Tandjes op elkaar en doorgaan. Dat soort foutjes heb ik ook wel gemaakt. Op vrijdagavond de laatste van 5 avonddiensten en op zaterdag ochtenddienst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
Goffer... Spreek ik vanmiddag af om morgen in Maastricht te werken, en dan vergeet je gewoon effe dat je avonddienst hebt
Het is gewoon een smoes om taart te vretenquote:
Ja, vast wel, maar dan had ik de warme billen van Anne moeten missenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen polenhotel in de regio wat goedkoper is dan heen en weer tuffen? of tent mee en wildkaperen in Duitsland
I will survive. Het is iig weer.gelukt om op tijd mijn nest uit te komen. Nu nog de dag door komenquote:Op zaterdag 6 september 2014 03:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tandjes op elkaar en doorgaan. Dat soort foutjes heb ik ook wel gemaakt. Op vrijdagavond de laatste van 5 avonddiensten en op zaterdag ochtenddienst.
Sterkte
Dat moeten wij ook, en wij redden het ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 07:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, vast wel, maar dan had ik de warme billen van Anne moeten missen
Jullie zijn eraan gewendquote:Op zaterdag 6 september 2014 08:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat moeten wij ook, en wij redden het ook.
5 uur langer geslapen als ik.. Joe hef mazzel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:16 schreef Anne het volgende:
Ik wou uitslapen vandaag, met mijn warme billen. Mislukt!
dit. heb regelmatig nachten dat ik op locatie slaap voor/door mn werkquote:Op zaterdag 6 september 2014 08:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat moeten wij ook, en wij redden het ook.
Als je je horloge 6 uur vooruit zet, wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:41 schreef Sounddragon het volgende:
Oh, wat heb ik dit werk gemist zeg![]()
* onderdrukt een plotseling opkomende kotsreflex
Is het al 4 uur?
over een half uurtjequote:Op zaterdag 6 september 2014 09:41 schreef Sounddragon het volgende:
Oh, wat heb ik dit werk gemist zeg![]()
* onderdrukt een plotseling opkomende kotsreflex
Is het al 4 uur?
oh ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:51 schreef Anne het volgende:
Ik moet gelukkig helemaal niks.
Vandaag wel een stukje eindexamenopdracht ingeleverdEn weer een stoel geschuurd
![]()
.
Eindexamen? Dat doe je toch voor je 18e?quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:51 schreef Anne het volgende:
Ik moet gelukkig helemaal niks.
Vandaag wel een stukje eindexamenopdracht ingeleverdEn weer een stoel geschuurd
![]()
.
Piepende bandjes met een C220D, wat denk je zelluf?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:51 schreef densmee het volgende:
Nog 9 minuten en dan is het met piepende bandjes naar huis zeker
*newsflash*quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eindexamen? Dat doe je toch voor je 18e?
Been there, done that, maar het heette nooit "eindexamen".quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*newsflash*
Je kunt na die tijd ook nog bijleren hoor; goede optie als je nog eens vooruit wilt
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet een missverkiezing gaan organiseren
Heb je nog een jurylid nodig ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja.
één van mijn opdrachtgevers wil graag dat ik een missverkiezing voor hem organiseer
Is een van de criteria toevallig warme billen?quote:Op zondag 7 september 2014 09:18 schreef Alexxxxx het volgende:
eigenlijk twee verkiezingen, maar voor de race op Zolder was het nog te kort dag dus mag ik zelf een mooie vrouw uitzoeken
nee, Hanna heeft andere taken tijdens en om de races, die heeft geen tijd danquote:Op zondag 7 september 2014 09:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is een van de criteria toevallig warme billen?
Ow jee, met jouw smaak wordt dat een hekserige bostroll, met elfenoren en een gothiclook.quote:Op zondag 7 september 2014 09:18 schreef Alexxxxx het volgende:
eigenlijk twee verkiezingen, maar voor de race op Zolder was het nog te kort dag dus mag ik zelf een mooie vrouw uitzoeken
ik wilde eigenlijk jou vragen, maar dit is ook wel een goed idee, tx!quote:Op zondag 7 september 2014 10:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow jee, met jouw smaak wordt dat een hekserige bostroll, met elfenoren en een gothiclook.
truckrace, 20 en 21 septemberquote:Op zondag 7 september 2014 11:07 schreef sararaats het volgende:
is het autorace op het circuit van Zolder? wow, ik wil al heel lang gaan kijken maar het komt er niet van.
Daarom worden ze bij CPZ ook gewoon van het strand geplukt, in tegenstelling tot Assen en Zolderquote:Op zondag 7 september 2014 10:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow jee, met jouw smaak wordt dat een hekserige bostroll, met elfenoren en een gothiclook.
koffiemeisje!!!quote:Op zondag 7 september 2014 09:18 schreef Alexxxxx het volgende:
op CPZ is een prefesjeneel modellendinges die alles regelt, vriendin van me werkt daar als pitspoesquote:Op zondag 7 september 2014 12:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daarom worden ze bij CPZ ook gewoon van het strand geplukt, in tegenstelling tot Assen en Zolder
Dat is eerder nodig bij Zolder en Assen, of is het daar tegenwoordig wel om aan te zien?quote:Op zondag 7 september 2014 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op CPZ is een prefesjeneel modellendinges die alles regelt, vriendin van me werkt daar als pitspoesMaar daar maken we bij de finaleraces dus geen gebruik van.
Assen rijden we niet, boeit me niet. Op Zolder waren ze vorig jaar 14 geloof ik, dat was wel wat te inderdaad....quote:Op zondag 7 september 2014 19:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is eerder nodig bij Zolder en Assen, of is het daar tegenwoordig wel om aan te zien?
quote:Op zondag 7 september 2014 20:03 schreef Paladijn het volgende:
En tya, laten we maar geen grapjes maken over Belgen en kleine meisjes
de vlaamse die ik nu in heb gehuurd is een XS iigquote:Op zondag 7 september 2014 20:03 schreef Paladijn het volgende:
CPZ werden een paar jaar geleden aan het begin van het seizoen gewoon wat dames van het strand geplukt met de vraag of ze wat geld bij wilden verdienen. Daar zat eigenlijk altijd genoeg leuks bij voor het oog, dus ik snap niet echt waarom ze daar tegenwoordig een castingbureau voor in zouden willen huren![]()
Assen komen ze rechtstreeks van de lokale mcDrive/tuningmeet en Zolder was een beetje dezelfde laken/pak. En tya, laten we maar geen grapjes maken over Belgen en kleine meisjes
* Insert XXXL grap*quote:Op zondag 7 september 2014 21:56 schreef Anne het volgende:
Ik ben geen XS meer.
Vandaag 7 nieuwe spijkerbroeken besteld. Eens kijken/passen welke maat ik tegenwoordig heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |