Geen idee. De foto mocht eigenlijk nog niet gepubliceerd worden dus zullen nog wel geen mededelingen over gedaan worden denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:20 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
ik neem aan dat de advocaat dit gelocaliseerd heeft?
Dit heb ook eerder geplaats voor mij stond daar iemand ook achter dat zij werd vastgehouden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:36 schreef A_Fortiori het volgende:
Hebben jullie Lisanne op de foto gezien, op Schiphol? Poseert ze ook op een hilarische wijze. Waarom Kris niet?
En de foto van Lisanne of de Mirador, daar blijf ik naar het vlekje kijken, tussen haar rechterarm en haar shirt. Of staat daar iemand achter?
tis geen plek waar ik zou gaan lopen met een vriendinquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:04 schreef Jezus9 het volgende:
Jongens, ik heb de foto proberen te verlichten, misschien kunnen we het zo al iets duidelijker zien:
[ afbeelding ]
Uitvergroot:
[ afbeelding ]
Het ziet er inderdaad niet bepaald uit als een fijne plek:quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:01 schreef Marrije het volgende: Tis geen plek waar ik zou gaan lopen met een vriendin.
ik ben benieuwd welk punt van het pad dit is. Heeft baru dat nog niet verteld op ws?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:03 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad niet bepaald uit als een fijne plek:
[ afbeelding ]
Hoe meer duidelijk werd in deze zaak, deste raadselachtiger het werd steeds... bizar genoeg.
Heb ik al eerder gezien, ja. De stelligheid van die "jungle-expert" staat me tegen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:07 schreef vronie het volgende:
Is dit al eerder voorbij gekomen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rk-van-derde-n.dhtml
Mij niet maar ieder zijn menigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:09 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Heb ik al eerder gezien, ja. De stelligheid van die "jungle-expert" staat me tegen.
Die zat in de fotobestanden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:06 schreef Mula het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de info over de camera?
Die zijn inmiddels weggehaald.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:04 schreef Marrije het volgende:
Draagt kris nou iets op haar rug, op de foto waar ze gebogen op staat?
Domnivoor, waar zijn die andere fotos te vinden?
Volgens de broer van Lisanne die het pad ook heeft gelopen een paar dagen later was er ook daadwerkelijk een wegversperring op het pad ivm werkzaamheden, de video waarop hij dat zegt kan ik wel opzoeken als je wilt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:25 schreef A_Fortiori het volgende:
Merkwaardig toch. Lijkt wel een wegversperring op dat pad.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:13 schreef Poekje01 het volgende:
Zijn er ook lezers geinteresseerd in een reading van een beroemd medium over de zaak, of mag dat hier niet? Op WS mag t niet geplaatst worden namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |