Daarom radiopiratenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:54 schreef KimJong-un het volgende:
elke radio is afhankelijk van de zender die jij selecteert. Daarbij heb je 100.000 alternatieven vandaag de dag. Radiozenders zijn namelijk een grote klacht omdat je 1. niet zelf je muziek kan kiezen of skippen, 2. verplicht naar reclame moet luisteren 3. naar het irritante gelul van de dj moet luisteren en de belspelletjes aan moet horen.
Ik dus ookquote:
Best lekker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dus ook![]()
Trouwens geen flauw idee welke nummers Kensington speelt/zingt. Ken al die hippe bandjes niet.
Voor mij lijkt het allemaal op elkaarquote:
538 moet DOOoodooooooOOOOOOOODDDDDDTT!!111einz!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:28 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Ik hoor liever dit dan die 538 meuk.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:24 schreef L3viathan het volgende:
[..]
538 moet DOOoodooooooOOOOOOOODDDDDDTT!!111einz!!![]()
![]()
![]()
r:R:R
Dit soort uitspraken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 05:42 schreef Ivopiefo het volgende:
Kenzingtun, de ass-rape band van niemand anders dan Eric Corton.. je vergeet go-bek-toedezoe ook nog.. allemaal van die 3fm bandjes... Blegh
coldplayquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef Fretwork het volgende:
Snap ook niet dat het zoveel gedraaid wordt, matige troep en altijd hetzelfde. Als je het zo bekijkt is het net Coldplay...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |