haha weet wel wat je bedoelt hoor! mijn mooie blauwe wel, deze dus niet. Suikertaartenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:36 schreef AwayTL het volgende:
Zijn dat van die suikertaartjurken crumpette? (Bedoel dit niet negatief hoor)
Ik hou ook gewoon best wel van shoppen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:38 schreef Phaidra het volgende:
Zoë, lief dat je het vraagt. De afgelopen dagen nog steeds een inlegkruisje nodig, maar het is alleen nog oud bloed.
DaD, dat is best een bedrag ja!De vorige zwangerschap zat ik rond de 350 totaal denk ik. Vooral veel uitgegeven aan Noppies broeken, maar die kunnen nu nog een ronde mee.
thanks!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hou ook gewoon best wel van shoppen.. En Baard bijna nog meer. Zo gaan we morgen naar Bataviastad en over drie weken voor een shoppingtrip naar Hamburg.
.
Crumpette, kan prima! Mooi!
Mag ik vragen waarom niet? Hier is t remifentanil of ruggenprik, en ruggenprik leek me juist niets..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:03 schreef Zoë23 het volgende:
bedankt
DaD
Toen de anesthesist bezet was kreeg ik remifentanil (ze hadden geen pethadine denk ik?) ik zat in een weeënstorm dus op dat moment kon ik niet echt nadenken over hoe&wat. Ben zelf niet zo positief over remifentanil.
Mijn verhaal? R & J zijn er dankzij het ziekenhuis. Toen spontaan zwanger was mis was met 11 weken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Vlindur! Jeetje, what's the story?
Oh enneh, vergeet ik GEFELICITEERD!! te typen!
Oh nee, ik bedoelde het verhaal van deze keer, ik ken je geschiedenisquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn verhaal? R & J zijn er dankzij het ziekenhuis. Toen spontaan zwanger was mis was met 11 weken.
Daarna weer spontaan zwanger wat mis ging met 7 weken.
nu weer zwanger... En nu doodsbang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |