Ik woon niet in Rusland en ben niet proRusland. Ik ben pro-vrede en Rusland is het enige land dat dat het meest wil.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gek dat mensen pro het gebied/land/regio zijn waar ze wonen
Is niet nodig, waar optimus prime is, is actie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Omdat die geen burgers uit het vliegtuig gooit?
Dat kan je van elk land zeggen. Je kunt zeker wel een oud idee (NL) vervangen met een nieuwe (EU). Je moet alleen zorgen dat de autisten onder de bevolking niet in de weg gaan zitten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sinds wanneer leef ik in europa, ik leef in nederland. europa is geen gebied maar een idee, en een slecht idee.
Ik woon niet in rusland en ben ook niet pro rusland, ik ben pro waarheid en gezond verstand, en rusland is het enige land dat dat op dit moment eert.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik woon niet in Rusland en ben niet proRusland. Ik ben pro-vrede en Rusland is het enige land dat dat het meest wil.
Willem helpt je vast wel zo'n aardige man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Breng mij er een dan, als het zo goedkoop voor je is. Ik heb talenten.
Jij bent of extreem dom, en dan bedoel ik dat letterlijk en niet als simpele belediging.. of je bent zelf een ambtenaar met een dubbele bodem in je portemonnaie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat kan je van elk land zeggen. Je kunt zeker wel een oud idee (NL) vervangen met een nieuwe (EU). Je moet alleen zorgen dat de autisten onder de bevolking niet in de weg gaan zitten.
Nou lokaal bestuur nee bedankt dan zijn ze bij de regering allemaal netjes hoor als je dat vergelijkt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent of extreem dom, en dan bedoel ik dat letterlijk en niet als simpele belediging.. of je bent zelf een ambtenaar met een dubbele bodem in je portemonnaie.
Hoe kun je in godesnaam over mensen regeren als je als een idee totaal niks met mensen te maken hebt, ik ben ook niet voor de nederlandse 'regering', ik ben voor lokaal bestuur maar dan heb ik nog wel nederlandse waarden en cultuur, dat aan alle kanten uitgekleed wordt door jouw fantastische uitgezaaide EU ziekte.
Lokale talen opheffen. 1 voertaal. Gemiddelde Europese normen (waarin bijzonder weinig verschil zit onderling) projecteren. Kost een paar generaties. Dat wel. En misschien kun je het ook niet forceren maar het is wmb een nobel streven tov de mensheid op de langere termijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent of extreem dom, en dan bedoel ik dat letterlijk en niet als simpele belediging.. of je bent zelf een ambtenaar met een dubbele bodem in je portemonnaie.
Hoe kun je in godesnaam over mensen regeren als je als een idee totaal niks met mensen te maken hebt, ik ben ook niet voor de nederlandse 'regering', ik ben voor lokaal bestuur maar dan heb ik nog wel nederlandse waarden en cultuur, dat aan alle kanten uitgekleed wordt door jouw fantastische uitgezaaide EU ziekte.
Waarom zou je dit willen? Dat leidt tot alleen maar conflict en tweespalt omdat hele diverse groepen worden op één hoop gegooid, terwijl de bevolking aparte behoeftes nodig heeft op basis van cultuur, wat je sowieso oversimplicifeert en negeert.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lokale talen opheffen. 1 voertaal. Gemiddelde Europese normen (waarin bijzonder weinig verschil zit onderling) projecteren. Kost een paar generaties. Dat wel. En misschien kun je het ook niet forceren maar het is wmb een nobel streven tov de mensheid op de langere termijn.
Met een oppertunist hier en daar toegegeven, heb je het verkeerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:01 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou lokaal bestuur nee bedankt dan zijn ze bij de regering allemaal netjes hoor als je dat vergelijkt.
Ja laten we alle cultuur wegpoetsen en één super-mens (dat is de definitie van super namelijk) creëeren. Daar word iedereen blij van!!! kijk maar naar hoe dat in china gaat die kop dezelfde kant op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lokale talen opheffen. 1 voertaal. Gemiddelde Europese normen (waarin bijzonder weinig verschil zit onderling) projecteren. Kost een paar generaties. Dat wel. En misschien kun je het ook niet forceren maar het is wmb een nobel streven tov de mensheid op de langere termijn.
Daarom zei ik ook dat het over meerdere generaties zal moeten gebeuren en inderdaad beter niet teveel geforceerd wordt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:05 schreef mig72 het volgende:
Waarom zou je dit willen? Dat leidt tot alleen maar conflict en tweespalt omdat hele diverse groepen worden op één hoop gegooid, terwijl de bevolking aparte behoeftes nodig heeft op basis van cultuur, wat je sowieso oversimplicifeert en negeert.
Zo in limburg hier is veel corruptie niet dat ik er last van heb maar het loopt soms de spuigaten uit dat is vaak niet het ergste ze maken ook nog erg domme beslissingen zoals je soms wel in het nieuws hoort over allemaal gemeentes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Met een oppertunist hier en daar toegegeven, heb je het verkeerd.
Ik denk dat het lokaal een 50/50 verhaal is.
Landelijk een 20/80 van het gehalte integriteit en geen integriteit maar zelfverrijking of het nu materieel is of voor het imago van zijn/haar naam daargelaten.
Hoezo zou een EU geen cultuur hebben? Zoals elk land, van welke grote dan ook, vormt de mens een eigen identiteit binnen meerdere lagen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja laten we alle cultuur wegpoetsen en één super-mens (dat is de definitie van super namelijk) creëeren. Daar word iedereen blij van!!! kijk maar naar hoe dat in china gaat die kop dezelfde kant op.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik ben pro-vrede en Rusland is het enige land dat dat het meest wil.
Dus omdat je anti-EU bent, ben je maar pro-Rusland.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sinds wanneer leef ik in europa, ik leef in nederland. europa is geen gebied maar een idee, en een slecht idee.
Wat doe je in limburg jonge, ik ben weleens in sittard geweest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zo in limburg hier is veel corruptie niet dat ik er last van heb maar het loopt soms de spuigaten uit dat is vaak niet het ergste ze maken ook nog erg domme beslissingen zoals je soms wel in het nieuws hoort over allemaal gemeentes.
Ik heb er geen hoge pet van op zeker niet van mijn gemeente niet dat ze allemaal zo onaardig zijn ze maken ontzettend veel fouten.
Veel succes op je herscholing waar je het basisprincipe van cultuur zult leren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoezo zou een EU geen cultuur hebben? Zoals elk land, van welke grote dan ook, vormt de mens een eigen identiteit binnen meerdere lagen.
Gast maak je geen zorgen we hebben zat tanksquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:14 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dus omdat je anti-EU bent, ben je maar pro-Rusland.
DAT is pas een slecht idee. Maar misschien heb je dat pas door als ze met tanks in je straat staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel het anders zelf maar even.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Veel succes op je herscholing waar je het basisprincipe van cultuur zult leren.
http://rationalwiki.org/wiki/Logical_fallacyquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:14 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
DAT is pas een slecht idee. Maar misschien heb je dat pas door als ze met tanks in je straat staan.
Ik hekel deze tijd echt hierom, dat we niet anders kunnen dan moeten converseren met wezens die nog geeneens hun basisschool zijn doorgekomen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vertel het anders zelf maar even.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Gast maak je geen zorgen we hebben zat tanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij staat nu officieel in mijn top 10 van favoriete fokusers.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Slecht voorstel. Ik voorspel eindeloos conflict en.machtsstrijd hierdoor net als wat je in het Midden Oosten tegenwoordig hebt. De gedwongen vereniging van meerdere culturen. Misschien zelfs een derde wereldoorlog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoezo zou een EU geen cultuur hebben? Zoals elk land, van welke grote dan ook, vormt de mens een eigen identiteit binnen meerdere lagen.
Waar slaat dit op? Come again?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:14 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |