Vakantie eindigt vandaag. Morgen weer het normale ouderschapsverlof.quote:
Ja, dan houdt het op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:29 schreef Dingest het volgende:
Ik heb haar een leuke mail gestuurd, inclusief de foto's, en daar is gewoon geen respons op gekomen. Aangezien dat de enige info is die ik van haar heb houdt het gewoon op hè
Er schijnt zelfs een Duitse Mädchen zo gek te zijn om naar een kleine gemeente in Fryslan te komenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:00 schreef Dingest het volgende:
De eerdere bezwaren even terzijde; ongetwijfeld zou ze wel die 650 km overbruggen voor een gezellig avondje keuvelen op de bank.
En ik heb een eigen woning hè, ik hoef voor dat soort zaken dan weer niet per se te wachten tot mijn ouders het land uit zijn
Ja, daarom juist, ideaal, goede sex als ze langskomst en altijd een gratis vakantieadres zolang ze geen vriend heeftquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:42 schreef Dingest het volgende:
[..]
Jij maakt je er duidelijk meer druk over dan ik![]()
Neuh, maar ik ben gewoon niet in staat om langdurig contacten te onderhouden, laat staan relaties. Dat gaat gewoon niet werken, dus heb ik die behoefte ook niet zo
Haha, ja ze had een stage in Hezogenrath. "Je bent in de buurt, kom maar langs het weekend na die week" werktequote:Op zondag 31 augustus 2014 19:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er schijnt zelfs een Duitse Mädchen zo gek te zijn om naar een kleine gemeente in Fryslan te komen
Nederlands leren duurd vaak niet lang, is een makkelijke taal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haha, ja ze had een stage in Hezogenrath. "Je bent in de buurt, kom maar langs het weekend na die week" werkte![]()
En morgen naar de kvk, ze is vanaf dan officieel vertaler. Het Nederlands gaat haar dus goed af, ondanks dat ze het voor een groot deel van mij leert
We zijn nu ook al aan het Frysk begonnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nederlands leren duurd vaak niet lang, is een makkelijke taal.
Ieder zijn ding hèquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:31 schreef Barcaconia het volgende:
Trilt niet los nee, al zou dat wel wenselijk zijn.
Draadeindje zit er tegen voor de klemming en de moer borgt hem. Dat zit dus wel vast.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hèik had een chromen dop op mijn auto, en heb laatst een nieuwe uitlaat moeten kopen, en dus miste ik die dop. En toen kwam ik er achter dat de sport versie van mijn auto zo'n brede dop heeft dus vandaar.
Toch vreemd dat dat goed blijft zitten als je bedenkt hoeveel een uitlaat trilt...
Neuhquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:00 schreef delano.888 het volgende:
Buiten de kwestie van smaak ed, blijft zo iets nou zitten met die 3 schroefjes, trilt dat niet los?
http://www.ebay.com/itm/U(...)em2585a429c4&vxp=mtr
Ik heb dit weekend mensen van allerlei leeftijden in een tent zien kruipen. Van 8 maanden tot 80+ !quote:
Als de belgen echt beter waren, hadden ze maar één autofabriek nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
precies dat inderdaadvraag me wel af of belgen betere autobouwers dan britten zijn? zal niet voor niks zijn dat dat land vol staat met autofabrieken?
Geloof mij, ik ben nu iemand ernstig aan het stalken.quote:
Met alle respect: uit je verhalen begrijp ik dat jouw huis wellicht (ik zeg: wellicht) niet zo heel representatief is. Aangenomen dat het huis van je ouders vermoedelijk meer representatief is en een eerste (maar ook tweede en derde) indruk vrij belangrijk zijn, adviseer ik je om naar Duitsland af te reizen en haar te ontvoerenhaar toch maar uit te nodigen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:00 schreef Dingest het volgende:
De eerdere bezwaren even terzijde; ongetwijfeld zou ze wel die 650 km overbruggen voor een gezellig avondje keuvelen op de bank.
En ik heb een eigen woning hè, ik hoef voor dat soort zaken dan weer niet per se te wachten tot mijn ouders het land uit zijn
BX clubmeetings tellen nietquote:Op maandag 1 september 2014 00:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend mensen van allerlei leeftijden in een tent zien kruipen. Van 8 maanden tot 80+ !
Ja, nee, mijn huis was lekker netjes vroegahquote:Op maandag 1 september 2014 00:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met alle respect: uit je verhalen begrijp ik dat jouw huis wellicht (ik zeg: wellicht) niet zo heel representatief is. Aangenomen dat het huis van je ouders vermoedelijk meer representatief is en een eerste (maar ook tweede en derde) indruk vrij belangrijk zijn, adviseer ik je om naar Duitsland af te reizen en haar te ontvoerenhaar toch maar uit te nodigen.
Kan het zijn dat ze nog op vakantie is en daarom geen toegang tot interwebs heeft ?
We hebben het vals meezingen en de uitslag van Ajax afgelopen weekend al gehad, de bouwvakkersbingokaart is al weer vol.quote:Op maandag 1 september 2014 08:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuk zo'n renovatie. Vooral de zeer boeiende gesprekken van de bouwvakkers en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |