abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143941747
Ik heb godverdomme iedereen vroeg in de ochtend wakker gemaakt bij het doelpunt van Elvis hier in Japan :D.

Maar Mulder moet weg.

FEIJENOORD _O_
pi_143942044
Vormer in gesprek met Club Brugge.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 06:59:53 #4
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143942127
Ben zo blij dat ik niet gekeken heb.....wat een aanfluiting
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143942141
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 01:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik was, in tegenstelling tot jou, in het stadion. Zoals. Al. Tijd.
De Kuip is een beetje te ver voor mij.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 07:03:33 #6
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143942145
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 05:02 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb godverdomme iedereen vroeg in de ochtend wakker gemaakt bij het doelpunt van Elvis hier in Japan :D.

Maar Mulder moet weg.

FEIJENOORD _O_
Mulder :') En wat was Immers in hemelsnaam aan het doen? Speelde echt belachelijk slecht.

En met Rutten ga je het niet redden. Nelom erin brengen, achterover gaan leunen, dan weet je dat die 3-3 gaat vallen ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143942166
Een 3-0 voorsprong verspelen is lang niet zo erg als uit met 0-3 winnen om vervolgens er nog met een 4-0 thuisnederlaag ervan af te gaan :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_143942168
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 07:08 schreef TLC het volgende:
Een 3-0 voorsprong verspelen is lang niet zo erg als uit met 0-3 winnen om vervolgens er nog met een 4-0 thuisnederlaag ervan af te gaan :)
Het is beide schandalig. Dan maakt het geen zak uit of het een minder erg is dan het ander
Feyenoord Rotterdam
pi_143942307
reflectie: dan denk je als 26 jaar Feyenoord fan alle idiote dingen wel gezien te hebben.. nee hoor.. godverdomme.

Mathijsen vat het voor de verandering eens goed samen:
quote:
Joris Mathijsen beleefde donderdagavond een wedstrijd van extremen. Achteraf kon hij daardoor geen blijdschap voelen voor de overwinning van Feyenoord.

"Dit is een wedstrijd die je nooit meer wilt meemaken. Je gaat bijna af als een gieter en dan win je in de laatste minuut. En nu is iedereen blij", verzucht Mathijsen tegen NU.nl na de 4-3 overwinning van Feyenoord op Zorja Loehansk.

"Misschien is dit een hele tragische dag in de geschiedenis van de club. We hebben de poulefase van de Europa League gehaald. Dit was ongelooflijk."

Feyenoord gaf een comfortabele 3-0 voorsprong in de tweede helft uit handen en liet de bezoekers uit Oekraïne terugkomen tot 3-3. De dreigende uitschakeling leidde tot een golf van verontwaardiging in het stadion en het 'schaam je dood' rolde van de tribunes.

"En ik schaamde me ook kapot", vertelt de 34-jarige verdediger. "Op dat moment na was het publiek fantastisch. Ze hebben echt achter ons gestaan, ook bij de 3-3. Je wordt er dan doorheen gesleept."

"Ik denk niet dat dit in de geschiedenis van het Europese voetbal veel vaker is voorgekomen. Een 3-0 voorsprong hoor je niet weg te geven, maar door gemakzucht laat je de tegenstander geloven in meer. Ik zit vol met gevoelens die ik niet eerder heb meegemaakt."

Gerust slapen doet Mathijsen vooralsnog niet. "Ik heb geen gevoel van opluchting. Misschien komt dat nog, maar ik ben absoluut niet blij. Dit heb ik nooit meegemaakt. Misschien is het nog die schaamte."

"Ik had er niet aan moeten denken dat het 3-3 was gebleven, dan had ik niet willen weten wat hier was gebeurd."
En Mulder.. dat kan echt niet meer. Echt niet. :{
pi_143942325
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 07:48 schreef Cara het volgende:

Die stond erbij en keek erna.
pi_143942344
Mooi gesproken door Joris.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:10:59 #12
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143942439
Als Hahn niet beter is dan Mulder....dan gaat het echt mis. Met ons 'budget' is er toch wel iemand te vinden die bij een bal kan vangen bij een cornert.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143942473
Wat een wedstrijd weer :') _O- _O_
pi_143942542
Ik ben vijf jaar ouder geworden in een uur tijd gisteren. Maar dat vierde doelpunt was wel een van de mooiste die ik tot nu toe mee gemaakt heb wat ontlading betreft. Pfffff. Nu de rest van m'n roes uitslapen.
pi_143942555
Ook al die tering paupers die de stad in gingen om te zuipen

Ik heb dingen in de metro gezien :') _O-
pi_143942674
Overigens hoorde ik van degene achter me dat die een bericht kreeg van een maat van hem. Die zat gisterenmiddag in 't Fust. En daar zat dus ook de complete selectie van Zorya :')

Geen idee of ze aan de zuip zijn gegaan, maar geeft sowieso het niveau van die gasten wel weer _O-
pi_143942815
Die pisvlek van een Mulder heeft gisteravond echt bewezen dat hij het niveau niet meer aankan. :')
Die eerste en derde goal moet je toch hebben als keeper.
pi_143942823
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:24 schreef exile79 het volgende:
Ik ben vijf jaar ouder geworden in een uur tijd gisteren. Maar dat vierde doelpunt was wel een van de mooiste die ik tot nu toe mee gemaakt heb wat ontlading betreft. Pfffff. Nu de rest van m'n roes uitslapen.
Sparta Praag, Achabar :P

ACCHHAAABBAAARRRRRR
pi_143942824
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:49 schreef Vasion het volgende:
Die pisvlek van een Mulder heeft gisteravond echt bewezen dat hij het niveau niet meer aankan. :')
Die eerste en derde goal moet je toch hebben als keeper.
Heeft Rutten nog wat over Mulder gezegd na de wedstrijd?
Ik twijfel er niet aan dat Mulder er over 3 dagen gewoon weer instaat hoor.
pi_143942825
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:25 schreef Helpmefok het volgende:
Ook al die tering paupers die de stad in gingen om te zuipen

Ik heb dingen in de metro gezien :') _O-
Deel je verhalen HMFGOD
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_143942841
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 07:48 schreef Cara het volgende:
reflectie: dan denk je als 26 jaar Feyenoord fan alle idiote dingen wel gezien te hebben.. nee hoor.. godverdomme.

Mathijsen vat het voor de verandering eens goed samen:

[..]

Ja, inderdaad een behoorlijk goede samenvatting. Ook Clasie had het erover dat 'het publiek keerde zich ook een beetje tegen ons, wat natuurlijk volkomen terecht is". Het drama was dus op en om het veld ook wel goed te voelen. Wat een avond zeg..
Ik heb de samenvatting nu al een paar keer teruggezien, maar zeker bij die 1e en 3e goal, TERING! wat een faler is die Mulder.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143942855
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:51 schreef Cara het volgende:

[..]

Ach, je weet hoe het is gaat met keepers.. die presteren alleen als je ze vertrouwen geeft ofso iets.
Maar er zal wel niets beters zijn die Mulder kan vervangen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:55:16 #23
862 Arcee
Look closer
pi_143942866
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_143942880
En die teringSchaken, die "zat met zijn hoofd al in de verlenging" :o

Ik zag daar al een paar " _O- " voorbij komen, maar dat is toch om te janken, hoe onprofessioneel is dat, dat je GODVERREDOMME niet eens weet dat je er op 1 minuut na uitgeschakeld was, dan geef je die laatste minuut toch ook niet die 110% die van je verwacht wordt??? :(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143942888
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:51 schreef Cara het volgende:

[..]

Alleen dat het hem opviel dat letterlijk alles erin vloog. Dat heeft hij meerdere malen herhaald.

Je zou zeggen dat ze ondertussen een keer inzien dat debieltje Mulder echt niet meer kan.

Die kneus kostte ons gisteren bijna hoogstpersoonlijk Europa league en 3 miljoen euro.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')