Jij hebt het over een andere fotoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef Jezus9 het volgende:
Dat er een reden moet zitten achter de ietswat rare houding op de foto vind ik eerlijk gezegd wat vergezocht... ik denk eerder dat het ermee te maken heeft dat ze met haar gezicht naar de camera wilde staan maar tegelijkertijd openlijk naar het mooie uitzicht achter haar wilde wijzen.
Daarnaast: zovaak klikken mensen al op het maken van een foto terwijl de personen soms nog niet helemaal staan in de houding die ze wensen.
ctrl op je toetsenbord ingedrukt houden en met het wieletje op je muis omhoog draaienquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat ze net aan het opstaan is op het moment dat de foto gemaakt wordt en dus nog half gebogen staat.
Ik kan wel wat dingen bedenken hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er is midden in de Jungle geen enkele reden te bedenken om er zo bij te gaan staan - jmo
is een soort Gluur houding
dezequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:16 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Huh, is er dan nóg een foto gepubliceerd!? Over welke gaat het dan? Dan heb ik iets gemist.
Die was voor mij denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:17 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ctrl op je toetsenbord ingedrukt houden en met het wieletje op je muis omhoog draaien
Die mogen we hier niet zetten omdat de ouders de foto's niet in de media willen. Elders (WS bijv.) staat hij echter wel..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:16 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Huh, is er dan nóg een foto gepubliceerd!? Over welke gaat het dan? Dan heb ik iets gemist.
Thanks! Is dat de orginele foto? Lijkt wel alsof hij met een andere camera of telefoon gemaakt is, zo wazig. Of hij moet al bewerkt zijn/waziger zijn gemaakt. Misschien is er een reden dat men niet wil dat die foto in openbaarheid kwam.quote:
Die zouden we hier niet posten toch??quote:
ik heb niet de foto gepost, maar sterk uitvergroot zodat je kan zien in welke houding ze staatquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die mogen we hier niet zetten omdat de ouders de foto's niet in de media willen. Elders (WS bijv.) staat hij echter wel..
Nee die foto is niet zo wazigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef Jezus9 het volgende:
Thanks! Is dat de orginele foto? Lijkt wel alsof hij met een andere camera of telefoon gemaakt is, zo wazig. Of hij moet al bewerkt zijn/waziger gemaakt. Misschien is er een reden dat men niet wil dat die foto in openbaarheid kwam.
Lijkt me een typische foto waarbij de fotograaf het onderwerp vd foto roept. Kris staat voorover gebukt ergens naar te kijken met haar armen langs haar lijf. Lisanne roept haar en maakt meteen een foto. Voeten staan nog vooruit, hoofd naar camera gedraaid en haar arm valt een beetje weg op de foto waardoor het lijkt dat ze die achter haar rug houdt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:06 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Die foto roept inderdaad wat vragen op. Waarom zou K. zo willen poseren, en L. zo'n foto willen maken?
volgens mij wil geen enkele vrouw zo op de fotoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:23 schreef Mula het volgende:
[..]
Lijkt me een typische foto waarbij de fotograaf het onderwerp vd foto roept. Kris staat voorover gebukt ergens naar te kijken met haar armen langs haar lijf. Lisanne roept haar en maakt meteen een foto. Voeten staan nog vooruit, hoofd naar camera gedraaid en haar arm valt een beetje weg op de foto waardoor het lijkt dat ze die achter haar rug houdt.
En? Net of het "onderwerp" bepaalt hoe ze op de foto komtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
volgens mij wil geen enkele vrouw zo op de foto
Nee, als je poseert niet. Maar dat is precies wat ik wil zeggen: ze bekijkt iets, wordt geroepen en meteen als ze half omdraait wordt de foto gemaakt. Dan krijg je dit soort fotos. Mijn vriend is een ster in het maken van dit soort fotos (en dan vooral 10 bijna dezelfde, want dan is er vast wel eentje goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
volgens mij wil geen enkele vrouw zo op de foto
Dat zou heel goed kunnen (bijzondere bloem, plant, dier, insect, whatever)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:23 schreef Mula het volgende:
[..]
Lijkt me een typische foto waarbij de fotograaf het onderwerp vd foto roept. Kris staat voorover gebukt ergens naar te kijken met haar armen langs haar lijf. Lisanne roept haar en maakt meteen een foto. Voeten staan nog vooruit, hoofd naar camera gedraaid en haar arm valt een beetje weg op de foto waardoor het lijkt dat ze die achter haar rug houdt.
Dat is de zon op haar arm..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:36 schreef A_Fortiori het volgende:
Hebben jullie Lisanne op de foto gezien, op Schiphol? Poseert ze ook op een hilarische wijze. Waarom Kris niet?
En de foto van Lisanne of de Mirador, daar blijf ik naar het vlekje kijken, tussen haar rechterarm en haar shirt. Of staat daar iemand achter?
Op Twitter? Dat slaat duidelijk niet op de foto. Hij vat zijn artikel samen bij de foto's, maar de bijschriften slaan niet op de foto'squote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:40 schreef StaceySinger het volgende:
bij die foto staat : Arrocha pidio a campesinos e indígenas del sector que tengan información hacerlas llegar bajo protección de testigos.
Arrocha vroeg boeren en inheemse sector met informatie beschikbaar te stellen onder de bescherming van getuigen.
Vreemde foto zeg. Ik herken haar benen en broek tot de taille. Vanaf daar kan ik geen enkele pose of lichaamsdeel herkennen.quote:
dat staat bij de foto jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op Twitter? Dat slaat duidelijk niet op de foto. Hij vat zijn artikel samen bij de foto's, maar de bijschriften slaan niet op de foto's(hij heeft 3 foto's getweet).
Dat is de ingezoomde foto. De "echte" foto is beter..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:43 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Vreemde foto zeg. Ik herken haar benen en broek tot de taille. Vanaf daar kan ik geen enkele pose of lichaamsdeel herkennen.
Ja, dat zie ik. Maar lees wat er bij de 3 foto's staat en je ziet dat hij zijn artikel samenvat en dat het niet op de foto's slaat. Of wou je zeggen dat Kris een inheemse danwel een local is?quote:
Die vind ik nog vreemder eerlijk gezegd. Ook daar niets te herkennen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is de ingezoomde foto. De "echte" foto is beter..
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:55 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Die vind ik nog vreemder eerlijk gezegd. Ook daar niets te herkennen.
ja...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:00 schreef Gorraay het volgende:
Tot aan Kris zie ik een soort pad, achter haar geen pad meer maar jungle. Zien anderen dat ook zo?
Dat ik vanaf de taille geen pose herken.quote:
Ja, het lijkt haast wel een soort van doodlopend padquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:00 schreef Gorraay het volgende:
Tot aan Kris zie ik een soort pad, achter haar geen pad meer maar jungle. Zien anderen dat ook zo?
Pad kan naar rechts buigen bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:00 schreef Gorraay het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:00 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dat ik vanaf de taille geen pose herken.
Daarbij zit er een vreemde scherpte-diepte in de foto. Het lijkt alsof ze ver weg staat. maar over de gehele diepte is de foto even wazig. Terwijl er meer dan voldoende licht lijkt te zijn. Boven-midden zijn er ook rechte lijnen te zien. Even dacht ik dat het scheuren in een rotswand zijn, maar het kunnen ook takken zijn. Daarvoor zijn ze wel erg recht en haaks. Zoals ik al zei, rare foto. Ik kan slecht objecten plaatsen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:23 schreef Mula het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen (bijzondere bloem, plant, dier, insect, whatever)Of gewoon al achter haar rug. Ken zat foto's en m.i.'s van mensen die voorover gebukt/gebogen staan met de handen op hun rug terwijl ze naar iets op de grond turen/kijken..
Good night!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga slapen trouwens
Tot later!
Hoe kom je aan de info over de camera?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb vijf foto's maar zal ze niet posten, al ben ik wel benieuwd wat onze geoloog van die rotsen en takjes vindt![]()
Ik kan wel vertellen wat voor camera ze hadden: een Canon PowerShot SX270.
...en toen, hield het pad op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:01 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ja, het lijkt haast wel een soort van doodlopend pad
Misschien is de kwaliteit niet zoals het origineel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:13 schreef Mula het volgende:
Ik vind de foto er trouwens uitzien alsof ie gemaakt is met een mobiel ipv een camera.
Het enige wat ik ervan kan breien is dat haar heupen haaks op de camera staan en ze haar rechterarm op d'r rug heeft. Dan bukt ze niet voorover, maar bukt ze diep naar rechts en kijkt richting de camera. Dat is geen houding die je langzaam aan kan nemen en houden lijkt mij. Vooral omdat haar rechtervoet ver voor haar linker lijkt te staan. Het lijkt zelfs wel of je de achterkant van haar rechter kuit kunt zien. dan zou haar voet exact de andere kant op wijzen dan haar hoofd. Naja, slechte kwaliteit dus erg vaag allemaal.quote:
Ja lijkt alsof ze op het punt staat om het donkere gat in te lopen en nog even naar de camera kijktquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:16 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan kan breien is dat haar heupen haaks op de camera staan en ze haar rechterarm op d'r rug heeft. Dan bukt ze niet voorover, maar bukt ze diep naar rechts en kijkt richting de camera. Dat is geen houding die je langzaam aan kan nemen en houden lijkt mij. Vooral omdat haar rechtervoet ver voor haar linker lijkt te staan. Het lijkt zelfs wel of je de achterkant van haar rechter kuit kunt zien. dan zou haar voet exact de andere kant op wijzen dan haar hoofd. Naja, slechte kwaliteit dus erg vaag allemaal.
truste.
ik neem aan dat de advocaat dit gelocaliseerd heeft?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:10 schreef Grijzemassa het volgende:
De vraag is waar dat pad is. Voor of na de mirador, voor of na de watervalletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |