Oh ok, dus niet de foto's die je eerder postte?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef StaceySinger het volgende:
er is nog een foto verspreid ,die zal ik nog maar ff niet posten
Welke dan nog meer (beschrijving)?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef StaceySinger het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef StaceySinger het volgende:
Ouders maakten GROTE bezwaren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke dan nog meer (beschrijving)?
En als je 'm niet wil posten post je 'm niet he.. Ook best..
Ja en? Dan mag je ook geen beschrijving geven?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ouders maakten GROTE bezwaren.
ging over die foto van Krisquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en? Dan mag je ook geen beschrijving geven?
Op de Mirador/CD of bij het eerste bergbeekje/watervalletje of een andere?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ging over die foto van Kris
zit dus geen lensdop opquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb vier foto's maar zal ze niet posten, al ben ik wel benieuwd wat onze geoloog van die rotsen en takjes vindt![]()
Ik kan wel vertellen wat voor camera ze hadden: een Canon PowerShot SX270.
Ik vraag toch ook niet om de foto zelf?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we gehoor geven aan de wensen van de ouders.
Maar wel een leren hoesje omheen..quote:
ze staat in een ietwat rare pose - als je inzoomtquote:
Geen idee hoe ik moet inzoomenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ze staat in een rare pose - als je inzoomt
zo sta je toch nooit op een foto ? lijkt wel of haar handen achter haar rug vastzittenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik moet inzoomen(ben echt een ict-sukkeltje
) Maar in een rare houding staat ze sowieso
Het is inderdaad een vreemde houdingquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zo sta je toch nooit op een foto ? lijkt wel of haar handen achter haar rug vastzitten
Die foto roept inderdaad wat vragen op. Waarom zou K. zo willen poseren, en L. zo'n foto willen maken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zo sta je toch nooit op een foto ? lijkt wel of haar handen achter haar rug vastzitten
probeer maar eens zo te gaan staan,dan val je omquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:06 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Die foto roept inderdaad wat vragen op. Waarom zou K. zo willen poseren, en L. zo'n foto willen maken?
Zou ook kunnen dat ze net aan het opstaan is op het moment dat de foto gemaakt wordt en dus nog half gebogen staat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
probeer maar eens zo te gaan staan,dan val je om
Het kan vanalles zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat ze net aan het opstaan is op het moment dat de foto gemaakt wordt en dus nog half gebogen staat.
Er is midden in de Jungle geen enkele reden te bedenken om er zo bij te gaan staan - jmoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het kan vanalles zijnHanden vastgebonden etc gaat mij ff iets te rap en te snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |