Of een magnetron voor je kleren, zodat je in de winter nooit koud naar buiten gaatquote:Op maandag 8 september 2014 16:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Misschien is het wel een magnetron, voor als je snel een snack wil opwarmen voor je in bad gaat
Ik dacht eerst vetplantvlekken op het bed te zienquote:Op maandag 8 september 2014 21:51 schreef versgeperst het volgende:
Vetplantje fetich.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)eef-21/fotos/#foto-1
quote:Op zondag 7 september 2014 23:45 schreef pussywillow het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf...
In de badkamer kan je ook met minstens 6 tegelijk terecht. Vier wastafels! En twee toegangen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, kussens eruit en met je blote kont erin gaan zitten als je ouders visite hebben!![]()
Als je goed kijkt zie je de phaleanopsis orchidee bloemen op het dekbed.quote:Op maandag 8 september 2014 21:51 schreef versgeperst het volgende:
Vetplantje fetich.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)eef-21/fotos/#foto-1
En dan zet je je huis op de foto met een oude Saab op de voorgrond.....quote:Op maandag 8 september 2014 10:59 schreef k_man het volgende:
Wow...
[ afbeelding ]
Drie Ferrari's. Zo te zien op buitenlands kenteken.
Zeker stof over gehad....quote:Op maandag 8 september 2014 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Dat gaat me dan weer net te ver, de stoelhoezen in de kleur van je zonwering!
Auto van de makelaar?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:39 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En dan zet je je huis op de foto met een oude Saab op de voorgrond.....
Waar is dat? in de Algarve?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:57 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
En deze is ook erg gaaf![]()
[ afbeelding ]
en nep...quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:57 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
En deze is ook erg gaaf![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, kussens eruit en met je blote kont erin gaan zitten als je ouders visite hebben!
Om dat de ouders dat zo hip vinden... aaaaahhhh 'call child protection!!!'quote:Op maandag 8 september 2014 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die arme kinders hebben supersaai drie setjes van hetzelfde
Denk dat dat nog zo'n probleem niet is...quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, kussens eruit en met je blote kont erin gaan zitten als je ouders visite hebben!
Waarom zou daar willen zitten, niet echt gezellig in de gang hangen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk dat dat nog zo'n probleem niet is...
Eerder andersom zou wat effect hebben bij je opgroeiende koters.
Geen idee? Weten die mensen die het verkopen denk ik ook niet..quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou daar willen zitten, niet echt gezellig in de gang hangen.
als je in de achtertuin gaat zitten heb je daar veel minder last van lijkt me?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:46 schreef R2R het volgende:
Hoewel niet zo zeer opmerkelijk, wordt er bij dit huis niets gezegd over de locatie ervan.
Het ligt namelijk direct aan een hele drukke weg, het begin/eind van de snelweg A44 in Wassenaar.
[ afbeelding ]
Eenvoudig ingericht maar wel een mooi huis vind ik, alleen die plek hè![]()
Lekker op je balkonnetje zitten in de herrie en de uitlaatgassen.
Linkje naar huis
Wat een leuk huis en wat een tuinquote:Op woensdag 10 september 2014 09:46 schreef R2R het volgende:
Hoewel niet zo zeer opmerkelijk, wordt er bij dit huis niets gezegd over de locatie ervan.
Het ligt namelijk direct aan een hele drukke weg, het begin/eind van de snelweg A44 in Wassenaar.
[ afbeelding ]
Eenvoudig ingericht maar wel een mooi huis vind ik, alleen die plek hè![]()
Lekker op je balkonnetje zitten in de herrie en de uitlaatgassen.
Linkje naar huis
Dat.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:15 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
als je in de achtertuin gaat zitten heb je daar veel minder last van lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |