Dat is eerder nodig bij Zolder en Assen, of is het daar tegenwoordig wel om aan te zien?quote:Op zondag 7 september 2014 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op CPZ is een prefesjeneel modellendinges die alles regelt, vriendin van me werkt daar als pitspoesMaar daar maken we bij de finaleraces dus geen gebruik van.
Assen rijden we niet, boeit me niet. Op Zolder waren ze vorig jaar 14 geloof ik, dat was wel wat te inderdaad....quote:Op zondag 7 september 2014 19:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is eerder nodig bij Zolder en Assen, of is het daar tegenwoordig wel om aan te zien?
quote:Op zondag 7 september 2014 20:03 schreef Paladijn het volgende:
En tya, laten we maar geen grapjes maken over Belgen en kleine meisjes
de vlaamse die ik nu in heb gehuurd is een XS iigquote:Op zondag 7 september 2014 20:03 schreef Paladijn het volgende:
CPZ werden een paar jaar geleden aan het begin van het seizoen gewoon wat dames van het strand geplukt met de vraag of ze wat geld bij wilden verdienen. Daar zat eigenlijk altijd genoeg leuks bij voor het oog, dus ik snap niet echt waarom ze daar tegenwoordig een castingbureau voor in zouden willen huren![]()
Assen komen ze rechtstreeks van de lokale mcDrive/tuningmeet en Zolder was een beetje dezelfde laken/pak. En tya, laten we maar geen grapjes maken over Belgen en kleine meisjes
* Insert XXXL grap*quote:Op zondag 7 september 2014 21:56 schreef Anne het volgende:
Ik ben geen XS meer.
Vandaag 7 nieuwe spijkerbroeken besteld. Eens kijken/passen welke maat ik tegenwoordig heb.
Herkenbaarquote:Op zondag 7 september 2014 21:56 schreef Anne het volgende:
Ik ben geen XS meer.
Vandaag 7 nieuwe spijkerbroeken besteld. Eens kijken/passen welke maat ik tegenwoordig heb.
de wekker is al vier keer afgegaanquote:Op maandag 8 september 2014 05:56 schreef Sounddragon het volgende:
Iedereen die nu nog slaapt is een hommo.
Ik sta alweer in het pak in Geleen.quote:Op maandag 8 september 2014 07:15 schreef lipje het volgende:
[..]
de wekker is al vier keer afgegaan
goedemorgen
Gelukkig was ik 05:00 al wakker.quote:Op maandag 8 september 2014 05:56 schreef Sounddragon het volgende:
Iedereen die nu nog slaapt is een hommo.
Ik ook, sort off.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |