Te doen dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dynamo Moskou, de nummer 4 van Portugal en Panathinaikos.
Die zanger heeft zijn huis in de fik gestoken terwijl zijn vriendin erin zat.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
Kunnen we het weer over interessante dingen hebben?
Ik snap dat niet, ze zaten er met die 30 miljoen al warmpjes bij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zanger heeft zijn huis in de fik gestoken terwijl zijn vriendin erin zat.
Ze zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben Knevel en van den Brink aan het kijken, dus kan even niet checken.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ze zaten er met die 30 miljoen al warmpjes bij.
Hij bedoelt 30 miljoen euro, het bedrag waarvoor de gemeente de grond onder het Philips Stadion heeft gekocht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ze zaten er met die 30 miljoen al warmpjes bij.
Homo.quote:
Dat begreep ik maar als ik dat als waarheid aanhield sloeg m'n grapje nergens op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij bedoelt 30 miljoen euro, het bedrag waarvoor de gemeente de grond onder het Philips Stadion heeft gekocht.
Het was naar. Ik moest 20 minuten in kleermakerszit zitten en niks zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Na een ruzie heeft hij haar met een hamer om het leven gebracht en nadat hij nog 2 nachten naast haar heeft geslapen heeft de zanger getracht om het huis te laten ontploffen, door de verwarmingsketel op zolder te saboteren.
Moet je maar niet met Spongeboss afspreken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het was naar. Ik moest 20 minuten in kleermakerszit zitten en niks zeggen.
Oh ja, dat was het.quote:
Er was wel iemand waar ik zo van geloofd had dat 'ie het was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je maar niet met Spongeboss afspreken.
Dat moet deadprez iedere keer als hij iets doet wat zijn vriendin niet zintquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het was naar. Ik moest 20 minuten in kleermakerszit zitten en niks zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |