Voor een huis van bijna ¤1,5 miljoen hadden ze wel een betere fotograaf kunnen inhuren, de helft van die foto's is echt enorm slecht belichtquote:Op maandag 8 september 2014 10:59 schreef k_man het volgende:
Wow...
[ afbeelding ]
Drie Ferrari's. Zo te zien op buitenlands kenteken.
Misschien is k_man stiekem makelaar die hier het slechte werk van zijn collega's wil uitlichten.quote:Op maandag 8 september 2014 11:09 schreef µ het volgende:
k_man check jij alle nieuwe huizen op Funda ofzo?
Ik geloof t zoquote:Op maandag 8 september 2014 12:53 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Misschien is k_man stiekem makelaar die hier het slechte werk van zijn collega's wil uitlichten.
Wow, geweldigquote:Op zondag 7 september 2014 13:46 schreef NedKelly het volgende:
Hier wordt geen huis verkocht maar een beleving.
[ afbeelding ]
Nee die arme kinders hebben supersaai drie setjes van hetzelfdequote:Op maandag 8 september 2014 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Vlgs mij wel ja.![]()
Zouden deze mensen ook de gordijnen verwisselen als het ze het beddengoed verschonen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://funda.nl/47291427/
dat geeft toch een nieuwe dimentie aan 'zonnehemel'quote:Op maandag 8 september 2014 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
En ook makelaars worden steeds moderner:
"De hoogste verdieping is om te chillen en voor de technische apparatuur. Het overgrote deel is gereserveerd voor een gezellige televisiekamer c.q. chillroom."
[ afbeelding ]
http://funda.nl/47268397/
Met herenkamer, grote zitkamer, eetkamer, drie slaapkamers met eigen badkamer, chillruimte, fitnessvide, volledig geoutilleerde keuken met bijkeuken en wijnproeverij. Een geweldig familiehuis met een hoog woongenot. Naast de prachtige hoofdwoning bevinden zich in de tuin een sfeervol theehuis en een overkapte buitenkeuken met douche en toilet. Bijzonder is het pand aan de achterzijde van het perceel. Een voormalig gemaal van twee verdiepingen. Helemaal gerenoveerd in dezelfde warme stijl als het woonhuis. Ideaal als kantoor, gasten/aupairverblijf of ouder/tienerwoning.
Misschien is het wel een magnetron, voor als je snel een snack wil opwarmen voor je in bad gaatquote:Op maandag 8 september 2014 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Die walk-in wardrobe![]()
Is dat magnetronachtige ding daar nou een kleine tv of iets met een intercom of zo?
Ik zie toevallig net een appartement waarbij dit ook is toegepast, maar dan in de woonkamer. Zouden de fauteuils dan inbegrepen zijn?quote:Op maandag 8 september 2014 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Vlgs mij wel ja.![]()
Zouden deze mensen ook de gordijnen verwisselen als het ze het beddengoed verschonen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig bij lekkende oudjes, die servetten op de bankquote:Op maandag 8 september 2014 17:41 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik zie toevallig net een appartement waarbij dit ook is toegepast, maar dan in de woonkamer. Zouden de fauteuils dan inbegrepen zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon twee of drie sets van hetzelfde beddengoed kopenquote:Op maandag 8 september 2014 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Vlgs mij wel ja.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet eruit als orchideeën (zonder de takken met bloemen omdat die uitgebloeid zijn en de takken verdroogd). Of is een orchidee ook een vetplant?quote:Op maandag 8 september 2014 21:51 schreef versgeperst het volgende:
Vetplantje fetich.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)eef-21/fotos/#foto-1
ja volgens mij ook orchideeën!quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ziet eruit als orchideeën (zonder de takken met bloemen omdat die uitgebloeid zijn en de takken verdroogd). Of is een orchidee ook een vetplant?
Of een magnetron voor je kleren, zodat je in de winter nooit koud naar buiten gaatquote:Op maandag 8 september 2014 16:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Misschien is het wel een magnetron, voor als je snel een snack wil opwarmen voor je in bad gaat
Ik dacht eerst vetplantvlekken op het bed te zienquote:Op maandag 8 september 2014 21:51 schreef versgeperst het volgende:
Vetplantje fetich.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 september 2014 23:45 schreef pussywillow het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf...
In de badkamer kan je ook met minstens 6 tegelijk terecht. Vier wastafels! En twee toegangen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, kussens eruit en met je blote kont erin gaan zitten als je ouders visite hebben!![]()
Als je goed kijkt zie je de phaleanopsis orchidee bloemen op het dekbed.quote:Op maandag 8 september 2014 21:51 schreef versgeperst het volgende:
Vetplantje fetich.
[ afbeelding ]
En dan zet je je huis op de foto met een oude Saab op de voorgrond.....quote:Op maandag 8 september 2014 10:59 schreef k_man het volgende:
Wow...
[ afbeelding ]
Drie Ferrari's. Zo te zien op buitenlands kenteken.
Zeker stof over gehad....quote:Op maandag 8 september 2014 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Dat gaat me dan weer net te ver, de stoelhoezen in de kleur van je zonwering!
Auto van de makelaar?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:39 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En dan zet je je huis op de foto met een oude Saab op de voorgrond.....
Waar is dat? in de Algarve?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:57 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
En deze is ook erg gaaf![]()
[ afbeelding ]
en nep...quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:57 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
En deze is ook erg gaaf![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, kussens eruit en met je blote kont erin gaan zitten als je ouders visite hebben!
Om dat de ouders dat zo hip vinden... aaaaahhhh 'call child protection!!!'quote:Op maandag 8 september 2014 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die arme kinders hebben supersaai drie setjes van hetzelfde
Denk dat dat nog zo'n probleem niet is...quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, kussens eruit en met je blote kont erin gaan zitten als je ouders visite hebben!
Waarom zou daar willen zitten, niet echt gezellig in de gang hangen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk dat dat nog zo'n probleem niet is...
Eerder andersom zou wat effect hebben bij je opgroeiende koters.
Geen idee? Weten die mensen die het verkopen denk ik ook niet..quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou daar willen zitten, niet echt gezellig in de gang hangen.
als je in de achtertuin gaat zitten heb je daar veel minder last van lijkt me?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:46 schreef R2R het volgende:
Hoewel niet zo zeer opmerkelijk, wordt er bij dit huis niets gezegd over de locatie ervan.
Het ligt namelijk direct aan een hele drukke weg, het begin/eind van de snelweg A44 in Wassenaar.
[ afbeelding ]
Eenvoudig ingericht maar wel een mooi huis vind ik, alleen die plek hè![]()
Lekker op je balkonnetje zitten in de herrie en de uitlaatgassen.
Linkje naar huis
Wat een leuk huis en wat een tuinquote:Op woensdag 10 september 2014 09:46 schreef R2R het volgende:
Hoewel niet zo zeer opmerkelijk, wordt er bij dit huis niets gezegd over de locatie ervan.
Het ligt namelijk direct aan een hele drukke weg, het begin/eind van de snelweg A44 in Wassenaar.
[ afbeelding ]
Eenvoudig ingericht maar wel een mooi huis vind ik, alleen die plek hè![]()
Lekker op je balkonnetje zitten in de herrie en de uitlaatgassen.
Linkje naar huis
Dat.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:15 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
als je in de achtertuin gaat zitten heb je daar veel minder last van lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |