SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij doen aan baarden. En snorren. En ver fietsen. Tenzij je Ivo heet. Dan was het een ommetje en is dit 2 dagen niet geschoren.
Kolonelbroodje![]()
Lang Lang.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Collega ligt op de IC en ze houden 'm in slaap
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Dat heb ik af en toe ook wel eens, als ik te kort of slecht slaap kan ik m'n hartslag 's ochtends ook niet altijd onder controle houden. De laatste tijd heb ik er wel minder last van.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dit dus, moet er niet aan denken om ochtend in kort-kort te fietsen. Maar stop deze zinloze kort-kort, lang-lang discussie. Lekker doen wat goed voelt.
Viel mij wel op dat hf ochtends wel 10 slagen hoger ligt..misschien omdat het lichaam wat moet opstarten ofzo..Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Jezusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
Collega ligt op de IC en ze houden 'm in slaap![]()
![]()
Had ie eigelijk een helm op?Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
kudquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft die auto de binnenbocht genomen?
Dat had ik begin dit jaar in zo'n soort bocht, een mongool die me op die manier net niet schepte.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Had ie eigelijk een helm op?Jij had net mazzel, hij niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:51 schreef forty-two het volgende:
[..]
kud![]()
Heeft die auto de binnenbocht genomen?
Dat had ik begin dit jaar in zo'n soort bocht, een mongool die me op die manier net niet schepte.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Pff dat is echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
![]()
Inderdaad, ik zag het toen al aankomen en kon anticiperen. Naarmate je meer op de fiets zit kun je steeds beter voorspellen hoe het rijgedrag van anderen op de weg is denk ik. Vooral van mede fietsers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jij had net mazzel, hij niet.
En dan nog kun je nog steeds verrast wordenAnswer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Ik vraag me eigenlijk af waarom hij zelf de berm niet ingereden is. Anderzijds, als je heel even naar een koe kijkt is het al gebeurd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:08 schreef forty-two het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag het toen al aankomen en kon anticiperen. Naarmate je meer op de fiets zit kun je steeds beter voorspellen hoe het rijgedrag van anderen op de weg is denk ik. Vooral van mede fietsers.
En dan nog kun je nog steeds verrast wordenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Is irritante bocht zeker omdat je door bomen minder ziet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk de positie van die auto. Auto´s rijden daar hard door de bochten, binnen, binnen om niet af te remmen. Die auto staat meer aan de linkerberm dan de rechterberm (vanuit het oogpunt van de auto)
En misschien dat hij zelf ook niet helemaal aan rechterkant zat in de bocht.
En berm inrijden klinkt leuk, maar moet je dan wel in 0,1 seconde beslissen want anders ben je al te laat.![]()
Het is een hele rustige man. Iemand die bij oranje liever remt dan doorrijd, better safe than sorry. Kan natuurlijk wel zo zijn maar ik denk neit dat hij op een hele rare plek op de weg was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:17 schreef ddx het volgende:
[..]
Is irritante bocht zeker omdat je door bomen minder ziet.
En misschien dat hij zelf ook niet helemaal aan rechterkant zat in de bocht.Klopt. Even wegkijken en het is te laat.quote:En berm inrijden klinkt leuk, maar moet je dan wel in 0,1 seconde beslissen want anders ben je al te laat.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hoe gaat 't eigenlijk met jouw vent?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Zijn er hier nog kleppers die vanavond in S'Gravendeel rijden? Ik ga kijken. Ik zag ook dat de dames reden!!!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Bah, dat gat in dat ruit inderdaad. Niemand weet de precieze toedracht dus oordelen lijkt me niet op z'n plaats. Hoop dat de beste man goed herstelt.![]()
Vorige week zelf nog aangereden in de stad, en m'n zoon gisteren ook . Golfje dat met te weinig ruimte wil passeren, dus krijg ik opeens een tik van de spiegel tegen m'n stuur, en voel de zijkant van de auto langs m'n heup wrijven. Stoppen, welnee, meneer had haast.
En gisteren komt Erik thuis van de sortschool, zelfde verhaal, alleen heeft zijn stuur over de hele breedte van de auto kennelijk een forse kras door de lak gemaakt.Hij zag het wit er door heen...weer een volkswagen, donker, en reed ook gewoon door. Misschien wel dezelfde idioot als bij mijEn ja, hij had licht op z'n fiets!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ja klopt, ik kan eigenlijk altijd wel anticeperen op lastige situaties met voetgangers en fietsers. Aan autos kan je vaak wel minder goed zien wat ze willen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:08 schreef forty-two het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag het toen al aankomen en kon anticiperen. Naarmate je meer op de fiets zit kun je steeds beter voorspellen hoe het rijgedrag van anderen op de weg is denk ik. Vooral van mede fietsers.
En dan nog kun je nog steeds verrast wordenMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Tuurlijk wel. Ongefundeerd m'n mening geven is mijn specialiteitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:27 schreef keesfietst het volgende:
Bah, dat gat in dat ruit inderdaad. Niemand weet de precieze toedracht dus oordelen lijkt me niet op z'n plaats. Hoop dat de beste man goed herstelt.Tsja, misschien een drankrijder of iemand zonder rijbewijs?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vorige week zelf nog aangereden in de stad, en m'n zoon gisteren ook . Golfje dat met te weinig ruimte wil passeren, dus krijg ik opeens een tik van de spiegel tegen m'n stuur, en voel de zijkant van de auto langs m'n heup wrijven. Stoppen, welnee, meneer had haast.
En gisteren komt Erik thuis van de sortschool, zelfde verhaal, alleen heeft zijn stuur over de hele breedte van de auto kennelijk een forse kras door de lak gemaakt.Hij zag het wit er door heen...weer een volkswagen, donker, en reed ook gewoon door. Misschien wel dezelfde idioot als bij mijEn ja, hij had licht op z'n fiets!
Nou ik ben blij dat ik de komende 3 weken ga klimmen en fietsen in het lieflijke Zwitserland . Kan ik tenminste niet van de weg gereden worden door asociale forenzen, hooguit een rotsblok maatje koelkast op mn helm krijgen of een haarspeldbocht missen met 70 km/u.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Of een lekkere klapband bij 90 km/uquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:44 schreef Gripper het volgende:
Nou ik ben blij dat ik de komende 3 weken ga klimmen en fietsen in het lieflijke Zwitserland . Kan ik tenminste niet van de weg gereden worden door asociale forenzen, hooguit een rotsblok maatje koelkast op mn helm krijgen of een haarspeldbocht missen met 70 km/u.
Daar had je al ervaring mee toch?
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
been there done that.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:46 schreef forty-two het volgende:
[..]
Of een lekkere klapband bij 90 km/u
Heb wel weer dezelfde zelfmoordwielen&bandjes bij me trouwens
Mijn foto's op Flickr!
Kan ook, of gewoon een slechte chaufeur die denkt dat de hele weg van hem is, zoals je collega waarschijnlijk is overkomen. Gezien de bocht, heeft de auto de bocht waarschijnlijk vrij scherp genomen, en als je net fietst, en nog denkt dat mensen je ruimte zullen geven, kan het heel fout gaan...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
Tsja, misschien een drankrijder of iemand zonder rijbewijs?Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Kan niet fout gaan dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
been there done that.
Heb wel weer dezelfde zelfmoordwielen&bandjes bij me trouwens
Living on the Edge, onze Gripper.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:44 schreef Gripper het volgende:
Nou ik ben blij dat ik de komende 3 weken ga klimmen en fietsen in het lieflijke Zwitserland . Kan ik tenminste niet van de weg gereden worden door asociale forenzen, hooguit een rotsblok maatje koelkast op mn helm krijgen of een haarspeldbocht missen met 70 km/u.![]()
Volgens mij zijn zwarte golfjes niet geliefd onder fietsers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dit schept voor mij wel een dilemma...moet ik nou mijn fiets weg doen of mijn zwarte golf?
Ik heb wel een baard...dus misschien krijg ik dan weer bonuspunten
People assume too much.![]()
Jammer dat je geen GTI hebt, dan was het feest compleet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:16 schreef very het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zwarte golfjes niet geliefd onder fietsers.
Dit schept voor mij wel een dilemma...moet ik nou mijn fiets weg doen of mijn zwarte golf?
Ik heb wel een baard...dus misschien krijg ik dan weer bonuspunten![]()
Baard is natuurlijk weer een pluspuntje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:16 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb wel een baard...dus misschien krijg ik dan weer bonuspuntenMetalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Als je een baard hebt, kun je het best die Golf wegdoen en alle kms die je nu met de Golf maakt op de fiets doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:16 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb wel een baard...dus misschien krijg ik dan weer bonuspunten![]()
![]()
Veel plezier Gripper! En niet weer zo krampachtig afdalen dat je banden knallen van de warmte he!Succes!
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Hoe moet mijn vriendin me dan oraal plezieren tijdens het rijden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je een baard hebt, kun je het best die Golf wegdoen en alle kms die je nu met de Golf maakt op de fiets doen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:28 schreef very het volgende:
[..]
Hoe moet mijn vriendin me dan oraal plezieren tijdens het rijden?
Waarom zou je willen neuken als je ook kan fietsen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik zag pas nog een item op strava waaruit blijkt dat jij zelfs fietst richting het neuken, dus het is best te combinerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom zou je willen neuken als je ook kan fietsen?![]()
Jij ook veel plezier aan de onderkant van de bol he! Jij gaat ook bijna weg toch?Mijn foto's op Flickr!
Ja gaat goed, hij mag in oktober weer op de racer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe gaat 't eigenlijk met jouw vent?Haters gonna hate.![]()
Een fiets heeft mij iets te weinig ingangenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom zou je willen neuken als je ook kan fietsen?
Sterkt ermee dat is echt niksquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Pff dat is echt verschrikkelijk
Haters gonna hate.![]()
Zadel goed met punt omhoog zetten, en je vergeet dat sort neigingen vanzelf.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:46 schreef very het volgende:
[..]
Een fiets heeft mij iets te weinig ingangenMetalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:44 schreef Patroon het volgende:
Goedzo Kano! Zet die vrijdagmiddag maar in!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zag pas nog een item op strava waaruit blijkt dat jij zelfs fietst richting het neuken, dus het is best te combineren![]()
Meer dan eens gedaan hoor.
Volgende week zaterdagquote:Jij ook veel plezier aan de onderkant van de bol he! Jij gaat ook bijna weg toch?
ZIN IN!Goed dat er progressie isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:46 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja gaat goed, hij mag in oktober weer op de racer.
Je hebt niet genoeg fantasie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:46 schreef very het volgende:
[..]
Een fiets heeft mij iets te weinig ingangenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Of anders gewoon met enkel een zadelpen fietsen en maar hopen dat je veel klinkerweggetjes tegenkomtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Zadel goed met punt omhoog zetten, en je vergeet dat sort neigingen vanzelf.
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:44 schreef Gripper het volgende:
Nou ik ben blij dat ik de komende 3 weken ga klimmen en fietsen in het lieflijke Zwitserland . Kan ik tenminste niet van de weg gereden worden door asociale forenzen, hooguit een rotsblok maatje koelkast op mn helm krijgen of een haarspeldbocht missen met 70 km/u.![]()
En uitkijken voor auto's die bochten afsnijden![]()
![]()
Jongen, ze noemen me niet voor niets "Il Falco di Fresiwico"quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:26 schreef Patroon het volgende:
Veel plezier Gripper! En niet weer zo krampachtig afdalen dat je banden knallen van de warmte he!Succes!
Ik raak mn remmen niet aan, die velgen hebben niks te lijden. Ik daal de berg af zoals een waterdruppel uit de hemel zou vallen. Ik ben een klontje boter in een gloeiende koekenpan. Als ik eraan kom rekken de haarspeldbochten met me mee zodat de berg me optimaal ondersteunt bij het volgen van de ideale lijn.
Eigenlijk zou ik best met mn china carbon wielen kunnen rijden deze vakantie, ik bedoel, als ik toch niet hoef te remmen dan durf ik t wel
Mijn foto's op Flickr!
Veel plezier, ben benieuwd naar de mooie plaatjes daar!If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Paar Strava vragen:
* Kan je iemand een bericht sturen (PM)?
* Als je iemand zijn rit flagt zit die persoon dan wie hem heeft geflagt en hoe zit dat bij een segment?![]()
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:29 schreef poiuytr het volgende:
Paar Strava vragen:
* Kan je iemand een bericht sturen (PM)?
* Als je iemand zijn rit flagt zit die persoon dan wie hem heeft geflagt en hoe zit dat bij een segment?
Nee
Zelfde als een ritOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Zaterdag de rest van mn behaarde been laten tatoeeren, zondag miepen dat ik pijn heb...
Dus vanavond nog ff een stukje fietsen.![]()
Hoop dit weekend twee keer te kunnen gaan fietsen al zijn de weerberichten niet echt gunstig.quote:
Vandaag dagje rust anders was ik vandaag wel gegaan.![]()
Bij ons gaat het zaterdag alleen in de ochtend regenen geloof ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:02 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoop dit weekend twee keer te kunnen gaan fietsen al zijn de weerberichten niet echt gunstig.
Vandaag dagje rust anders was ik vandaag wel gegaan.
Dan ga ik kitesurfen, want wind.
Dan naar huis, douchen, bierdrinken en erwtensoep etenen dan naar Outdoor Stereo hier om de hoek
![]()
Dit kunnen we ongeveer verwachten (hopelijk met deze blauwe lucht)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:22 schreef MarcoD het volgende:
Veel plezier, ben benieuwd naar de mooie plaatjes daar!
Een beetje de omgeving zoals in de tweede helft van de Marmotte, Zwitserland is het allemaal net even wat hoger en ruiger dan in de Savoie, met al die beroemde 4000-ers om je heen.
En ik wil ook wel graag op dit bankje zitten:
staat op de top van deze:
maar als het uiteindelijk alleen maar takkeweer blijkt te zijn, en er bovenop de bergen een meter sneeuw valt, dan wordt het gewoon ijsjes eten in Italië hoor
Mijn foto's op Flickr!
Jaloers
Link?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
![]()
gelijk ook maar wat vakantie kiekjes showen dan
Fijne Vakantie GripperIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
De ontwerper haat ronde lijnen? Valt me mee dat er niet ook vierkante wielen in zitten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:23 schreef forty-two het volgende:
BMC concept bike, zal velen niet echt aanspreken maar ik vind hem wel gaaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorzien van elektrische aandrijving geloof ik, dat is wel jammer...
[ afbeelding ]![]()
http://www.gerrieknetemannclassic.nl/parcours/Tijdrit.htmlquote:Parcourskennis is cruciaal.
Bekijk parcours SlotenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wat een stomme tipsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:33 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.gerrieknetemannclassic.nl/parcours/Tijdrit.html
[..]in de beugels is minder aerodynamisch dan cancelara houding of zelfs handen op je beugels.quote:Zorg voor een aerodynamische houding. Rijd met je handen in de beugels. Weet dat 90% van je weerstand luchtweerstand betreft![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een stomme tips
[..]
in de beugels is minder aerodynamisch dan cancelara houding of zelfs handen op je beugels.
Bron?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Die houding zoals in plaatje 1 was dus verreweg gunstigste positie op wegfiets, maar wat wel verrassend was (voor mij dan) is dat je handen op de hoods ook nog minder luchtweerstand opleverde dan onderin de beugels.![]()
Maar dan heb je dus je armen niet gestrekt?
Als je zo fietst dan heb je wel meer frontaal oppervlak dan wanneer je in de beugel zit.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nee, tuurlijk niet zo. Ellebogen in een knik en horizontale rug.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
Maar dan heb je dus je armen niet gestrekt?
[ afbeelding ]
Als je zo fietst dan heb je wel meer frontaal oppervlak dan wanneer je in de beugel zit.
Je pakt ook gelijk de grootste toerder erbij die je kan vinden he![]()
![]()
Dan heb je gelijk. Ik dacht dat je het over deze houding had tov onder in de beugels. Met dezelfde rughouding, maar je handen hoger (wat je dan eigenlijk dus doet) heb je idd minder oppverlakte.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet zo. Ellebogen in een knik en horizontale rug.
Je pakt ook gelijk de grootste toerder erbij die je kan vinden he
Dat demonstreerde Patroon laatst ook.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |