zat ferry op de scooter?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef Cee het volgende:
EEN SCOOTER IN DE SLOOT GOOIEN.
GTST is back.
een bekend duo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Hey, grietje uit een dance duo van een jaar of tien geleden. Of ze lijkt.
Met die naam kun je het ook niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef Pheno het volgende:
Wie de neuk is Douwe Bob. En wie douwt ie?
Nee man, mat en vlak.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dit was beter dan die roos tattoo chick
De beste singer songwriter van Nederlandquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef Pheno het volgende:
Hij is een prima zanger. Won The Beste Singer Songwriter van Nederland. Plays both teams. Dus douwen doet ie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef Pheno het volgende:
nou behalve db kan geen andere me bekoren hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De beste singer songwriter van Nederland
Daar komen gelukkig nog interessante artiesten op af, dit valt echt weer tegen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nou behalve db kan geen andere me bekoren hoor
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is een prima zanger. Won The Beste Singer Songwriter van Nederland. Plays both teams. Dus douwen doet ie.
Ik heb liever dat Ferry al in de sloot lag,toen de scooter er in terecht kwamquote:
is t zo erg?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me ineens af hoe het met Johnny Rosenberg is tegenwoordig. Dat was m'n favoriet in seizoen 1.
Nee ja laat maar, ik heb al gegoogled.
Dacht ik ook. Kim Vergouwen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Hey, grietje uit een dance duo van een jaar of tien geleden. Of ze lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |