Dit is jullie hoogtepunt voor het hele jaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee man net terug uit stadion. Laatste wedstrijd die ik kan meepakken voor een half jaar naar het buitenland, godverdomme wat een pot![]()
Feijenoord, zulke diepen dalen dan laten afwisselen door dit soort hoogtepunten
Klopt, maar meer scoren is een must.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het lag vandaag niet aan de spits.
ok manquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dit is jullie hoogtepunt voor het hele jaar.
Nee. We gaan doorpakken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mijn stoeltje voor de finale staat al klaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ohh, jij zat mij te emogiffen toen ik dit 3 weken geleden zei.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef Thunder0x het volgende:
Van Beek viel wel zwaar door de mand zeg. Net een wijf
Hoeveel kost 't bier daar in warschau?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn stoeltje voor de finale staat al klaar.
EL
30 centquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoeveel kost 't bier daar in warschau?
Half jaartje Leeds voor studie. Hopelijk loten ze Everton of Celtic, ga ik die proberen mee te pikken.quote:
Ain't got no time fo that!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die was toch blank aan het eind?
ja hopelijk daar maak ik ook wel ff een tripje voorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:27 schreef Grifte het volgende:
Half jaartje Leeds voor studie. Hopelijk loten ze Everton of Celtic, ga ik die proberen mee te pikken.
Hehehehehehequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:20 schreef Trebo het volgende:
Manu en Rutten worden zeiknat als ze met elkaar praten
Ziyech ook blij dat tie Europese ervaring kan opdoen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef Thunder0x het volgende:
Castaignos... wat een kneus ga janken man. Zwerver
Geeft je mams je niet genoeg aandacht, dat je het hier komt zoeken? tief een end op homoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
1ste ronde eruit misschien de 5de plek in nederland
Gevalletje Fer en Wijnaldumquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ziyech ook blij dat tie Europese ervaring kan opdoen.
Oh nee.
Als Wijnaldum bleef dan waren we wel een keer kampioen geworden. Wijnaldum is echt letterlijk 100x zo goed als Immersquote:
hij zal wel balen dat we alsnog scoorden in de laatste minuut, karma bitch.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:32 schreef Thunder0x het volgende:
Geen tweet van Guidetti trouwens?
Dat het amateuristisch en genant is dat je een 3-0 voorsprong weggeeft.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wat is je mening omtrent deze wedstrijd?
En de manier waarop ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het amateuristisch en genant is dat je een 3-0 voorsprong weggeeft.
Maar ben blij dat het alsnog gelukt is omt e winnen.
Alle 3 keer falen op de doellijn sowieso.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En de manier waarop ook... 2 standaard situaties en 1 keer falen over meerdere linies
3 miljoen erbij als het goed is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:36 schreef Thunder0x het volgende:
Maargoed.
Miljoentje erbij.
Penningmeester zit weer te fappen
Toch nog Guidetti?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
3 miljoen erbij als het goed is.
Als je de media kan geloven hingen een aantal transfer van dit resultaat af.
De komst van El Ahmadi scheen van het behalen van Europees voetbal af te hangen als je de VI mag geloven, maar ja VI.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het amateuristisch en genant is dat je een 3-0 voorsprong weggeeft.
Maar ben blij dat het alsnog gelukt is omt e winnen.
Ja, vond het Mulder z'n schuld. Vooral bij die 3e goal. Die moet je gewoon hebben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En de manier waarop ook... 2 standaard situaties en 1 keer falen over meerdere linies
Hebben die ook al niet een paar keer beweerd dat de deal met Guidetti al rond zou zijn? Zowel dit seizoen, als vorig jaar...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De komst van El Ahmadi scheen van het behalen van Europees voetbal af te hangen als je de VI mag geloven, maar ja VI.
Juist die derde was collectief falen. Die eerstequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vond het Mulder z'n schuld. Vooral bij die 3e goal. Die moet je gewoon hebben.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:42 schreef Dekatria het volgende:
Voor zij die de goal nog even willen herbeleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |