Deelnemersquote:De succesvolle kennisquiz is weer iedere werkdag om 20:30 uur te zien op Nederland 2. Onder leiding van presentator Philip Freriks en het kritisch oog van eenmansjury Maarten van Rossem gaan dagelijks 3 prominente Nederlanders de strijd aan in de vragenarena. Op vrijdag 29 augustus is de finale en weten we wie deze zomer De slimste mens is geworden!
Ga eens weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
Nu dit programma stopt, wil dat Maarten van Rossem elke avond op tv een uur wordt ondervraagd en mag leeglopen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die Art een zelfingenomen kwal
Hup Diekstra
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die Art een zelfingenomen kwal
Hup Diekstra
Geldrop (om preciezer te zijn de wijk Skandia ftw)quote:
Wie is Kutlul?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:38 schreef NoCigar het volgende:
Ik begin toch een grotere hekel aan Art dan aan Kutlul te krijgen. Vreemd.
Artje is Geldropsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:41 schreef Grietje-tit het volgende:
Art is geen Urkenaar, dat is wel duidelijk
Ik ben ook Geldrops (woonde er de eerste 27 jaar van mijn leven),quote:
Dries vond ik tenminste nog een normaal hoofd hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook Geldrops (woonde er de eerste 27 jaar van mijn leven),![]()
![]()
![]()
maar schaam me eerder voor Dries van Agt dan voor Art![]()
![]()
Ik maar 16 jaar, maar je hebt gelijk, alleen doet Van Agt niet mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook Geldrops (woonde er de eerste 27 jaar van mijn leven),![]()
![]()
![]()
maar schaam me eerder voor Dries van Agt dan voor Art![]()
![]()
Klopt, maar in de finaleweek zijn ze meestal wel consequent streng daarin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
De antwoorden die ze wel of niet goed rekenen, daar zijn ze echt niet altijd consequent in. Zo net ook met het Urker Mannenkoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |