen in zelfmedelijden'. We zijn ongeveer even oud, we zijn nog niet 'verloren'
. Je kunt beter veel gaan socializen en geen verwachtingen hebben. Dan komt het vanzelf. Ik voel me ook wel eens kut, maar denk echt dat die onzekerheid en 'het zoeken naar' een enorme turn-off is voor vrouwen. Gewoon leuke dingen ondernemen.
Maar waarom hecht je zoveel waarde aan hun mening dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat 'weer eens' is nog niet van toepassing hier. En ik kom maar vaak zat buiten de deur. Het komt helemaal niet vanzelf, en als ik er moeite voor ga doen ook niet. Dat heeft die muts waar ik om zit te zeuren ook wel duidelijk gemaakt, samen met een paar anderen.
Nouja, als de mening van alle vrouwen is dat ze me niet motten zal ik het toch wel lastig krijgen lijkt mequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar waarom hecht je zoveel waarde aan hun mening dan?
Dat is pertinent onwaar. Dan zoek je toenadering tot de verkeerde vrouwenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, als de mening van alle vrouwen is dat ze me niet motten zal ik het toch wel lastig krijgen lijkt me
Been there, doing that. Werkt niet. Want voor mij 100 anderen natuurlijk. Vrouwen hebben die luxe.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is pertinent onwaar. Dan zoek je toenadering tot de verkeerde vrouwenMeen ik. En anders heb je nog de hard to get methode. Niet teveel aandacht geven, maar net genoeg om ze nieuwsgierig te maken.
Volgens mij is dat niet helemaal waar. Iedereen zoekt naar een klik en die vind je niet in aantallen. Dus misschien hebben vrouwen iets meer aandacht, maar je hebt er maar 1 nodig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Been there, doing that. Werkt niet. Want voor mij 100 anderen natuurlijk. Vrouwen hebben die luxe.
Haha jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Been there, doing that. Werkt niet. Want voor mij 100 anderen natuurlijk. Vrouwen hebben die luxe.
Ja bij een ander lukt het wel jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe vaak ik niet stelletjes op straat zie lopen waarvan ik mij af vraag waar/hoe die elkaar in hemelsnaam getroffen hebben...
mja schijnbaar kan het dus wel
Nee doe maar over 10 jaar. Ik wacht nog maar 15 jaar dus dat kan er nog wel bij natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar heb je haast ermee dan? Het hoeft toch ook niet per se 'nu'?
Nou er is natuurlijk ook wel gewoon een verschil tussen actief zoeken en gewoon periodes waarbij je gewoon je ogen openhoudt natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee doe maar over 10 jaar. Ik wacht nog maar 15 jaar dus dat kan er nog wel bij natuurlijk.
In dit geval snap ik dat je toch wel wat 'haast' hebt, want dit is niet heel erg aantrekkelijk neequote:
Ik word er niet knapper opquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dit geval snap ik dat je toch wel wat 'haast' hebt, want dit is niet heel erg aantrekkelijk nee
Toch had ik vroeger wel aanspraak en nu niet meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannen worden, in tegenstelling tot vrouwen, vaker aantrekkelijker naar mate ze ouder worden.
Ben jij dan al zo oud, dat dit van toepassing zou kunnen zijn?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch had ik vroeger wel aanspraak en nu niet meer.
Hé, zie ik je toch nog een x uit je slaap opstaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch had ik vroeger wel aanspraak en nu niet meer.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben jij dan al zo oud, dat dit van toepassing zou kunnen zijn?
Net jezus, deze jongen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:49 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hé, zie ik je toch nog een x uit je slaap opstaan
Kaneel, je bent een adonisquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas wel.
[..]
Net jezus, deze jongen.
Onder de mannen is dit algemeen geaccepteerd. Nu alleen de vrouwen nog dit laten inzien.quote:
Welke slag vrouwen precies?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder de mannen is dit algemeen geaccepteerd. Nu alleen de vrouwen nog dit laten inzien.
De leef. Ik ook. Allemaal een buddha beeldje in huis, maar een levensechte kleine buddha meenemen: ho maar...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder de mannen is dit algemeen geaccepteerd. Nu alleen de vrouwen nog dit laten inzien.
Alsof het niks isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oeh, neukenEn dat initiatief kwam niet van mijn kant.
Van wie hoor je dat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, als de mening van alle vrouwen is dat ze me niet motten zal ik het toch wel lastig krijgen lijkt me
Makkelijker te regelen dan een vriendinnetje anders.quote:
Dat wordt niet hardop uitgesprokenquote:
Smakelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:03 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, van drie tot zes wakker liggen is best kut.
*Knaagt aan komkommertje.
Maar van wie krijg je die hints door, dan? Wellicht kan je die persoon/personen eens vragen wat je zo verkeerd doet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Makkelijker te regelen dan een vriendinnetje anders.
[..]
Dat wordt niet hardop uitgesproken
[..]
Smakelijk
Iedereen die me afwijst... zo'n beetje elke vrouw die ik ooit ontmoet heb. En daar zitten wel wat verschillende types tussen dus tja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar van wie krijg je die hints door, dan? Wellicht kan je die persoon/personen eens vragen wat je zo verkeerd doet.
Niet dat dat per se wat zegt, want het zal vast maar een klein groepje zijn. Je houdt het altijd dat er mensen zijn die niks met je willen.
Iedere vrouw die je ooit ontmoet hebt? Je vraagt iedere vrouw die je ontmoet of ze een relatie wilquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen die me afwijst... zo'n beetje elke vrouw die ik ooit ontmoet heb. En daar zitten wel wat verschillende types tussen dus tja.
Nee dat nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere vrouw die je ooit ontmoet hebt? Je vraagt iedere vrouw die je ontmoet of ze een relatie wil?
Toen stond ik nog in de kroeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:29 schreef Samzz het volgende:
Ik was kennelijk om drie uur 's nachts al volledig uitgerust. En dus wakker.
En nu alweer wakker. We zijn trots op je.quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu alweer wakker. We zijn trots op je.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet.Klote katten die naast je bed gaan knokken omdat ze willen eten.
Ze liggen nu alledrie te slapen. Straks ga ik naast hen knokken met mijn vrouw.quote:
Rumble in the Jungle.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze liggen nu alledrie te slapen. Straks ga ik naast hen knokken met mijn vrouw.
Kattenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet.Klote katten die naast je bed gaan knokken omdat ze willen eten.
Ik zal jou es automatisch feeden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Katten. Geen automatische feeder hebben
.
Liever niet. Ik kan m'n eigen eten wel pakken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal jou es automatisch feeden.
Jij zelfstandige vrouw.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever niet. Ik kan m'n eigen eten wel pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |