quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kom op zeg.... moet ik daarlijk een deel 2 nog aanmaken?
Hele topic gespamt jonguh.
Zorg nou maar ff dat je je shit op orde hebt. Gewoon daar gaan zitten en vertellen wat je wel en niet denkt te kunnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kom op zeg.... moet ik daarlijk een deel 2 nog aanmaken?
Hele topic gespamt jonguh.
Leuk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
R&P / Gedragstoornis diagnose.
Topic uit 2011 met gedragsstoornis als je dan nog denkt dat ik een troll ben....
Bedankt dat je mijn schrijfstijl leuk vind maar daar heb ik niet veel aan.
[..]
Ja want werk vinden is zo makkelijk zonder diploma en het is natuurlijk een goede investing om een opleiding te doen terwijl je net 5 jaar voor de vmbo bent gezakt en op een speciale school hebt gezeten?
Ja echt goed plan.
Ik heb er het niveau niet voor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:03 schreef seasushi het volgende:
[..]
Leuk?
Mbo, niveau 1 geen vooropleiding nodig. en dan BBL?
Loopt wel goed dus waarom niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Met je andere topic erbij (die van 5 delen). Heb je zo'n beetje 1800 berichtjes bij elkaar.. Wat heb je daar inmiddels van geleerd?
MBO1 is als je zelfstandig weet adem te halen een makkie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:07 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er het niveau niet voor.
Heb mijn berichtje even veranderd naar een vraag..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:11 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Loopt wel goed dus waarom niet?
Ik denk dat het bij 1 blijft omdat wajong inderdaad niet echt haalbaar meer is ik ben schijnbaar toch gewoon normaal.
Dat ging om wat anders niet om een wajong aanvragen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb mijn berichtje even veranderd naar een vraag..
Dat zeg jij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
MBO1 is als je zelfstandig weet adem te halen een makkie.
Snap dat het een ander topic is maar ik zie al die problemen ook hier weer telkens voorbij komen...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
Dat ging om wat anders niet om een wajong aanvragen.
Volgende topic gaat over werk ofzo.
Tja dat krijg je als mensen graag offtopic willen gaan omdat ze boos zijn dat iemand wajong wilt aanvragen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap dat het een ander topic is maar ik zie al die problemen ook hier weer telkens voorbij komen...
Ja iedereenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is zo. Niveau 1 kan iedereen
Ik wil geen schulden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het gevoel alsof je het überhaupt wilt?
Je bent net een langspeelplaat, je komt de hele tijd weer met dezelfde kul argumenten.quote:
Probleem is het lesgeld? Je krijgt namelijk gewoon studiefinancieringquote:
Dan ook niet zeiken dat je geld wilt omdat je een zielige sneuneus bentquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik red me wel zonder zo'n instantie nee bedankt.
Dat is niet genoeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Probleem is het lesgeld? Je krijgt namelijk gewoon studiefinanciering
Nee ik wil wel hulp met werk vinden maar ik heb geen zin dat ze mijn leven gaan regelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:23 schreef Queller het volgende:
[..]
Dan ook niet zeiken dat je geld wilt omdat je een zielige sneuneus bent
Basisbeurs + Aanvullende beurs niet? En een bijbaantje ernaast. Moet prima te doen zijn als je nog thuis woontquote:
Ik kan geen werk vinden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Basisbeurs + Aanvullende beurs niet? En een bijbaantje ernaast. Moet prima te doen zijn als je nog thuis woont
Nee, want dat kun je zelf zo goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
Nee ik wil wel hulp met werk vinden maar ik heb geen zin dat ze mijn leven gaan regelen.
Huh? Maar je wilt een wajong aanvragen? Maar nu heb je dus besloten om toch te gaan werken? Goed van je. Hoe ga je dat aanpakken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
Maar hoe dan ook ik ben niet goed met onderwijs dus dat word niks daarom wil ik ook werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |