Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:06 schreef Spees_Eend het volgende:
LT ze hebben gisteren heel duidelijk gezegd dat je altijd, elke dag, mag bellen als dat nodig is. Als je je zorgen maakt zou ik dat ook echt doenEventueel na een uurtje afwachten, drukpijn van het verkeerd slapen zou dan wel afgenomen moeten zijn denk ik.
oke dan ga ik zo gewoon ontbijten douchen en aankleden en als het dan nog niet weg is bel ik. Ik wil me gewoon niet aanstellen. Maar dat hebben ze inderdaad diverse keren gezegd. Beter 10 x te weinig dan 1 x teveel zei m'n zus. ( ze werkt daar op de afdeling als kraamverpleegkundige)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:06 schreef Spees_Eend het volgende:
LT ze hebben gisteren heel duidelijk gezegd dat je altijd, elke dag, mag bellen als dat nodig is. Als je je zorgen maakt zou ik dat ook echt doenEventueel na een uurtje afwachten, drukpijn van het verkeerd slapen zou dan wel afgenomen moeten zijn denk ik.
okequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:08 schreef Fee-nix het volgende:
Away, wat een naar bericht... Sterkte, ook voor je vriend!
LT ik zou gewoon even bellen... Als de vk denkt dat het binnen het normale valt, kan ze je gerust stellen over de telefoon. Dat is toch ook al fijn. En misschien wil ze toch dat je het nog even laat checken. Zekere voor het onzekere. Alleen de vk kan dat beoordelen.
Aanstellen doe je nooit in dit soort gevallen. Je kan hoogstens een keer voor 'niks' gebeld hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:09 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
oke dan ga ik zo gewoon ontbijten douchen en aankleden en als het dan nog niet weg is bel ik. Ik wil me gewoon niet aanstellen. Maar dat hebben ze inderdaad diverse keren gezegd. Beter 10 x te weinig dan 1 x teveel zei m'n zus. ( ze werkt daar op de afdeling als kraamverpleegkundige)
Thnx
Jup, dat was onzekere DaD.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:54 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Oh, dan was het volgens mij DAD die ik zoiets zag schrijven! Nou, gelukkig maar.
In welk ziekenhuis ga je bevallen, het Martini? UMCG bood geen pethidine aan als ik me goed kan herinneren. Ruggenprik was eigenlijk mijn enige optie, remifentanil was alleen een mogelijkheid als je meedeed aan een of ander onderzoek.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze vertelde ook dat in het ziekenhuis waar ik wil bevallen voor wat betreft pijnbestrijding de ruggenprik de eerste optie is, en pas als dat niet mogelijk is (door een eerdere rugoperatie, omdat de anesthesist te druk is, wat dan ook), kun je eventueel pethidine krijgen (remifentanil wordt helemaal niet aangeboden). Is dit gebruikelijk?
Ja, het Martini. UMCG biedt juist naast de ruggenprik alleen remifentanil aan en weer geen pethidine, inderdaad. Voor wat ik tot zover weet van de ruggenprik vind ik de nadelen wel aanzienlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In welk ziekenhuis ga je bevallen, het Martini? UMCG bood geen pethidine aan als ik me goed kan herinneren. Ruggenprik was eigenlijk mijn enige optie, remifentanil was alleen een mogelijkheid als je meedeed aan een of ander onderzoek.
(god wat een wazige post, sorry hoor)
Ik wilde ook echt geen ruggenprik. Want geen gevoel meer in je benen, dus weinig mogelijkheden in houding, risico's, etc etc. Maar pethidine vond ik echt geen optie want daar kan je kindje ook suf van worden en dat kan iig het eerste aanleggen bij borstvoeding beïnvloeden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, het Martini. UMCG biedt juist naast de ruggenprik alleen remifentanil aan en weer geen pethidine, inderdaad. Voor wat ik tot zover weet van de ruggenprik vind ik de nadelen wel aanzienlijk.
Haha daar komt het ook denk ik vandaan. Gewoon een teken dat je weer goedgekeurd bent. We krijgen niet daadwerkelijk een glittersticker in ons boekjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:12 schreef Nikooos het volgende:
Dames! Doe mij eens een uitleg over die stickers die ik hier elke keer voorbij zien komen.
Ik kreeg vroeger stickers als ik mijn huiswerk goed had gemaakt. Hoe zit dat bij een zwangerschap?
Haha, ok. Dat ik niet straks opeens bij de verloskundige ga vragen om een sticker bij een controle!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:15 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Haha daar komt het ook denk ik vandaan. Gewoon een teken dat je weer goedgekeurd bent. We krijgen niet daadwerkelijk een glittersticker in ons boekje. Zouden ze toch eens aan moeten beginnen trouwens!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom er net achter dat ik tijdens mijn zwangerschap al voor ruim 700 euro aan kleding heb gekocht. En ik had nog wel zulke goede voornemens over niet meer aanschaffen dan een paar basisstukken en vooral tweedehands te kopen..
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wilde ook echt geen ruggenprik. Want geen gevoel meer in je benen, dus weinig mogelijkheden in houding, risico's, etc etc. Maar pethidine vond ik echt geen optie want daar kan je kindje ook suf van worden en dat kan iig het eerste aanleggen bij borstvoeding beïnvloeden.
En toen puntje bij paaltje kwam wou ik gewoon *nu* die ruggenprik!![]()
Het is gelukkig wel een aardig standaard-'ingreep', dat vond ik wel geruststellend.
Alleen voor mezelf, babykleren koop ik van de gezamenlijke rekening dus dat tel ik in mijn eigen begroting niet mee. Sommige dingen kan ik na de zwangerschap ook nog wel aan, scheelt dat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:37 schreef JufMariska het volgende:
DaDVoor beeb of zwangerschapskleding?
ik vind het wel moeilijk hoor om me nog een beetje leuk te kleden en me een beetje mooi te voelen nu zo zwanger. weinig opties zeg maar, maar tegelijkertijd kan ik het voor mn gevoel niet maken om nog meer te kopen, het is nog maar 3 maanden (omgwftbbq?:o)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen voor mezelf, babykleren koop ik van de gezamenlijke rekening dus dat tel ik in mijn eigen begroting niet mee. Sommige dingen kan ik na de zwangerschap ook nog wel aan, scheelt dat?.
Ik schrik er zelf ook een beetje van.. Verwacht een hoop kleding van mij in Vraag & aanbod na mijn zwangerschap.
.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:58 schreef Razztwizzle het volgende:
En DAD ¤700Wow! Ik heb wel veel gekocht, maar ook veel H&M dus de totale schade valt wel mee. En eigenlijk loop ik sinds het begin van de vakantie in leggings met een wijde blouse van man/wijd t-shirt of m'n lievelingsoudejoggingbroek met een trui
en gaan de leuke jurkjes en goede broeken alleen maar aan als we ergens heen gaan. Want eigenlijk zit vanaf 7 maanden niks meer lekker.
En Crump, jij bent volgens mij nog prachtig in een juten aardappelzak, met dat mooie haar van je! Maar hormonen kunnen je zelfbeeld helaas behoorlijk in de war schoppen.
Ohja en nee, mijn man is uiteindelijk niet meegeweest naar de verloskundige want hij wilde dus uitslapen, en eigenlijk gun ik 'm dat ook nog wel. Nu kan het nog. Volgende week om 11:00 een afspraak, dan sleur ik 'm mooi mee.
haha weet wel wat je bedoelt hoor! mijn mooie blauwe wel, deze dus niet. Suikertaartenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:36 schreef AwayTL het volgende:
Zijn dat van die suikertaartjurken crumpette? (Bedoel dit niet negatief hoor)
Ik hou ook gewoon best wel van shoppen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:38 schreef Phaidra het volgende:
Zoë, lief dat je het vraagt. De afgelopen dagen nog steeds een inlegkruisje nodig, maar het is alleen nog oud bloed.
DaD, dat is best een bedrag ja!De vorige zwangerschap zat ik rond de 350 totaal denk ik. Vooral veel uitgegeven aan Noppies broeken, maar die kunnen nu nog een ronde mee.
thanks!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hou ook gewoon best wel van shoppen.. En Baard bijna nog meer. Zo gaan we morgen naar Bataviastad en over drie weken voor een shoppingtrip naar Hamburg.
.
Crumpette, kan prima! Mooi!
Mag ik vragen waarom niet? Hier is t remifentanil of ruggenprik, en ruggenprik leek me juist niets..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:03 schreef Zoë23 het volgende:
bedankt
DaD
Toen de anesthesist bezet was kreeg ik remifentanil (ze hadden geen pethadine denk ik?) ik zat in een weeënstorm dus op dat moment kon ik niet echt nadenken over hoe&wat. Ben zelf niet zo positief over remifentanil.
Mijn verhaal? R & J zijn er dankzij het ziekenhuis. Toen spontaan zwanger was mis was met 11 weken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Vlindur! Jeetje, what's the story?
Oh enneh, vergeet ik GEFELICITEERD!! te typen!
Oh nee, ik bedoelde het verhaal van deze keer, ik ken je geschiedenisquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn verhaal? R & J zijn er dankzij het ziekenhuis. Toen spontaan zwanger was mis was met 11 weken.
Daarna weer spontaan zwanger wat mis ging met 7 weken.
nu weer zwanger... En nu doodsbang
Nee dat klopt wel, ik weet dat ze geprikt hebben en ik weet dat de vk heeft gezegd dat ik het uiteindelijk allemaal zelf heb gedaan, maar of die prik wel of niet heeft aangestaan tussen t moment vab zetten en toucheren... Dat weet ik dus niet..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Huh GM, ik dacht dat de ruggenprik al 'aangesloten' was maar dat je niet wist of je daadwerkelijk de verdoving had gehad? Of was dat weer wat anders?
das een lekker budgetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja maar dames, ik paste vanaf 11 weken niet meer in mijn eigen broeken, was zwanger tijdens hoogzomer en nu het weer veel kouder is, en kunnen kiezen uit drie outfits vind ik echt niets.. Sowieso is mijn jaarbudget voor kleding 1200 euro, maar ik had verwacht minder te zullen kopen tijdens de zwangerschap. I was wrong.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Zoë23 op 29-08-2014 18:20:58 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |