quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
komt omdat jij een neger bent daar zijn ze tegen getraind
[..]
Is leuk man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n beest in je huis willen?
[..]
Ja, helaas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:28 schreef hoofdhead het volgende:
Ik schakel wel op het juiste moment in, van perversie
Mij niet, ze komen mij altijd likken en blij doen, maar dat haat ik, wat lik je me smeerkees?quote:
Ik ben ook best bang voor (grote) honden, denk dat ze dat merken of zo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:30 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Mij niet, ze komen mij altijd likken en blij doen, maar dat haat ik, wat lik je me smeerkees?
De hond van zo'n vriend van mij laat mij ook altijd de kanker in schrikken door ineens wild te blaffen uit het niets.
*penisboks*quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben ook best bang voor (grote) honden, denk dat ze dat merken of zo.
Nee, ze springen tegen je op om op een zo gelijk mogelijke ooghoogte te komen ofzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat merken ze ja. Honden zijn heel intelligente dieren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan likken ze je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ze springen tegen je op om op een zo gelijk mogelijke ooghoogte te komen ofzo.
Ook al een aantal keer meegemaakt dat de eigenaar van de hond een beetje dom stond te lachen als dat beest als een gek voor me staat te blaffen, terwijl ik overduidelijk doodsangsten uitsta.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*penisboks*
Ik ben sowieso bang voor honden (niet voor die lopende ratten) kutbeestenvooral van die drabbers die ze dan los laten lopen ook.
Die ratten zijn altijd agressief. Sowieso die doorgefokte tokkiehondequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*penisboks*
Ik ben sowieso bang voor honden (niet voor die lopende ratten) kutbeestenvooral van die drabbers die ze dan los laten lopen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |