want ja, ze moesten maar niet juichen toen de groepsfase werd gehaald in de laatste minuut.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef Enchanter het volgende:
Wat een trieste tokkies, feesten alsof ze kampioen zijn geworden ._O-
Alsof we kampioen zijn geworden?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef Enchanter het volgende:
Wat een trieste tokkies, feesten alsof ze kampioen zijn geworden ._O-
Vroeg me al af waar jij wasquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef Scrummie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GODVERDOMME ZELDEN ZO BLIJ EN WOEST TEGELIJ KGEWEEST!
Nu mag Manu even compleet uit z'n dak gaan en de rest ook, maar vanaf morgen: DOODSCHAMEN!
Wat is deze ploeg fucking tyfus onzeker zeg
Ach joh, laat de trolletjes toch... Ze hebben zo weinig aandacht voor hun eigen cluppie, dat ze na elke wedstrijd in dit topic moeten komen bitchen...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
want ja, ze moesten maar niet juichen toen de groepsfase werd gehaald in de laatste minuut.
En slecht hé. Tegen de nummer 7 van de fucking Oekraïense competitiequote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef Scrummie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nu mag Manu even compleet uit z'n dak gaan en de rest ook, maar vanaf morgen: DOODSCHAMEN!
idd. nu ff genieten omdat tja; doelstelling bereikt, morgen moet de knop om bij iedereen incl. staf en v. geel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Als dit Ajax overkwam was er niemand echt blij geweest met die laatste goal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:52 schreef Henrys het volgende:
Als dit Ajax overkwam dan was er geen supporter meer over om de winnende goal te zien
In de jeugd toch wel? Volgens mij wel hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft toch nooit onder Been gespeeld?
Het zijn ook altijd de Ajacieden die hier komen trollen. Niet zo vreemd dus.]quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:59 schreef Seam het volgende:
Heerlijk voor jullie, gefeliciteerd jongens.
Zelfs al moet ik nu een week lang deze UI hebben, ik gun het jullie van harte
Hahaha tering, dat zou me wat zijn ja. Benieuwd ook wat de analyse van immers zal zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Helaas zullen van Geel en consorten dit nu zien als reden om geen versterkingen te halen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als dit Ajax overkwam was er niemand echt blij geweest met die laatste goal.
Bij Feyenoord gaat het helemaal los en feesten na deze wan prestatie. Maarja, er is natuurlijk een aardig verschil tussen Feyenoord en Ajax.
Publiek gaat sowieso nergens over idd. Lachwekkend.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef Ralluff het volgende:
92ste minuut: 'Schaam je rot'
kwartiertje later: 'You'll never walk alone'![]()
![]()
iddquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:00 schreef 426451 het volgende:
Haha, lol ik zag net Manu een Balotelli doen!
Slecht.. het ging godverdomme echt helemaal nergens over, man man manquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En slecht hé. Tegen de nummer 7 van de fucking Oekraïense competitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |