Een slecht draaiende economie en te veel mensen met WO waardoor ze voor elke WO baan wel 30 kandidaten hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je begrijpt dat er een reden is voor het feit dat jij zoveel verhalen kan vertellen over afwijzingen?
Ja want je hebt geen baanquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:57 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Een slecht draaiende economie en te veel mensen met WO waardoor ze voor elke WO baan wel 30 kandidaten hebben.
Het is niet voor niets dat iedereen in mijn vriendengroep WO heeft. Iedereen heeft tenslotte WO ondertussen![]()
Ik kan eigenlijk wel vrij veilig zeggen dat ik alleen met WO wil omgaan. Ha ha
...en daar kunnen geen mensen zitten die puur door hun werkervaring het gewenste niveau hebben?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:19 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Het was een consultancy functie.
Zeer zelden, als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en daar kunnen geen mensen zitten die puur door hun werkervaring het gewenste niveau hebben?
Sorry dat je me niet kan volgen manquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En daar ga je weer. Geen land mee te bezeilen.
Succes met pallets sorterenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:00 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Sorry dat je me niet kan volgen man
De mazzel verder.
Gelul, je bent werkloos door je attitude.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:57 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Een slecht draaiende economie en te veel mensen met WO waardoor ze voor elke WO baan wel 30 kandidaten hebben.
Het is niet voor niets dat iedereen in mijn vriendengroep WO heeft. Iedereen heeft tenslotte WO ondertussen![]()
Dat is toch echt jouw interpretatie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
Nee het geeft direct aan hoe je over andere mensen en jezelf denkt in negatieve zin.
En die van ons allemaal hé?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:01 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Dat is toch echt jouw interpretatie.
Inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelul, je bent werkloos door je attitude.
En die van die tientallen mensen die jou gesproken hebben en je geen baan hebben aangeboden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:01 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Dat is toch echt jouw interpretatie.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En die van die tientallen mensen die jou gesproken hebben en je geen baan hebben aangeboden.
Nee ok maar dan nog, ze zullen lang niet allemaal WO niveau hebben, maar goed boeiend, het is en blijft 'n domme actie om toe te geven dat je alleen met mensen van een bepaald niveau omgaat.quote:
Ik heb er zelf ook geen enkel probleem mee (in tegenstelling tot al die WO dropouts hier die toch 10k pm verdienen) Het is hun goed recht. Ik vind het alleen niet gepast om dan gewoon halverwege op te staan en weg te gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik lig nergens wakker van, maar zo vreemd is de afwijzing vanwege dat antwoord niet.
Bij consultancy kom je natuurlijk veel in contact met klanten en die hebben lang niet allemaal wo, dus het antwoord is niet minder ongelukkig voor een consultancy functie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee ok maar dan nog, ze zullen lang niet allemaal WO niveau hebben, maar goed boeiend, het is en blijft 'n domme actie om toe te geven dat je alleen met mensen van een bepaald niveau omgaat.
Jouw antwoord was ook niet gepast. Ik zie het probleem dus niet zo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:05 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook geen enkel probleem mee (in tegenstelling tot al die WO dropouts hier die toch 10k pm verdienen) Het is hun goed recht. Ik vind het alleen niet gepast om dan gewoon halverwege op te staan en weg te gaan.
Dat ben ik met je eens, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze daar ook andere redenen voor hadden dan alleen het antwoord op die vraag. Ik weet het niet zeker natuurlijk, ik was er niet bij, maar ik kan het me gewoon moeilijk voorstellen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:05 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook geen enkel probleem mee (in tegenstelling tot al die WO dropouts hier die toch 10k pm verdienen) Het is hun goed recht. Ik vind het alleen niet gepast om dan gewoon halverwege op te staan en weg te gaan.
Jongen. Ik hen gewoon een jaarcontract. Maar goed. Als jij blij wordt van het idee dat ik werkloos bent en dat enige leuke is wat je deze dag mee maakt, dan ben je wel heel erg sadquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja want je hebt geen baanen met zo'n instelling zul je die ook niet krijgen.
Het heeft te maken met jouw instelling als je dus al word uitgenodigd op een gesprek.
Ja er is weinig werk dus blijf je maar zo gedragen dan vind je nooit werk.
Zegt volgens mij iets over het niveau van WO. Toen ik ging studeren werd bij de inleiding gezegd dat áls we de studie zouden afronden, we bij de 5% hoogstopgeleiden van NL zouden behoren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:57 schreef BlauweSporttas het volgende:
Klinkt als een geweldige baan voor je.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:09 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Jongen. Ik hen gewoon een jaarcontract. Maar goed. Als jij blij wordt van het idee dat ik werkloos bent en dat enige leuke is wat je deze dag mee maakt, dan ben je wel heel erg sad
Leuk detail. Bij mijn huidige baan was het eerste wat ze tijdens het gesprek zeiden "hbo'ers hoeven we hier niet". Ben dan ook direct aangenomen.
Dus je werkt voor zielige mensenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:09 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Jongen. Ik hen gewoon een jaarcontract. Maar goed. Als jij blij wordt van het idee dat ik werkloos bent en dat enige leuke is wat je deze dag mee maakt, dan ben je wel heel erg sad
Leuk detail. Bij mijn huidige baan was het eerste wat ze tijdens het gesprek zeiden "hbo'ers hoeven we hier niet". Ben dan ook direct aangenomen.
Zeker die mensen zullen hem ook niet laten vallen als er een jongere goedkopere WOer komtquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt als een geweldige baan voor je.
Nou helemaal toppie jongen, je hebt gelijkgezinden gevonden. Kijken hoe lang je het bij die tokio uit gaat houden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:09 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Want iedereen heeft na 10 gesprekken een baan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:09 schreef Queller het volgende:
En verder vind ik het ook vrij vreemd dat je al zoveel van dit soort verhalen kan vertellen
Nee, maar je hebt een verzameling redelijk uitgesproken ervaringen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:17 schreef BlauweSporttas het volgende:
Want iedereen heeft na 10 gesprekken een baan?
Ik heb als niet WO'er nog maar 2 gesprekken gehad waar ik NIET ben aangenomen.. (Tegenover 10 waar ik wel een contract kreeg aangeboden.)quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:17 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Want iedereen heeft na 10 gesprekken een baan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |