Vrouwenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:37 schreef xFriendx het volgende:
Vrouwen(omdat je dat nooit te vaak kan zeggen)
Nee ik kom haast nooit buiten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
School, werk? Kom je überhaupt buiten?
Ik ook. Plus ik doe meestal in een andere plaats de boodschappen, wat de kans op een toevallige ontmoeting verkleint.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
Overigens kom ik zelden bij de appie
Zachte wezensquote:
Ja want afspreken is eng huuuuuuuquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ook. Plus ik doe meestal in een andere plaats de boodschappen, wat de kans op een toevallige ontmoeting verkleint.
Still......women
Trollen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:44 schreef K44S het volgende:
Ligt er trouwens aan wat voor vrouwen er komen, anders wil ik best keertje 2 uur in de trein zitten
Want jij bent super braaf en luistert altijd naar je ouders?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:40 schreef K44S het volgende:
Rotjeknor is mij veulstever weg, tevens mag ik van papa en mama niet met vreemde mensen afspreken. Jammer
Sorry, ben aan het sparen voor de Azoren. Al lijkt Zweden mij ook wel mooi ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:42 schreef Fascination het volgende:
God, ik wil op vakantie naar Zweden. Wie wil me sponsoren?
Ik ben pas 23 jaar ja... hallo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want jij bent super braaf en luistert altijd naar je ouders?
[..]
Sorry, ben aan het sparen voor de Azoren. Al lijkt Zweden mij ook wel mooi ja.
Ik moet serieus 2 uur reizen ? ( kom van uit de Amsterdamse buurten. )quote:
Waarom naar Zweden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:42 schreef Fascination het volgende:
God, ik wil op vakantie naar Zweden. Wie wil me sponsoren?
Ja, 23 is idd wel wat jong om een eigen mening te hebben en zelf te reizen. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben pas 23 jaar ja... hallo.
[..]
Ik moet serieus 2 uur reizen ? ( kom van uit de Amsterdamse buurten. )
Mee eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, 23 is idd wel wat jong om een eigen mening te hebben en zelf te reizen. Je hebt gelijk.
Tis niet bewust ontwijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want afspreken is eng huuuuuuu
Heen en terug, neem ik aan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben pas 23 jaar ja... hallo.
[..]
Ik moet serieus 2 uur reizen ? ( kom van uit de Amsterdamse buurten. )
Dat jij op Fok mag zitten.quote:
That was sarcasm my friend.quote:
ja hallo...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, 23 is idd wel wat jong om een eigen mening te hebben en zelf te reizen. Je hebt gelijk.
volgens 9292ov.nl, duurt het +- 2 uur, heen en dan natuurlijk ook 2 uur terug.quote:
Vanuit Amsterdam? Ga je over Groningen of zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:53 schreef K44S het volgende:
[..]
ja hallo...
[..]
volgens 9292ov.nl, duurt het +- 2 uur, heen en dan natuurlijk ook 2 uur terug.
Ik woon in een plaats ongeveer 20 minuten vanaf Amsterdam.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanuit Amsterdam? Ga je over Groningen of zo.
Ze moeten het ergens leren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
Toch apart, zwemmen in een zwembad wanneer je onder water leeft.
Ben erg benieuwd hoe het daar is, door boeken en films, veel mooie natuur, geweldige taal en het is een modern land.quote:
En de dames zijn er ook niet verkeerd heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe het daar is, door boeken en films, veel mooie natuur, geweldige taal en het is een modern land.
Oh ja, dat bedoelde ik natuurlijk.quote:
quote:
Al de tweede keer vandaagquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En de dames zijn er ook niet verkeerd heb ik me laten vertellen.
Ja?quote:
Zelf reizen op je 23e hoe betaal je dat dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het goed is werk je dan of heb je misschien wat gespaard. Heb je helemaal geen werk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zelf reizen op je 23e hoe betaal je dat dan?
Wij houden wel van je hoor Lolaquote:
ZO ZO. Deze jongen is van goede komaf.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik woon in een plaats ongeveer 20 minuten vanaf Amsterdam.
Welteverstaan in het dure Gooi.
Oh, in dat geval, wat doe je moeilijk, gewoon de Audi van je vader lenen K44S.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
ZO ZO. Deze jongen is van goede komaf.
Audi is voor paupers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, in dat geval, wat doe je moeilijk, gewoon de Audi van je vader lenen K44S.
Oké.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe het daar is, door boeken en films, veel mooie natuur, geweldige taal en het is een modern land.
Owja, dat is wel voldoende natuurlijk.quote:
Nee nog nooit gehad maar ik ben 19 pas geworden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het goed is werk je dan of heb je misschien wat gespaard. Heb je helemaal geen werk?
Niet genoeg afgekoeld voor verpakken en daardoor last van condens/extra vocht?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nasi is vandaag wat vochtig. Wat is deze?![]()
Ze schieten een beetje door op bepaalde punten, ja, maar zo erg is het toch niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
Door het nieuws dat daar vandaan komt, zal ik er echt niet dood gevonden willen worden.
Maar ieder zijn ding.
Ik zou willen dat ik jouw gevoel voor stijl had.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
Morgen eens zien of ik een knappe petticoat kan scoren.
Tijd om eens wat te gaan zoeken dan. Het komt niet aanwaaien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:18 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee nog nooit gehad maar ik ben 19 pas geworden.
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik jouw gevoel voor stijl had.
Zou het lef niet hebben om dat aan te doen.
Ongetwijfeld een retorische vraag maar : waarom niet ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik jouw gevoel voor stijl had.
Zou het lef niet hebben om dat aan te doen.
Niet? Zit ik hier voor niks te wachten? Hé potverdrie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijd om eens wat te gaan zoeken dan. Het komt niet aanwaaien.
[..]
Ik zou me daar heel erg ongemakkelijk in voelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..], dank je.
Maar, hoezo niet? Dragen wat je mooi vindt, hoor.
Nah hoeft niet ik ga denk ik een wajong aanvragen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijd om eens wat te gaan zoeken dan. Het komt niet aanwaaien.
[..]
Ooh, zo. Nee, dan moet je het niet doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou me daar heel erg ongemakkelijk in voelen.
Ik ben meer van de jeans en gympies zeg maar.
Vind het super mooi bij anderen, maar zelf zou ik het helaas niet aankunnen.
Ik vind je er altijd leuk uitzien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:23 schreef Myraela het volgende:
Ik zou me ook wel anders willen kleden dan ik doe. Maar dat staat gewoon niet bij m'n figuur.
En dit heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:23 schreef Myraela het volgende:
Ik zou me ook wel anders willen kleden dan ik doe. Maar dat staat gewoon niet bij m'n figuur.
Neen. Nog 1 dagje werken en dan vakantie. En dan hoop ik echt andere woonruimte te kunnen vindenquote:
Heb het vers gemaakt. Maar nu met extra groenten in plaats van kip. Misschien is dat het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet genoeg afgekoeld voor verpakken en daardoor last van condens/extra vocht?
Voor mij zijn de doorgeschoten zogenaamde sociaaldemocratische punten al meer dan genoeg reden. Maar niet heel veel zin om daar een discussie over te hebben, eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze schieten een beetje door op bepaalde punten, ja, maar zo erg is het toch niet?
Ik deel je woonruimte wens ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neen. Nog 1 dagje werken en dan vakantie. En dan hoop ik echt andere woonruimte te kunnen vinden![]()
Geniet van jullie weekend
Chaotisch sinds ik hier post.quote:
Omdat ik een grapje maakte.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat aan jou ligt?
En humor is niet komischquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Grapjes zijn helemaal niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |