Kijk zo reageren mensen nou als ze na teleurstelling nog in het stadion blijven!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
De Kuip nulachwekkend dit hoor.
Pics van mijn moeder.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:53 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
We gaan het vieren met je moeder in een orgie
Publiek bedanken, lijkt me normaal eerlijk gezegd.quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:52 schreef Henrys het volgende:
Als dit Ajax overkwam dan was er geen supporter meer over om de winnende goal te zien
altijd dat spiegelen aan ajaxquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:52 schreef Henrys het volgende:
Als dit Ajax overkwam dan was er geen supporter meer over om de winnende goal te zien
Ze lopen vol trots een ereronde en het publiek juicht ze toe na zo'n verschrikkelijke blamage.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:53 schreef Gio-FR-1908 het volgende:
[..]
Kijk zo reageren mensen nou als ze na teleurstelling nog in het stadion blijven!
Anaal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:53 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
We gaan het vieren met je moeder in een orgie
Dat zei ik net, kerel!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:53 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hoerencommentator ook, hele tijd negatief zeiken; ook zegt ie; manu rommelt zich erlangs, was gewoon een prachtige actie met een sleep en kap bitch
Je gaat een gênante vertoning zo goed pratenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:52 schreef Henrys het volgende:
who cares, buit is binnen en groepsfase is binnen, daar gaat 't nu om. Hoe slecht 't ook was boeit nu ff niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze lopen vol trots een ereronde en het publiek juicht ze toe na zo'n verschrikkelijke blamage.
Publiek juicht en geeft applaus, das echter niet normaal na zo'n drama pot.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Publiek bedanken, lijkt me normaal eerlijk gezegd.
was ook alle reden toequote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neusjes komen hier zelf trollen... Lokken ze het ook uit...
Klopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
who cares, buit is binnen en groepsfase is binnen, daar gaat 't nu om. Hoe slecht 't ook was boeit nu ff niet.
Beter zonder shirt naar de spelers staan ja de hele wedstrijd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze lopen vol trots een ereronde en het publiek juicht ze toe na zo'n verschrikkelijke blamage.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter zonder shirt naar de spelers staan ja de hele wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |