abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143936332
De meeste mensen zijn ondertussen terug van vakantie... en de advertenties voor sportscholen vliegen je weer om de oren... Zo ook bij mij. Ik kan voor 150 euro per jaar onbeperkt sporten, meedoen aan groepslessen, zwemmen etc.... Maar ja: veel mensen in mijn omgeving zeggen dat het de eerste twee weken leuk is en daarna ligt het pasje 11 maanden stof te happen. :') Big business dus. En dan is die 12,50 per maand gewoon 12,50 per maand teveel... Heeft natuurlijk ook voor een groot deel met zeefmotivatie te maken.

Dus: hoe vaak sta jij per week in de sportschool? Of hoor je bij de groep die nog 11 maanden aan zo'n wurgcontract vastzit? ;)
pi_143936364
Nooit.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_143936369
Goede herinneringen! Morgen zal ik écht gaan.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_143936389
3-4 keer p/w
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:24:30 #5
417060 Makarov
Goodbye, captain Price..
pi_143936417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
3-4 keer p/w
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲
pi_143936426
Sportschool topics :')
pi_143936510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
3-4 keer p/w
pi_143936573
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
Nooit.
  Moderator / Miss SHO donderdag 28 augustus 2014 @ 23:29:11 #9
22592 crew  Ole
pi_143936600
3-4 keer per week. Daarvan 1 keer met trainer. Goeie stok achter de deur. Kost wel wat meer dan 15 euro per maand, dat wel :)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_143936613
quote:
ik ben dik.
pi_143936628
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon ecto.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_143936650
quote:
9s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon ecto.
dat is nog erger
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:30:47 #13
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_143936654
Nooit. Fiets wel momenteel zo'n 70km per week van en naar werk.
Veel relaxter dan zo'n sportschool.
The Light Is Leaving Us All
pi_143936662
quote:
9s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon ecto.
thank you hungry skeleton
pi_143936665
6 keer per week
pi_143936666
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

dat is nog erger
Ik heb er geen moeite mee.
Stop the violence
Down with the hate
pi_143936676
Met je ninja edit.

edit: oh nee :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_143936690
Met mijn ninja edit. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_143936771
quote:
Nooit.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_143936827
Minimaal twee keer en wanneer ik tijd over heb drie keer. Rest van de dagen kickboksen en hardlopen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_143936833
Nooit. Ik sport buiten. De laatste keer dat ik een sportschool binnen ging was 3 jaar geleden. Hele zooi stonk naar zweet, overal vieze gore natte mensen om je heen, toestellen bezet wanneer je ze nodig hebt. Nee, voor mij geen sportscholen meer.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:37:52 #22
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_143936906
5x per week, nu 3 jaar lang.
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
pi_143937287
Mijn sportschool is verdomme veel te duur om niet minimaal 3 keer in de week te gaan...
pi_143942148
2-3 keer per week.

Vind 12,50 voor onbeperkt sporten met zwemmen erbij wel erg goedkoop trouwens :o

Maar mijne werkt gelukkig niet met een contract of opzegtermijn en ze halen ook geen geld van je rekening af. Je moet gewoon zelf contant of per bank betalen. Dus dat scheelt iig wel, je zit nergens aan vast :)
pi_143942184
3-4 keer in de week anderhalf uur. Direct na het werk, geen kans om op de bank te luieren, dat is mijn stok achter de deur :P
pi_143942212
1-2 keer per week.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 07:26:24 #27
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143942223
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef Ole het volgende:
3-4 keer per week. Daarvan 1 keer met trainer. Goeie stok achter de deur. Kost wel wat meer dan 15 euro per maand, dat wel :)
Doe dan een sport die je leuk vind. Ik heb geen motivatie nodig om te fietsen omdat het het leukste is wat er is qua sport
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 07:33:49 #28
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_143942249
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 07:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Doe dan een sport die je leuk vind. Ik heb geen motivatie nodig om te fietsen omdat het het leukste is wat er is qua sport
Sommige mensen vinden niks doen leuk, en zijn dus altijd een stok achter de deur nodig.

Verder: 0x per week naar de sportschool. Heb een powercage thuis. Waar ik zomers weinig gebruik van maak. Nu wat meer fietsen en hardlopen, 's winters meer krachttraining.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_143942253
2-3 x per week. Minder betalen bij meer sporten is mijn stok achter de deur, maar meestal heb ik geen stok achter de deur nodig, ik vind het gewoon leuk.
pi_143942531
Minimaal zeven uur per week (uur per dag), maar vaak ook meer
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:26:40 #31
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143942561
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_143946782
get your genetics out of my fridge
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_143946787
5-6x pw en dan nog een keertje hardlopen erbij.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_143947602
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:26 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
:')
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:48:59 #35
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143950906
TS, de mensen die na twee weken hun abonnement laten verstoffen, zijn zwakkelingen. Zij laten hun schaamte en luiheid in de weg staan van hun dromen. Onthoud, TS: je bent geen zwakkeling als je in de smith ligt te struggelen om 10 kilo omhoog te duwen. Je bent geen zwakkeling als je helemaal kapot bent na 5 minuten joggen. Alleen al het feit dat je het iedere keer weer doet, geeft al aan dat je sterk bent. Je bent pas zwak als je uit schaamte of luiheid thuis blijft.

Je moet er gewoon een gewoonte van maken. Als je je de eerste maand kunt dwingen om regelmatig te gaan sporten, ga je de volgende 11 maanden ook. Je FOK!-autist-powers schieten dan in actie en op een zeker moment ga je jezelf zelfs kut voelen als je een keer echt niet kunt gaan sporten.

Essentieel is om in het begin discipline te tonen. Dat is makkelijker als je een vast moment kiest waarop je altijd tijd hebt. Accepteer absoluut geen smoesjes van jezelf. Ja, je hebt de vorige avond te veel gezopen. Ga toch maar sporten. Ja, je bent moe van het werk. Ga toch maar sporten. Ja, je voelt je een beetje verkouden. Ga toch maar sporten. Ja, je hebt een zware lunch gehad. Ga toch maar sporten. Ja, je bent de slapste vetklep in de hele gym en die gemene bro's lachen je achter je rug allemaal uit. Ga toch maar sporten.

Hoe denk je dat die gemene bro's zo slank, sterk en fit zijn geworden? Niet door op te bank te gaan liggen en Doritos te vreten. De meesten zijn net zo begonnen als ieder ander: dik en slap. Maar zij hebben discipline getoond, en nu plukken ze daar de vruchten van. En je moet niet bang zijn uitgelachen te worden: alle bro's die ik ken, hebben respect voor iedereen die de discipline heeft om serieus aan zijn lichaam te werken, of het nou beginners of experts zijn.

Wat ook helpt is duidelijke doelen stellen. De eerste keer dat je gaat, test je waar je staat. Je kunt bijvoorbeeld 40 kg bankdrukken, en 5 minuten op de loopband joggen. Nou, dan is je doel voor de komende maand om 45 kg te kunnen bankdrukken en 6 minuten te kunnen joggen. Zet realistische doelen, die je uitdagen. Niets motiveert beter dan het halen van doelen waarvoor je keihard hebt moeten werken.

Kortom, TS, de vraag is niet hoe vaak anderen naar de sportschool gaan. De vraag is: ben jij een vent of ben je een zwakkeling?
pi_143951219
4x per week
pi_143951489
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
TS, de mensen die na twee weken hun abonnement laten verstoffen, zijn zwakkelingen. Zij laten hun schaamte en luiheid in de weg staan van hun dromen. Onthoud, TS: je bent geen zwakkeling als je in de smith ligt te struggelen om 10 kilo omhoog te duwen. Je bent geen zwakkeling als je helemaal kapot bent na 5 minuten joggen. Alleen al het feit dat je het iedere keer weer doet, geeft al aan dat je sterk bent. Je bent pas zwak als je uit schaamte of luiheid thuis blijft.

Je moet er gewoon een gewoonte van maken. Als je je de eerste maand kunt dwingen om regelmatig te gaan sporten, ga je de volgende 11 maanden ook. Je FOK!-autist-powers schieten dan in actie en op een zeker moment ga je jezelf zelfs kut voelen als je een keer echt niet kunt gaan sporten.

Essentieel is om in het begin discipline te tonen. Dat is makkelijker als je een vast moment kiest waarop je altijd tijd hebt. Accepteer absoluut geen smoesjes van jezelf. Ja, je hebt de vorige avond te veel gezopen. Ga toch maar sporten. Ja, je bent moe van het werk. Ga toch maar sporten. Ja, je voelt je een beetje verkouden. Ga toch maar sporten. Ja, je hebt een zware lunch gehad. Ga toch maar sporten. Ja, je bent de slapste vetklep in de hele gym en die gemene bro's lachen je achter je rug allemaal uit. Ga toch maar sporten.

Hoe denk je dat die gemene bro's zo slank, sterk en fit zijn geworden? Niet door op te bank te gaan liggen en Doritos te vreten. De meesten zijn net zo begonnen als ieder ander: dik en slap. Maar zij hebben discipline getoond, en nu plukken ze daar de vruchten van. En je moet niet bang zijn uitgelachen te worden: alle bro's die ik ken, hebben respect voor iedereen die de discipline heeft om serieus aan zijn lichaam te werken, of het nou beginners of experts zijn.

Wat ook helpt is duidelijke doelen stellen. De eerste keer dat je gaat, test je waar je staat. Je kunt bijvoorbeeld 40 kg bankdrukken, en 5 minuten op de loopband joggen. Nou, dan is je doel voor de komende maand om 45 kg te kunnen bankdrukken en 6 minuten te kunnen joggen. Zet realistische doelen, die je uitdagen. Niets motiveert beter dan het halen van doelen waarvoor je keihard hebt moeten werken.

Kortom, TS, de vraag is niet hoe vaak anderen naar de sportschool gaan. De vraag is: ben jij een vent of ben je een zwakkeling?
Amen _O_
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:07:47 #38
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_143951646
De toon is gezet.
pi_143951879
quote:

QFT

Ik train 4 keer per week, dit ook omdat ik een 4 daags splitschema hebt.
Soms pak ik een bonus dag erbij, en dan zit ik aan de 5 keer per week.
Het werkt ook de andere kant op, en er kan dan wel eens een dag wegvallen, en train ik dan 3 keer per week.
Dit al 4.5 jaar ongeveer.

Dus TS niet elke membershipcard ligt te verstoffen op de kast :)
Maar zoals Ser_Ciappelletto al mooi verwoorde, je moet je wel inzetten.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:31:36 #40
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_143952390
4x pw.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_143952460
4 a 5 keer per week, waarvan 1 keer met een personal trainer.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_143952498
2-3x per week
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:55:05 #43
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:07:14 #44
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_143953662
2x de helft
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_143954714
Eerste stap is gezet: aangemeld en komende week een introductieles en fittest! :)
pi_143955165
Ik ga 1 keer per week naar de fitness, voornamelijk omdat ik de rest van de week geen tijd heb (nogal een druk schema) maar ik ga wel heel trouw elke week.
Fuck the EBU
pi_143957118
Zo'n topic openen en dan geen poll maken :')
...
pi_143957176
quote:

Ik word al moe als ik die lap tekst zie, laat staan dat ik dit ga lezen :{w
...
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:22:57 #49
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_143958076
4
En altijd het laatste woord.
pi_143982012
3 keer - Fullbody workout.

Squat - benchpress - deadlift etc.. Making all kind of gainzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo