dat is wel een promotie zegquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:11 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik werk in de binnenvaart
quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:51 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
dat is wel een promotie zeg
en daarvoor? steegjes, achterbanken en vunzige hotels?
Tja, dat straalt niet echt interesse uit.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik heb een keer een gesprek gehad dat de persoon tegenover mij gedurende het gehele gesprek mij niet aankeek en figuurtjes tekende.
Tevens heb ik al meerdere keren gehad dat de werkgever zonder enig schaamtegevoel zei in een gesprek dat ze mijn CV niet hadden gelezen of uberhaupt maar hebben gezien.
Klopt alleen bij de gesprekken waarbij de persoon zei dat hij het niet gelezen had, stelde hij ook geen inhoudelijke vragen en ik liet bewust belangrijke dingen in het begin achterwege om te kijken of hij er naar zou vragen. EN dat gebeurt nooitquote:Op zaterdag 7 november 2015 03:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Tja, dat straalt niet echt interesse uit.
Overigens - ik neem zelf vrij veel gesprekken af - zeg ik altijd wel dat ik de CV gelezen heb (heb ik ook, hoe veel werk is dat nou ? - maar dat ik het vaak in jouw Eigen woorden zou willen horen
De sollicitatie is zonder tussenkomst van een werving/selectie bedrijf geweest, alleen de HRM-afdeling van het desbetreffende bedrijf zat er tussen. De mooiste bloemen worden nou eenmaal als eerste geplukt, dus als je als HRM er meer dan 2 maanden over doet om een CV door te sturen naar een leidinggevende is het niet gek dat mensen al een andere baan of in mijn geval zelfs 2 banen hebben gevonden. Dan kun je roepen beleid dit, beleid dat, maar dat snijdt geen hout.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:02 schreef Lavezzi het volgende:
Zo raar is het toch niet als de interviewer je CV nog niet heeft bestudeerd? Vooral niet als het via een recruiter is, en hij dus niet zelf de selectieprocedure heeft gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |