J is echt een beetje oude stempel. Gewoon luisteren.quote:
Maar dat werkt niet echt, toch? Misschien is iets anders proberen de moeite waard? En dan niet een keer, zoals Spring al zegt moet iedereen er aan wennen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J is echt een beetje oude stempel. Gewoon luisteren.
Oh maar dat hebben we wel gemeen. Mijn manier werkt niet en de zijne ook niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dat werkt niet echt, toch? Misschien is iets anders proberen de moeite waard? En dan niet een keer, zoals Spring al zegt moet iedereen er aan wennen.
Ivan lijkt erg op jouw S. Hij is meegaand, diplomatiek, gevoelig en wijs voor z'n leeftijd. Ik kan geweldige lange gesprekken met hem voeren over van alles en nog wat. Hij komt sociaal gemakkelijk mee en is als hij thuis met vriendjes speelt haantje de voorste. Maar hij is ook onafhankelijk, gaat niet per definitie mee met de groep. En is bij vlagen heel verlegen (bijvoorbeeld tijdens het kringgesprek) en kan lekker lui zijn. Beide eigenschappen lijken hem op school nog wat in de weg te zitten.quote:
Dat dus! Als het klaar is, is het klaar. Geen oude koeien uit de sloot halen. Ik had daar zelf als kind zo'n hekel aan, kreeg ik eerst op mn kop van de een en kreeg ik later nog een ram van de ander.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:05 schreef _Bar_ het volgende:
Heb je een soort van uitraas ruimte/plek Ticootje?
Waar ze even uit kan razen?
ik ken het niet luisteren niet omdat dat niet aan de orde is.
Maar wij zetten Roy in zijn uitraas ruimte. Daar kan hij boos zijn,gillen,schoppen enz.
Tot hij rustiger is en dan gaat 1van ons naar Roy toe een kus een knuffel en zeggen is het nu weer rustig in je hoofd.
En dan er niet meer over beginnen,het is goed.
Een andere situatie maar het geeft ons en Roy wel de nodige rust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:32 schreef Lamb29 het volgende:
Bij voorkeur Aziatisch dus want "Ze vinden mij zo mooi hè mama, met mij willen ze wel spelen"
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik kan precies zien welk werkje van hem is:een tekening met 1 stipje erop bijvoorbeeld..whahaha.
Ik weet niet of je er hetzelfde idee bij hebt als ik, maar ik vind het ook wel tricky om zoiets over m'n kinderen te schrijven. Ze zijn individuen die zich niet in zo'n typering laten vatten en ik wil ervoor op mijn hoede zijn dat ik ze niet als types ga behandelen. Ik heb zelf een gelukkige jeugd gehad en m'n ouders hebben me prima opgevoed, maar ik heb er denk ik wel last van gehad dat er altijd naar me is gekeken als 'de studiebol'.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Thanks lamb, is toch een beetje kwetsbaar op de een of andere manier.
Ja dat dusquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Lena krijgt veel aandacht van vreemden. Ik denk dat dat komt doordat ze net een cherubijntje is. Beetje mollig, krullend haar, engelachtige uitstraling. Vooral Japanners houden van haar en op vakantie hebben we wel eens een groep foto's van haar zien maken (dat was toevallig nog bij een klooster ook).![]()
hahaha iddquote:Op zondag 31 augustus 2014 08:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lamb, je dochter is een slavendrijver![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:00 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
hahaha iddJe schoot ook niet op met dat strijkkralenbordje!
Toen wij naar Bangkok verhuisden was jongste twee en blond met blauwe stuiters. Binnen twee maanden gromde hij letterlijk tegen Thaise mensen. Op een ochtend op de markt werd hij al snel 20 keer in z'n arm of wang geknepen ('brengt geluk'). Zodra ik even ergens mee bezig was, had iemand 'm alweer te pakken. Japanners waren (althans de toeristen in onze woonplaats voor Bangkok) toch wat terughoudender. Aan de andere kant heb ik daar ook wel eens achter een Chinees in een supermarkt aangerend om m'n kind weer terug te veroveren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en foto's op vakantie...hier werd F er helemaal gek vanHij vond het niet leuk, zijn zus maakte het niet zo uit, maar soms had je wel bizarre situaties:+
Mijn oudste ging die dag ook echt met zijn rug naar de toeristen staan omdat ze zijn zus niet op de foto mochten zettenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:29 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Toen wij naar Bangkok verhuisden was jongste twee en blond met blauwe stuiters. Binnen twee maanden gromde hij letterlijk tegen Thaise mensen. Op een ochtend op de markt werd hij al snel 20 keer in z'n arm of wang geknepen ('brengt geluk'). Zodra ik even ergens mee bezig was, had iemand 'm alweer te pakken. Japanners waren (althans de toeristen in onze woonplaats voor Bangkok) toch wat terughoudender. Aan de andere kant heb ik daar ook wel eens achter een Chinees in een supermarkt aangerend om m'n kind weer terug te veroveren.
Vreemd.....
Groep 5 was dat? Wat hard zeg, heel sneu... Doen ze er op school iets mee?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:42 schreef Vicky het volgende:
Tijdens de pauzes zat ze aan een tafeltje met 1 meisje en 2 jongens. De rest van de meiden kliekten samen en Amber mocht er niet bij.
wij hebben combiklassen. Dit jaar 4/5/6.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:46 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Groep 5 was dat? Wat hard zeg, heel sneu... Doen ze er op school iets mee?
Oudste heeft vanaf groep 3 dezelfde klas. Hooguit de kinderen die van school gaan of er nieuw bijkomen. Naar mijn idee geen pesterijen in zijn klas gelukkig.
Wat fijn dat ze er rekening mee hebben gehouden. Hopelijk krijgt ze nu wel een fijne klas!quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
wij hebben combiklassen. Dit jaar 4/5/6.
Ik heb vorig jaar gevraagd of Amber in een andere klas kon, niet bij de meisjes die er zaten. Alle klassen zijn heringedeeld. Amber zit bij 3 meisjes van vorig jaar.
De foto die ik plaatste was dus al gebeurd voordat ik het doorhad! Ik was namelijk een foto van O. aan het maken toen deze dames er ineens bij stonden zeg maar... Bizar..quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou mijn kind geloof ik niet laten poserenarme blondjes.
Ja dat gebeurde dus idd heel veel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
De foto die ik plaatste was dus al gebeurd voordat ik het doorhad! Ik was namelijk een foto van O. aan het maken toen deze dames er ineens bij stonden zeg maar... Bizar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |