betaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:32 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
En dan likken ze je.
Is toch goor.
Ik ga toch ook niet een meid likken omdat ik dat wil?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:32 schreef hoofdhead het volgende:
Ik ga toch ook niet een meid likken omdat ik dat wil?
Daarom moet je ook hurken, dan springen ze nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ze springen tegen je op om op een zo gelijk mogelijke ooghoogte te komen ofzo.
Hier in het dorp is een hond die al 3x ingeslapen had moeten worden, maar die eigenares geeft de hele tijd geld om geen aangifte te doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
Toen ik 12 was werd ik een keer aangevallen door zo'n rottweiler kkbeest gelukkig moesten ze hem inslapen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hier in het dorp is een hond die al 3x ingeslapen had moeten worden, maar die eigenares geeft de hele tijd geld om geen aangifte te doen
Deze manquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook al een aantal keer meegemaakt dat de eigenaar van de hond een beetje dom stond te lachen als dat beest als een gek voor me staat te blaffen, terwijl ik overduidelijk doodsangsten uitsta.Snap dat echt niet, dat ze dat beest gewoon terugroepen ofzo, kuttokkies.
Nah, die vind ik niet zo erg, die kun je nog over een schutting dropkickenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ratten zijn altijd agressief. Sowieso die doorgefokte tokkiehonde
Derksen is een baas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter dan Johan Derksen of René van der Gijp.
Laat hij zich daar ooit over uit dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
Ik ken hem van dingen die niet over voetbal gaan.
SV Hooligan gespotquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter dan Johan Derksen of René van der Gijp.
Hij is tegen Wildersquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laat hij zich daar ooit over uit dan?
Ja. Hij basht de PVV vaak.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laat hij zich daar ooit over uit dan?
Goed dat je dat beseft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is ook geen hoogstaand programma.
Als zelfs Waterreus ermee kapt omdat niemand daar zegt wat ze denken maar alleen hun belangetjes zitten te verdedigenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is ook geen hoogstaand programma.
nou zeg maar doei.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dynamo Moskou, de nummer 4 van Portugal en Panathinaikos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |