abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:03:40 #276
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_143968827
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:51 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Idd. Oekraine heeft ons niets te bieden.

Het zou echter slecht zijn om Rusland hier mee weg te laten komen aangezien bijv de Baltische staten en Polen ons wel wat te bieden hebben. Economische oorlogsvoering dus, totdat Rusland bukt. Wat mij betreft mag Rusland ook gwn Oost-Ukraine hebben; kost ze alleen maar geld en als de ontevredenheid inzet, kan Rusland dat alsnog verliezen.
De Baltics moeten wat mij betreft ook terug naar de Russische moederschoot. Polen zou een neutraal land moeten worden. Wat mij betreft worden al die landen uit de navo gezet, dat is iets dat je zou kunnen aanbieden aan de Russen om wat goodwill te tonen omdat de uitbreiding van de Navo naar het oosten de kiem van alle ellende is nu.
pi_143968872
Nou, nu op Nieuwsuur aandacht ervoor dat Timmermans zegt dat het bergen van de lichamen en spullen van de slachtoffers beter ging dan aanvankelijk gedacht en in die omstandigheden eigenlijk niet beter had gekund.

Nou, kom maar op met de beschuldigingen dat de Nederlandse media alleen maar Amerikaanse propaganda verkondigen en de rest onder de tafel vegen.
pi_143968902
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:03 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

De Baltics moeten wat mij betreft ook terug naar de Russische moederschoot. Polen zou een neutraal land moeten worden. Wat mij betreft worden al die landen uit de navo gezet, dat is iets dat je zou kunnen aanbieden aan de Russen om wat goodwill te tonen omdat de uitbreiding van de Navo naar het oosten de kiem van alle ellende is nu.
Wat een onzin. Wij hebben niets te beslissen over Polen en de Baltics. Die mogen namelijk zelf beslissen bij welk machtsblok ze willen horen.

Je argumentatie is ook onzin. De NATO breidt niet uit; die landen melden zich zelf aan. En als dat Ruslands gevoelens pijn doet is dat heel jammer voor Rusland. Dikke boehoe. Rusland moet maar eens accepteren dat Polen en Batics zelf een beslissing mogen maken.
pi_143968909
quote:

[..]

Wat dacht je ervan om die landen dat eens zelf te vragen? Idioot.

Je bent echt gestoord hoe je over miljoenen echte mensen praat alsof het een paar stuivers en centen wisselgeld zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 22:06:59 ]
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:06:59 #280
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_143968999
quote:

[..]

Je word met de dag gekker. Mogen landen lekker zelf beslissen of terug willen naar de 'Russische moederschoot'?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_143969680
Sowieso zijn de Baltische staten historisch gezien eerder Germaans, en domweg door Rusland met militair geweld ingepikt:

https://en.wikipedia.org/wiki/Treaty_of_Nystad
pi_143970105
Ik ben op het moment werkloos misschien dat ik in het leger van rusland ga solliciteren alleen nog wat russisch leren en dan kan ik aan de slag.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:28:17 #283
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_143970118
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:04 schreef Igen het volgende:
Nou, nu op Nieuwsuur aandacht ervoor dat Timmermans zegt dat het bergen van de lichamen en spullen van de slachtoffers beter ging dan aanvankelijk gedacht en in die omstandigheden eigenlijk niet beter had gekund.

Nou, kom maar op met de beschuldigingen dat de Nederlandse media alleen maar Amerikaanse propaganda verkondigen en de rest onder de tafel vegen.
Er werd ook gezegd dat er een deal met Oekraine is gesloten tav het strafrechtelijk onderzoek. Het is net zoiets dat je een deal met Holleeder sluit over bewijzen., terwijl je weet dat ie verantwoordelijk is voor de moord! Absurd gewoon en dat heeft niets met onafhankelijk onderzoek te maken. De daders gaan zo wel erg makkelijk vrijuit. Maargoed, dat is de deal Tussen de VS en Nederland. De waarheid moet verborgen blijven , want we hebben de schuldigen al aangewezen.
pi_143970209
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik ben op het moment werkloos misschien dat ik in het leger van rusland ga solliciteren alleen nog wat russisch leren en dan kan ik aan de slag.
Ok, doei, veel plezier, tot nooit meer ziens. :W
pi_143970252
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:29 schreef Igen het volgende:

[..]

Ok, doei, veel plezier, tot nooit meer ziens. :W
Nou dat kan ik niet met zekerheid zeggen ;)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:31:02 #286
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_143970283
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:05 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Wat een onzin. Wij hebben niets te beslissen over Polen en de Baltics. Die mogen namelijk zelf beslissen bij welk machtsblok ze willen horen.

Je argumentatie is ook onzin. De NATO breidt niet uit; die landen melden zich zelf aan. En als dat Ruslands gevoelens pijn doet is dat heel jammer voor Rusland. Dikke boehoe. Rusland moet maar eens accepteren dat Polen en Batics zelf een beslissing mogen maken.
Daar zijn harde afspraken over gemaakt, die zijn geschonden. Dat is de bron van alle ellende. Precies wat ik je zei. Die landen mogen dat helemaal niet zelf beslissen, want het is de navo die de landen wel of niet toelaat. Ze hadden die landen moeten weigeren. Het Westerse imperialisme werd toen meteen wel heel erg duidelijk en het wantrouwen van de Russen was een feit. Dit is door alle oorlogen de laatste jaren enorm versterkt. Denk hier weer aan het misbruiken van de Libië resolutie.
pi_143970441
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]

En vanuit Russisch perspectief hebben ze ook gewoon gelijk: Oekraïne is hun achtertuin, net als dat Amerika Zuid-Amerika als haar achtertuin ziet en ook actief heeft ingegrepen in het verleden.
Daar heeft Oekraïne natuurlijk geen boodschap aan.
Omdat de VS in het verleden ook landen binnen viel mag Rusland het ook?
Dat is niet uit te leggen aan de inwoners.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_143970462
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
Effe naar Rusland vliegen en dienstnemen bij de DPR.
Ура для россии
pi_143970493
Kateryna_Kruk twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 16:52:12 death toll of Ukrainian servicemen per region. #RussiainvadedUkraine http://t.co/3YiobZq8nk reageer retweet
The view from nowhere.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:34:59 #291
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_143970499
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:33 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ga maar lekker lezen.

[..]

Ik hoor je wel als je bewijs hebt voor je claims.

Rusland is geen slachtoffer. Rusland is een corrupt roofdier.
Met deze bron sla je de plank natuurlijk finaal mis.
pi_143970541
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:34 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Redelijk salaris 1200$ per maand en 13% belasting wel slechte groeimogelijkheden maar goed werk is werk.
pi_143970673
quote:

[..]

Zou ik de eerste european zijn die zich daarbij voegt?
Staat best goed op mijn cv denk ik.
pi_143970685
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:34 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Met deze bron sla je de plank natuurlijk finaal mis.
Leg uit. Jij doet een bewering. Je geeft geen bewijs. Ik geef je de NATO website die beweert dat er geen wettelijk of politiek bindende beloften gedaan zijn.

Overigens had Rusland beweerd Oekraine met rust te laten als Oekraine afstand zou doen van kernwapens.
pi_143970704
quote:

[..]

Ik vind het eigenlijk best bizar dat het niet strafbaar is om als Nederlander in het leger van een ander land te dienen.
pi_143970753
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:38 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk best bizar dat het niet strafbaar is om als Nederlander in het leger van een ander land te dienen.
Ik ga het denk ik doen ben zo lang werkloos al.
En dan een persconferentie geven _O- _O_
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:41:02 #297
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143970823
quote:
wow, echte helden _O_

Dat er nog velen als hun mogen volgen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_143970867
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:39 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik ga het denk ik doen ben zo lang werkloos al.
En dan een persconferentie geven _O- _O_
Ok doei. Ik gok dat je eerder hier een vliegticket naar Donetsk gedonderd krijgt dan een wajong uitkering.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:41:44 #299
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143970870
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:04 schreef Igen het volgende:

Je zult toch moeten terugkrabbelen op een gegeven moment als de waarheid de leugen heeft achterhaald, nederland is daar nu eenmaal wat makkelijker in dan de V.S zelf.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_143970874
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:41 schreef BaajGuardian het volgende:
wow, echte helden _O_

Dat er nog velen als hun mogen volgen.
Jij bijvoorbeeld? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')