Herkenbaarquote:Op zondag 7 september 2014 21:56 schreef Anne het volgende:
Ik ben geen XS meer.
Vandaag 7 nieuwe spijkerbroeken besteld. Eens kijken/passen welke maat ik tegenwoordig heb.
de wekker is al vier keer afgegaanquote:Op maandag 8 september 2014 05:56 schreef Sounddragon het volgende:
Iedereen die nu nog slaapt is een hommo.
Ik sta alweer in het pak in Geleen.quote:Op maandag 8 september 2014 07:15 schreef lipje het volgende:
[..]
de wekker is al vier keer afgegaan
goedemorgen
Gelukkig was ik 05:00 al wakker.quote:Op maandag 8 september 2014 05:56 schreef Sounddragon het volgende:
Iedereen die nu nog slaapt is een hommo.
Ik ook, sort off.quote:
quote:
Mogge.quote:
It's a state of mind. Koffiezuipen en in het rookhok hangen tot het tijd is.quote:Op maandag 8 september 2014 11:35 schreef Freezer het volgende:
Dat is maar heel even leuk. Betaald worden om niets te doen.
Is ook zo; als je daar niet tegen kan is het 8 uur lang de hel. I can have it both ways; ik vind hard werken ook leuk, maar ik kan ook rustig de hele dag niks doen. Het is wel een feit dat de dag voor je gevoel een stuk sneller gaat als je wat te doen hebt, dat is een ding wat zeker is.quote:Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef Anne het volgende:
Ik geef Freezer gelijk. Been there, done that voor meer dan een jaar. En dat was geen reet aan.
Goede middag is het alweer en...fraai nazomer weer! Even een lekker maker voor de liefhebbers van het snelle werk van afgelopen Rotterdam Cityracing.quote:
aha dat zelfde bedrijf staat hier al een paar weken op een bouwplak bekisting en betonijzer te hijsen, alles op 2 draden maar wel met een ramshoornquote:Op maandag 8 september 2014 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mogge.
Ik heb weer rode overall aan; ik word betaald om niks te doen.
Jep, dat moet dezelfde tent zijnquote:Op maandag 8 september 2014 15:03 schreef densmee het volgende:
[..]
aha dat zelfde bedrijf staat hier al een paar weken op een bouwplak bekisting en betonijzer te hijsen, alles op 2 draden maar wel met een ramshoorn
Jolanda? Welke Lada heeft ze bij zich? Haar man heeft er 6~8.quote:Op maandag 8 september 2014 15:56 schreef .Neovo. het volgende:
Er staat hier in Meppel een Lada die niet start, kan iemand haar helpen?
die staat hier nu al een week of 6 denk ik, en het zwaarste wat hij heeft moeten tillen zal 500 kg zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 15:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, dat moet dezelfde tent zijn
Weet ik veel. Inmiddels tuft het ding alweer rond.quote:Op maandag 8 september 2014 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jolanda? Welke Lada heeft ze bij zich? Haar man heeft er 6~8.
Grote schotten zijn standard issue, dat kraanmachinisten daar nogal laks in zijn kun je zien aan het aantal kranen dat per jaar in stabiele zijligging terecht komt. Dat risico is overigens geheel voor de machinist normaliter, maar bij de olifant is dat gewoon spullen inleveren en ander werk zoeken≥.≤quote:Op maandag 8 september 2014 17:56 schreef densmee het volgende:
[..]
die staat hier nu al een week of 6 denk ik, en het zwaarste wat hij heeft moeten tillen zal 500 kg zijn.
Maar wel grote stalen schotten, ramshoorn en volgens mij ook nog in de kraan een helm op
Een 7 gehaaldquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:51 schreef Anne het volgende:
Vandaag wel een stukje eindexamenopdracht ingeleverd
feliquote:Op maandag 8 september 2014 23:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Een 7 gehaald.
Nog 2 opdrachten en ik ben klaar. Pak van mijn hart.
Wanneer mag je de cito-toets gaan maken?quote:Op maandag 8 september 2014 23:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Een 7 gehaald.
Nog 2 opdrachten en ik ben klaar. Pak van mijn hart.
Ik neem dat je 'laag' bedoeltquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:09 schreef densmee het volgende:
schoteldruk aan de hoge kant![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |