abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143987259
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ga ergens anders trollen joh...
Jij bent hier de troll, pikkie. Kom maar eens met je cijfers. Dan schieten we er hier met zn allen weer wat gaatjes in, net als de voorgaande tien keer. :D
pi_143987279
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:29 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Wat een rare conclusie. Alsof therapie alleen voor waanbeelden is.
Ik zie het meer als een soort post traumatisch stress syndroom als ze het verbinden met slavernij. Met een effect dat blijkbaar is doorgeven via de generaties.
Dus je hebt het wel over waandenkbeelden en die moet je uitbannen door therapie
Je bagatelliseert het gevoel van mensen dat zij ongewenst worden uitgebeeld.
Zij vinden het niet leuk . Ik vind het normaler om rekening te houden met elkaar en dat mensen die niet geimiteerd willen worden tegemoet te komen, of je er wel of niet mee eens bent.
pi_143987534
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je neemt mensen die ZP afwijzen volstrekt niet serieus dus ?
Het is allemaal waandenkbeelden en zo ?
Je hebt het dan ook over mensen die dingen zien die er gewoon niet zijn, dus zo gek is dat toch niet? :?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_143987716
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dus je hebt het wel over waandenkbeelden en die moet je uitbannen door therapie
Je bagatelliseert het gevoel van mensen dat zij ongewenst worden uitgebeeld.
Zij vinden het niet leuk . Ik vind het normaler om rekening te houden met elkaar en dat mensen die niet geimiteerd willen worden tegemoet te komen, of je er wel of niet mee eens bent.
ZIJ hebben een emotineel probleem, ik heb het nergens over waan, en die kun je verhelpen met therapie.

Natuurlijk kunnen mensen rekening houden met elkaar, op persoonlijk vlak.

Je kunt nooit iedereen tevreden stellen in een land dus rekening hoduen met gaat maar zo ver.
Als je Pieten verbied, kwets je weer een andere groep bv die inkomen en plezier halen hebben uit Piet spelen, om maar wat te noemen. ;)

Als ik bij iemand ben die tegen Piet is, dan heb ik het er gewoon niet over. Dat is rekening houden met.

Ik ben bang voor vuurwerk (en vele met mij, om maar te zwijgen over huisdieren), maar ik verwacht niet dat de hele wereld rekening met mij gaat houden in de maand december, en vuurwerk gaat afschaffen.
Een en ander moet wel redelijk en in proportie blijven
pi_143987840
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zou je dit argument ook voor de dag halen als het gaat om mensen die geen buitenlandse afkomst hebben?
Iemand kan prima ergens gelukkig leven en willen leven en toch bepaalde kritiek hebben op toestanden.
Het is natuurlijk discriminerend om mensen het recht op kritiek te ontzeggen, omdat ze een buitenlandse afkomst hebben.
Nu zitten grote delen van Nederland in een ontkenmodus.
Men decimeert de omvang van de kritiek van honderdduizenden mensen tot "vooral een paar Surinamers" .
De meesten van die mensen hebben wel hun onvrede maar uiten dat niet zo expliciet... je kunt hun meningen niet gelijk stellen aan die bedoelde "paar Surinamers".
quote:
honderdduizenden mensen
Dramapiet.
pi_143987866
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:11 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Je hebt het dan ook over mensen die dingen zien die er gewoon niet zijn, dus zo gek is dat toch niet? :?
Dan kun je zowat heel Fok in therapie zetten. Zullen we maar niet mensen die een andere mening hebben therapiewaardig verklaren? Mensen in de psychiatrie zetten omdat die een ongewenste mening heeft deed men onder Stalin.
Het maakt niet uit of je er mee eens ben. Iemand vind het niet leuk hoe hij geimiteerd wordt.
Dat is reden genoeg om te stoppen met die imitaties of de hele context wijzigen.
pi_143987892
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:22 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[..]

Dramapiet.
haha grappig..
argumenten heb je niet ......., neem ik aan ?
pi_143988062
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:17 schreef Alentejana het volgende:

[..]

ZIJ hebben een emotineel probleem, ik heb het nergens over waan, en die kun je verhelpen met therapie.
Nee.. je kunt niet iemand vanwege een andere mening tot psychisch problematisch verklaren.
Het kan ook jouw psychisch probleem zijn dat jij een afwijkende mening hebt.
Om in jouw redeneerstijl te blijven

N

quote:
Als ik bij iemand ben die tegen Piet is, dan heb ik het er gewoon niet over. Dat is rekening houden met.
Dat ook..... sinterklaasspelers kunnen ook meerdere gekleurde pieten inzetten of helemaal niet geschminkt. Dat is ook rekening houden

quote:
Ik ben bang voor vuurwerk (en vele met mij, om maar te zwijgen over huisdieren), maar ik verwacht niet dat de hele wereld rekening met mij gaat houden in de maand december, en vuurwerk gaat afschaffen.
Een en ander moet wel redelijk en in proportie blijven
Ik vind wel dat iedereen niet onnodig mensen moeten kwetsen. Het imiteren van mensen is duidelijk zo'n punt om in te binden en mensen in hun waarde laten. Zij willen dat soort humor/feest niet.
Het is hun gezicht. Redelijk verlangen hoor
pi_143988201
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

haha grappig..
argumenten heb je niet ......., neem ik aan ?
Vraag eens een mooie rekenmachine aan de Sint en ga eens optellen , al die honderdduizenden tegenstanders.

En kom dan weer met de uitkomst terug.

Met moeite kun je je wenden tot de Rekenpiet.

Hier is vast nummer 1.

pi_143988755
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143988951
quote:
Leg uit dan? Doet hij dat in de naam van een racistisch nationaal volksfeest waarbij blanke mensen als raar pratende knechten worden neergezet?
pi_143989116
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:02 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Leg uit dan? Doet hij dat in de naam van een racistisch nationaal volksfeest waarbij blanke mensen als raar pratende knechten worden neergezet?
Een neger die zich schminkt als blanke, waar haalt hij het lef vandaan.
En even de racistische onwaarheden uit jouw post gehaald.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143989244
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Een neger die zich schminkt als blanke, waar haalt hij het lef vandaan.
En even de racistische onwaarheden uit jouw post gehaald.
Zolang het geen racistisch nationaal volksfeest is, zullen de meeste blanken met Snoop Dogg's verkleedpartij geen problemen hebben denk ik.

Ik denk niet dat Quincy zo'n groot probleem met Zwarte Piet zou hebben als het niet door de overheid gesubsidieerd of op scholen geuit zou worden, maar enkel in besloten kring gevierd zou worden.
pi_143989381
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:12 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zolang het geen racistisch nationaal volksfeest is, zullen de meeste blanken met Snoop Dogg's verkleedpartij geen problemen hebben denk ik.

Ik denk niet dat Quincy zo'n groot probleem met Zwarte Piet zou hebben als het niet door de overheid gesubsidieerd of op scholen geuit zou worden, maar enkel in besloten kring gevierd zou worden.
Nou, toch hebben die zeurpieten hier moeite met een nationaal volksfeest. Dat racisme van jou is ook overdreven, maar iedereen weet inmiddels dat je graag die kaart speelt om mensen voor racist te kunnen uitmaken. :Y
En ik denk wel dat Quincy daar een groot probleem mee zou hebben.
pi_143989424
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou, toch hebben die zeurpieten hier moeite met een nationaal volksfeest. Dat racisme van jou is ook overdreven, maar iedereen weet inmiddels dat je graag die kaart speelt om mensen voor racist te kunnen uitmaken. :Y
Denk dat Quincy zijn schouders ophaalt als mensen in besloten kring alsnog de traditie van Zwarte Piet willen voortzetten, als het maar niet door de overheid georganiseerd wordt of op scholen gepropageerd wordt.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:29:14 #166
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143989696
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:19 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Denk dat Quincy zijn schouders ophaalt als mensen in besloten kring alsnog de traditie van Zwarte Piet willen voortzetten, als het maar niet door de overheid georganiseerd wordt of op scholen gepropageerd wordt.
Godallemachtig..... |:(
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_143989748
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Godallemachtig..... |:(
Daar hebben we de heer R. Ationeel weer.
pi_143989999
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat ene Quincy wel of niet vindt is niet zo relevant, zolang mensen dit soort praktijken maar privé achter hun voordeur vieren en niet in het openbaar iedereen daarmee lastig vallen. Het is net zoals met roken of religie....voeger vonden we dat allemaal prima dat het overal gedaan/gevierd werd, maar de tijden zijn veranderd. De neutraliteits-extremisten zijn daar verantwoordelijk voor.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:37:29 #169
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143990005
Als QG niet begonnen was met zeuren dat ZP racistisch zou zijn, dan was de meeste mensen die nu anti-ZP zijn dat helemaal niet opgevallen. Het is een gecreeerd probleem.
The End Times are wild
pi_143990515
Caribisch festival hier voor de deur.

Doen alleen maar gekleurde mannen met trommels en gekleurde meisjes in te kleine bikini aan mee.

Is dit nou discriminatie voor de blanken of racisme van de organisatie?
pi_143990597
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
"Honderdduizenden mensen" :')
Nog even en het zijn er miljoenen en slechts een paar raddraaiers die willen dat het feest blijft zoals het is.
pi_143990738
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:37 schreef LXIV het volgende:
Als QG niet begonnen was met zeuren dat ZP racistisch zou zijn, dan was de meeste mensen die nu anti-ZP zijn dat helemaal niet opgevallen.
Dit is waar. Ik heb er vroeger ook nooit als zodanig bij stilgestaan.

quote:
Het is een gecreeerd probleem.
Dat is een drogreden. Het probleem was er altijd al, maar ik was er me er nog niet van bewust.
pi_143990913
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:12 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dan had -ie wel een andere stok gevonden om mee te slaan. Een bepaalde groep mensen in Nederland wil iets te graag gekwetst zijn. En vervolgens moet alles wijken; meer smaken zijn er niet.
pi_143990939
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:00 schreef Ceberut het volgende:
Het probleem was er altijd al, maar ik was er me er nog niet van bewust.
Er wordt ook al jaar en dag over gemekkerd alleen nu schijnt het daadwerkelijk serieus aan te slaan.

Die Quinsy is daarentegen echt een mongool eerste klas. Toen dat vliegtuig werd neergeschoten riep hij ook dat al die aandacht alleen maar was omdat er blanke Nederlanders op die vlucht zaten. Het is te hopen dat ze hem iig van de tv verbannen, maar dat zal wel niet ;(
pi_143992320
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:06 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Er wordt ook al jaar en dag over gemekkerd alleen nu schijnt het daadwerkelijk serieus aan te slaan.

Die Quinsy is daarentegen echt een mongool eerste klas. Toen dat vliegtuig werd neergeschoten riep hij ook dat al die aandacht alleen maar was omdat er blanke Nederlanders op die vlucht zaten. Het is te hopen dat ze hem iig van de tv verbannen, maar dat zal wel niet ;(
Hij zat laatst bij Knevel en Van den Brink wartaal uit te slaan. Je zou er bijna medelijden mee krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')