abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 augustus 2014 @ 08:57:39 #51
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_144013981
quote:
17s.gif Op zondag 31 augustus 2014 08:23 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ze was geinteresseerd in wat foto's en daarom gaf ze haar gegevens mee? :D Ik denk persoonlijk dat stalken wel noodzakelijk is.
Dit.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 31 augustus 2014 @ 08:58:06 #52
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_144013984
quote:
3s.gif Op zondag 31 augustus 2014 08:20 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen :O.
Vooral de :O...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_144014854
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2014 08:57 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dit.
Dat.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_144015269
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:24 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ik heb alleen een e-mailadres omdat ze wat foto's wilde van die ketting-wand. Verder was het even gezellig omdat we beiden alleen op vakantie waren maar dat was het wel, dus ik denk niet dat stalken verder nodig is :P
vrouw alleen op vakantie en ze wil je gegevens... ik had haar nu al meegenomen naar huis denk ik :D
pi_144015277
Stras naar de oldehove, er is een concert in de toren schijnbaar
pi_144015288
Voor wie niet weet wat de Oldehove is:
pi_144015579
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:58 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben naar de supermarkt gereden en heb wraps gemaakt vanavond. De goede kant in mij kwam (eventjes) naar boven :')


Gaat het weer een beetje meneer Dröge?
pi_144015767
quote:
12s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:08 schreef Alfisti het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gaat het weer een beetje meneer Dröge?
Anders helpt zuster Anne u wel even.



:') ...
pi_144015815
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Anders helpt zuster Anne u wel even.

[ afbeelding ]

:') ...
:D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2014 11:20:25 ]
pi_144015836
Triest nieuws..............

http://www.omroepwest.nl/(...)-strijd-tegen-kanker

Wat een apart mooi figuur was dat! _O_
pi_144015868
quote:
17s.gif Op zondag 31 augustus 2014 08:23 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ze was geinteresseerd in wat foto's en daarom gaf ze haar gegevens mee? :D Ik denk persoonlijk dat stalken wel noodzakelijk is.
Ze stond er zelf op terwijl ze omhoog aan het klauteren was, dat is een foto die je niet makkelijk zelf maakt :P Mijn ervaring is dat als mensen verder niets van zich laten horen, ze toch echt geen verdere interesse hebben.
pi_144016638
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:22 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ze stond er zelf op terwijl ze omhoog aan het klauteren was, dat is een foto die je niet makkelijk zelf maakt :P Mijn ervaring is dat als mensen verder niets van zich laten horen, ze toch echt geen verdere interesse hebben.
"hey, je hebt een foto waar mijn kont strak in mijn broek staat gemaakt en ik vond het nog leuk ook. hier heb je mijn mailadres"
pi_144016881
En dat is een besluit waar ze onmogelijk op teruggekomen kan zijn? :+ Ik verwijs nogmaals naar de tweede zin in mijn post :P
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:41:29 #65
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_144022223
Dingest, je bent een faalhaas :|W :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_144022656
Je lijkt 2cv wel!

Stuur d'r gewoon een leuke mail en als je d'r postadres hebt laat je de foto mooi uitprinten en stuur je'm daarheen met de subtiele hint om vaker dat soort leuke dingen te gaan doen ;)
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_144023740
Ik heb haar een leuke mail gestuurd, inclusief de foto's, en daar is gewoon geen respons op gekomen. Aangezien dat de enige info is die ik van haar heb houdt het gewoon op hè :+
pi_144023873
Bovendien overschatten jullie schromelijk mijn behoefte om contact met haar wilde houden :P
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:51:05 #69
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_144024545
quote:
15s.gif Op zondag 31 augustus 2014 08:58 schreef Duvel het volgende:

[..]

Vooral de :O...
vakantie dus nog geen last van :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_144030060
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:29 schreef Dingest het volgende:
Ik heb haar een leuke mail gestuurd, inclusief de foto's, en daar is gewoon geen respons op gekomen. Aangezien dat de enige info is die ik van haar heb houdt het gewoon op hè :+
google, facebook (je mag mijn fake account wel lenen als je je niet aan wilt melden), twitter, linkedIn. Want ze is veul te verlegen om je terug te schrijven en heeft een hintje nodig O:)

En hoezo, was ze zo lelijk dan? :P
pi_144030479
Google+ is best handig, zo kwam ik dit verhaal tegen over de Fyrabouwer :')

Even though Denmark has usually pretty good public transports (even for European standards), they missed the upgrade from Diesel to electric trains. Big parts of the Danish railroad system are not electrified. This severely limited the options when DSB (the national railroad company) wanted to upgrade their trains.
Eventually they decided on IC4s constructed by Italian manufacturer AnsaldoBreda.
In retrospect that probably wasn't the best choice... The trains arrived late, and were riddled with problems (see the wikipedia page for a small excerpt).
However, what I learned today really beats all other complications (citing Wikipedia): In March 2013, and in earlier media reports, it was reported that one of the missing IC4 trainsets planned for delivery in Denmark had been found in Libya. Reportedly, AnsaldoBreda and the then Italian prime minister Silvio Berlusconi gave Libyan dictator Muammar Gaddafi the trainset as a present on the occasion of Gaddafi's 40th anniversary in 2009.
Pictures on bt.dk [1] show that the trains were prepared for DSB (with Danish warning messages).

[1] http://www.bt.dk/utroligt(...)-tog-i-libyen;
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_144031148
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:16 schreef Paladijn het volgende:
Google+ is best handig, zo kwam ik dit verhaal tegen over de Fyrabouwer :')

Even though Denmark has usually pretty good public transports (even for European standards), they missed the upgrade from Diesel to electric trains. Big parts of the Danish railroad system are not electrified. This severely limited the options when DSB (the national railroad company) wanted to upgrade their trains.
Eventually they decided on IC4s constructed by Italian manufacturer AnsaldoBreda.
In retrospect that probably wasn't the best choice... The trains arrived late, and were riddled with problems (see the wikipedia page for a small excerpt).
However, what I learned today really beats all other complications (citing Wikipedia): In March 2013, and in earlier media reports, it was reported that one of the missing IC4 trainsets planned for delivery in Denmark had been found in Libya. Reportedly, AnsaldoBreda and the then Italian prime minister Silvio Berlusconi gave Libyan dictator Muammar Gaddafi the trainset as a present on the occasion of Gaddafi's 40th anniversary in 2009.
Pictures on bt.dk [1] show that the trains were prepared for DSB (with Danish warning messages).

[1] http://www.bt.dk/utroligt(...)-tog-i-libyen;
Siden blev ikke fundet - 404
pi_144031344
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

google, facebook (je mag mijn fake account wel lenen als je je niet aan wilt melden), twitter, linkedIn. Want ze is veul te verlegen om je terug te schrijven en heeft een hintje nodig O:)

En hoezo, was ze zo lelijk dan? :P
Jij maakt je er duidelijk meer druk over dan ik :P

Neuh, maar ik ben gewoon niet in staat om langdurig contacten te onderhouden, laat staan relaties. Dat gaat gewoon niet werken, dus heb ik die behoefte ook niet zo :)
pi_144031504
Ik moet trouwens vannacht om 4:30 opstaan, want mijn ouders moeten enkele uurtjes later op Schiphol zijn -O- En daarna moet ik in het huis van mijn ouders slapen voor een paar dagen want mijn broertje moet voor zijn studie op kamp, anders is er dus niemand thuis om de honden in leven te houden :')
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:49:16 #75
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_144031600
quote:
18s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:47 schreef Dingest het volgende:
Ik moet trouwens vannacht om 4:30 opstaan, want mijn ouders moeten enkele uurtjes later op Schiphol zijn -O- En daarna moet ik in het huis van mijn ouders slapen voor een paar dagen want mijn broertje moet voor zijn studie op kamp, anders is er dus niemand thuis om de honden in leven te houden :')
Ideale gelegenheid om Frau X uit te nodigen thuis.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')