Bah beetje opzichtig en verkapt naar mod zijn hengelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:29 schreef Pharkus het volgende:
Dit is niet het hosselpicsvanmapima topic /wannabemodmodus
Ik zal zeggen dat jij lekker bent ik zweer het op mijn eer als Spongeboss.quote:
Maar zijn er serieus mod meets bij Danny thuis?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:29 schreef Pharkus het volgende:
Dit is niet het hosselpicsvanmapima topic /wannabemodmodus
Pharkus is een FA die mag niet komen op een mod meet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:32 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Maar zijn er serieus mod meets bij Danny thuis?
Ik heb gehoord dat Lethal_Ninja geslagen was door Danny.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pharkus is een FA die mag niet komen op een mod meet.
Geslagen met een klauwhamer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:33 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Lethal_Ninja geslagen was door Danny.
Ik zie er in ieder geval niet uit als mijn UIquote:
Kan jij helemaal niet wetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat jij lekker bent ik zweer het op mijn eer als Spongeboss.
niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:32 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Maar zijn er serieus mod meets bij Danny thuis?
ik ben veel te succesvol voor jou man ik had laatst oogcontact met een meisje eckte player dat ik benquote:
As if een ninja niet snel genoeg daarop anticipeert.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:33 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Lethal_Ninja geslagen was door Danny.
aight, begrijpelijk. baas boven baasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ben veel te succesvol voor jou man ik had laatst oogcontact met een meisje eckte player dat ik ben
mattie was grapje tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight, begrijpelijk. baas boven baas
weet ik tochquote:
had haar geneukt danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar had wel oogcontact met meisje :S echte alpha male die ik ben
#Guus4mod zou volgens de geruchten gesteund worden door KLB-moderator Frank_Drebin. Kun jij dit bevestigen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zijn er al nieuwe, al even briljante inzichten?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik heb wel meer vertrouwen in m'n eigen sollicitatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |