De Kuip is een beetje te ver voor mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was, in tegenstelling tot jou, in het stadion. Zoals. Al. Tijd.
Mulderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 05:02 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb godverdomme iedereen vroeg in de ochtend wakker gemaakt bij het doelpunt van Elvis hier in Japan.
Maar Mulder moet weg.
FEIJENOORD
Het is beide schandalig. Dan maakt het geen zak uit of het een minder erg is dan het anderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:08 schreef TLC het volgende:
Een 3-0 voorsprong verspelen is lang niet zo erg als uit met 0-3 winnen om vervolgens er nog met een 4-0 thuisnederlaag ervan af te gaan
En Mulder.. dat kan echt niet meer. Echt niet.quote:Joris Mathijsen beleefde donderdagavond een wedstrijd van extremen. Achteraf kon hij daardoor geen blijdschap voelen voor de overwinning van Feyenoord.
"Dit is een wedstrijd die je nooit meer wilt meemaken. Je gaat bijna af als een gieter en dan win je in de laatste minuut. En nu is iedereen blij", verzucht Mathijsen tegen NU.nl na de 4-3 overwinning van Feyenoord op Zorja Loehansk.
"Misschien is dit een hele tragische dag in de geschiedenis van de club. We hebben de poulefase van de Europa League gehaald. Dit was ongelooflijk."
Feyenoord gaf een comfortabele 3-0 voorsprong in de tweede helft uit handen en liet de bezoekers uit Oekraïne terugkomen tot 3-3. De dreigende uitschakeling leidde tot een golf van verontwaardiging in het stadion en het 'schaam je dood' rolde van de tribunes.
"En ik schaamde me ook kapot", vertelt de 34-jarige verdediger. "Op dat moment na was het publiek fantastisch. Ze hebben echt achter ons gestaan, ook bij de 3-3. Je wordt er dan doorheen gesleept."
"Ik denk niet dat dit in de geschiedenis van het Europese voetbal veel vaker is voorgekomen. Een 3-0 voorsprong hoor je niet weg te geven, maar door gemakzucht laat je de tegenstander geloven in meer. Ik zit vol met gevoelens die ik niet eerder heb meegemaakt."
Gerust slapen doet Mathijsen vooralsnog niet. "Ik heb geen gevoel van opluchting. Misschien komt dat nog, maar ik ben absoluut niet blij. Dit heb ik nooit meegemaakt. Misschien is het nog die schaamte."
"Ik had er niet aan moeten denken dat het 3-3 was gebleven, dan had ik niet willen weten wat hier was gebeurd."
Die stond erbij en keek erna.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:48 schreef Cara het volgende:
En Mulder.. dat kan echt niet meer. Echt niet.
Sparta Praag, Achabarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:24 schreef exile79 het volgende:
Ik ben vijf jaar ouder geworden in een uur tijd gisteren. Maar dat vierde doelpunt was wel een van de mooiste die ik tot nu toe mee gemaakt heb wat ontlading betreft. Pfffff. Nu de rest van m'n roes uitslapen.
Heeft Rutten nog wat over Mulder gezegd na de wedstrijd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:49 schreef Vasion het volgende:
Die pisvlek van een Mulder heeft gisteravond echt bewezen dat hij het niveau niet meer aankan.
Die eerste en derde goal moet je toch hebben als keeper.
Deel je verhalen HMFGODquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:25 schreef Helpmefok het volgende:
Ook al die tering paupers die de stad in gingen om te zuipen
Ik heb dingen in de metro gezien![]()
Ja, inderdaad een behoorlijk goede samenvatting. Ook Clasie had het erover dat 'het publiek keerde zich ook een beetje tegen ons, wat natuurlijk volkomen terecht is". Het drama was dus op en om het veld ook wel goed te voelen. Wat een avond zeg..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:48 schreef Cara het volgende:
reflectie: dan denk je als 26 jaar Feyenoord fan alle idiote dingen wel gezien te hebben.. nee hoor.. godverdomme.
Mathijsen vat het voor de verandering eens goed samen:
[..]
En Mulder.. dat kan echt niet meer. Echt niet.
Ach, je weet hoe het is gaat met keepers.. die presteren alleen als je ze vertrouwen geeft ofso iets.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Heeft Rutten nog wat over Mulder gezegd na de wedstrijd?
Ik twijfel er niet aan dat Mulder er over 3 dagen gewoon weer instaat hoor.
Alleen dat het hem opviel dat letterlijk alles erin vloog. Dat heeft hij meerdere malen herhaald.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Heeft Rutten nog wat over Mulder gezegd na de wedstrijd?
Ik twijfel er niet aan dat Mulder er over 3 dagen gewoon weer instaat hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |