SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij doen aan baarden. En snorren. En ver fietsen. Tenzij je Ivo heet. Dan was het een ommetje en is dit 2 dagen niet geschoren.
Kolonelbroodje![]()
Lang Lang.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Collega ligt op de IC en ze houden 'm in slaap
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Dat heb ik af en toe ook wel eens, als ik te kort of slecht slaap kan ik m'n hartslag 's ochtends ook niet altijd onder controle houden. De laatste tijd heb ik er wel minder last van.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dit dus, moet er niet aan denken om ochtend in kort-kort te fietsen. Maar stop deze zinloze kort-kort, lang-lang discussie. Lekker doen wat goed voelt.
Viel mij wel op dat hf ochtends wel 10 slagen hoger ligt..misschien omdat het lichaam wat moet opstarten ofzo..Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Jezusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
Collega ligt op de IC en ze houden 'm in slaap![]()
![]()
Had ie eigelijk een helm op?Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
kudquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft die auto de binnenbocht genomen?
Dat had ik begin dit jaar in zo'n soort bocht, een mongool die me op die manier net niet schepte.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Had ie eigelijk een helm op?Jij had net mazzel, hij niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:51 schreef forty-two het volgende:
[..]
kud![]()
Heeft die auto de binnenbocht genomen?
Dat had ik begin dit jaar in zo'n soort bocht, een mongool die me op die manier net niet schepte.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Pff dat is echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
![]()
Inderdaad, ik zag het toen al aankomen en kon anticiperen. Naarmate je meer op de fiets zit kun je steeds beter voorspellen hoe het rijgedrag van anderen op de weg is denk ik. Vooral van mede fietsers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jij had net mazzel, hij niet.
En dan nog kun je nog steeds verrast wordenAnswer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Ik vraag me eigenlijk af waarom hij zelf de berm niet ingereden is. Anderzijds, als je heel even naar een koe kijkt is het al gebeurd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:08 schreef forty-two het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag het toen al aankomen en kon anticiperen. Naarmate je meer op de fiets zit kun je steeds beter voorspellen hoe het rijgedrag van anderen op de weg is denk ik. Vooral van mede fietsers.
En dan nog kun je nog steeds verrast wordenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Is irritante bocht zeker omdat je door bomen minder ziet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk de positie van die auto. Auto´s rijden daar hard door de bochten, binnen, binnen om niet af te remmen. Die auto staat meer aan de linkerberm dan de rechterberm (vanuit het oogpunt van de auto)
En misschien dat hij zelf ook niet helemaal aan rechterkant zat in de bocht.
En berm inrijden klinkt leuk, maar moet je dan wel in 0,1 seconde beslissen want anders ben je al te laat.![]()
Het is een hele rustige man. Iemand die bij oranje liever remt dan doorrijd, better safe than sorry. Kan natuurlijk wel zo zijn maar ik denk neit dat hij op een hele rare plek op de weg was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:17 schreef ddx het volgende:
[..]
Is irritante bocht zeker omdat je door bomen minder ziet.
En misschien dat hij zelf ook niet helemaal aan rechterkant zat in de bocht.Klopt. Even wegkijken en het is te laat.quote:En berm inrijden klinkt leuk, maar moet je dan wel in 0,1 seconde beslissen want anders ben je al te laat.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hoe gaat 't eigenlijk met jouw vent?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Zijn er hier nog kleppers die vanavond in S'Gravendeel rijden? Ik ga kijken. Ik zag ook dat de dames reden!!!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Bah, dat gat in dat ruit inderdaad. Niemand weet de precieze toedracht dus oordelen lijkt me niet op z'n plaats. Hoop dat de beste man goed herstelt.![]()
Vorige week zelf nog aangereden in de stad, en m'n zoon gisteren ook . Golfje dat met te weinig ruimte wil passeren, dus krijg ik opeens een tik van de spiegel tegen m'n stuur, en voel de zijkant van de auto langs m'n heup wrijven. Stoppen, welnee, meneer had haast.
En gisteren komt Erik thuis van de sortschool, zelfde verhaal, alleen heeft zijn stuur over de hele breedte van de auto kennelijk een forse kras door de lak gemaakt.Hij zag het wit er door heen...weer een volkswagen, donker, en reed ook gewoon door. Misschien wel dezelfde idioot als bij mijEn ja, hij had licht op z'n fiets!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ja klopt, ik kan eigenlijk altijd wel anticeperen op lastige situaties met voetgangers en fietsers. Aan autos kan je vaak wel minder goed zien wat ze willen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:08 schreef forty-two het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag het toen al aankomen en kon anticiperen. Naarmate je meer op de fiets zit kun je steeds beter voorspellen hoe het rijgedrag van anderen op de weg is denk ik. Vooral van mede fietsers.
En dan nog kun je nog steeds verrast wordenMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Tuurlijk wel. Ongefundeerd m'n mening geven is mijn specialiteitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:27 schreef keesfietst het volgende:
Bah, dat gat in dat ruit inderdaad. Niemand weet de precieze toedracht dus oordelen lijkt me niet op z'n plaats. Hoop dat de beste man goed herstelt.Tsja, misschien een drankrijder of iemand zonder rijbewijs?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vorige week zelf nog aangereden in de stad, en m'n zoon gisteren ook . Golfje dat met te weinig ruimte wil passeren, dus krijg ik opeens een tik van de spiegel tegen m'n stuur, en voel de zijkant van de auto langs m'n heup wrijven. Stoppen, welnee, meneer had haast.
En gisteren komt Erik thuis van de sortschool, zelfde verhaal, alleen heeft zijn stuur over de hele breedte van de auto kennelijk een forse kras door de lak gemaakt.Hij zag het wit er door heen...weer een volkswagen, donker, en reed ook gewoon door. Misschien wel dezelfde idioot als bij mijEn ja, hij had licht op z'n fiets!
Nou ik ben blij dat ik de komende 3 weken ga klimmen en fietsen in het lieflijke Zwitserland . Kan ik tenminste niet van de weg gereden worden door asociale forenzen, hooguit een rotsblok maatje koelkast op mn helm krijgen of een haarspeldbocht missen met 70 km/u.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Of een lekkere klapband bij 90 km/uquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:44 schreef Gripper het volgende:
Nou ik ben blij dat ik de komende 3 weken ga klimmen en fietsen in het lieflijke Zwitserland . Kan ik tenminste niet van de weg gereden worden door asociale forenzen, hooguit een rotsblok maatje koelkast op mn helm krijgen of een haarspeldbocht missen met 70 km/u.
Daar had je al ervaring mee toch?
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
been there done that.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:46 schreef forty-two het volgende:
[..]
Of een lekkere klapband bij 90 km/u
Heb wel weer dezelfde zelfmoordwielen&bandjes bij me trouwens
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Kan ook, of gewoon een slechte chaufeur die denkt dat de hele weg van hem is, zoals je collega waarschijnlijk is overkomen. Gezien de bocht, heeft de auto de bocht waarschijnlijk vrij scherp genomen, en als je net fietst, en nog denkt dat mensen je ruimte zullen geven, kan het heel fout gaan...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
Tsja, misschien een drankrijder of iemand zonder rijbewijs?Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Kan niet fout gaan dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
been there done that.
Heb wel weer dezelfde zelfmoordwielen&bandjes bij me trouwens
Living on the Edge, onze Gripper.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:44 schreef Gripper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |