Geen idee. De foto mocht eigenlijk nog niet gepubliceerd worden dus zullen nog wel geen mededelingen over gedaan worden denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:20 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
ik neem aan dat de advocaat dit gelocaliseerd heeft?
Dit heb ook eerder geplaats voor mij stond daar iemand ook achter dat zij werd vastgehouden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:36 schreef A_Fortiori het volgende:
Hebben jullie Lisanne op de foto gezien, op Schiphol? Poseert ze ook op een hilarische wijze. Waarom Kris niet?
En de foto van Lisanne of de Mirador, daar blijf ik naar het vlekje kijken, tussen haar rechterarm en haar shirt. Of staat daar iemand achter?
tis geen plek waar ik zou gaan lopen met een vriendinquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:04 schreef Jezus9 het volgende:
Jongens, ik heb de foto proberen te verlichten, misschien kunnen we het zo al iets duidelijker zien:
[ afbeelding ]
Uitvergroot:
[ afbeelding ]
Het ziet er inderdaad niet bepaald uit als een fijne plek:quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:01 schreef Marrije het volgende: Tis geen plek waar ik zou gaan lopen met een vriendin.
ik ben benieuwd welk punt van het pad dit is. Heeft baru dat nog niet verteld op ws?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:03 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad niet bepaald uit als een fijne plek:
[ afbeelding ]
Hoe meer duidelijk werd in deze zaak, deste raadselachtiger het werd steeds... bizar genoeg.
Heb ik al eerder gezien, ja. De stelligheid van die "jungle-expert" staat me tegen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:07 schreef vronie het volgende:
Is dit al eerder voorbij gekomen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rk-van-derde-n.dhtml
Mij niet maar ieder zijn menigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:09 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Heb ik al eerder gezien, ja. De stelligheid van die "jungle-expert" staat me tegen.
Die zat in de fotobestanden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:06 schreef Mula het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de info over de camera?
Die zijn inmiddels weggehaald.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:04 schreef Marrije het volgende:
Draagt kris nou iets op haar rug, op de foto waar ze gebogen op staat?
Domnivoor, waar zijn die andere fotos te vinden?
Volgens de broer van Lisanne die het pad ook heeft gelopen een paar dagen later was er ook daadwerkelijk een wegversperring op het pad ivm werkzaamheden, de video waarop hij dat zegt kan ik wel opzoeken als je wilt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:25 schreef A_Fortiori het volgende:
Merkwaardig toch. Lijkt wel een wegversperring op dat pad.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:13 schreef Poekje01 het volgende:
Zijn er ook lezers geinteresseerd in een reading van een beroemd medium over de zaak, of mag dat hier niet? Op WS mag t niet geplaatst worden namelijk.
en als er een link bijstaatquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:22 schreef Marrije het volgende:
Ja hoor, zolang dat medium niet met naam en toenaam iemand beschuldigt mag dat op fok.
anders graag per pm
was dezecreading voor die verdronken jongen is gevonden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:26 schreef Poekje01 het volgende:
ok, hier komt ie:
“I do not see that they died as a result of simply being lost in the jungle.
There was foul play involved. I’m getting an O-M sounding name and an S sounding name. I don’t get them as a being very old, I get them as being young males, that perhaps covered up the circumstances. I do not see a premeditated occurrence. It happened as an opportunistic crime. The difficulty I see here is the length of time where the remains were found may yield little other evidence that could be of use.
The passing was quick. I do not see the drawn out death by exposure, but see death caused by injuries to the neck.”
voordat er weer mensen dingen gaan roepen dat ik een trol zou zijn oid, not.! De bron is Cari Roy.
Ik heb in New Orleans gewoond, heel lang geleden, en had via een vriendin daar toen reen reading van haar, ik heb haar aangeschreven, en kreeg bovenstaand antwoord.
een link naar een prive mail? uh?
afijn: http://neworleanspsychic.com
nee, kreeg haar antwoord deze weekquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
was dezecreading voor die verdronken jongen is gevonden?
en wat wil je ermee ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:35 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nee, kreeg haar antwoord deze week
is weer pure cold reading en stemmingmakerijquote:
iedereen het recht op zijn eigen mening en input hier binnen de FOK forum rules lijkt me zo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
is weer pure cold reading en stemmingmakerij
Nu ik er nog eens naar kijk zou het kunnen zijn dat ze (veel) lager staat dan de fotograaf. Dat zou de aparte houding wat meer kunnen verklaren door het vertekende perspectief. Als je dan richting de fotograaf kijkt terwijl je het pad inloopt is het een logische(re) houding om je evenwicht te bewaren (op een helling).quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:16 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan kan breien is dat haar heupen haaks op de camera staan en ze haar rechterarm op d'r rug heeft. Dan bukt ze niet voorover, maar bukt ze diep naar rechts en kijkt richting de camera. Dat is geen houding die je langzaam aan kan nemen en houden lijkt mij. Vooral omdat haar rechtervoet ver voor haar linker lijkt te staan. Het lijkt zelfs wel of je de achterkant van haar rechter kuit kunt zien. dan zou haar voet exact de andere kant op wijzen dan haar hoofd. Naja, slechte kwaliteit dus erg vaag allemaal.
truste.
afgelopen 27/8 stuurde je me zelf een DM zag ik, waar ik je net voor heb bedankt, beetje vreemd ben je wel, maar prima hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:27 schreef StaceySinger het volgende:
Poekje01 wil je mij svp geen DM's sturen ?
mensen die ineens post verwijderen ,die zijn vreemdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:33 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
afgelopen 27/8 stuurde je me zelf een DM zag ik, waar ik je net voor heb bedankt, beetje vreemd ben je wel, maar prima hoor.
welnee, gebeurt zo vaak. Zelf achteraf ook wel eens spijt gehad van een afspraak en verwijderd. Who cares. Je moet dat alleen niet aan de lopende band doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:45 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
mensen die ineens post verwijderen ,die zijn vreemd
als het niet teveel moeite is, graagquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 04:12 schreef Za het volgende:
[..]
Volgens de broer van Lisanne die het pad ook heeft gelopen een paar dagen later was er ook daadwerkelijk een wegversperring op het pad ivm werkzaamheden, de video waarop hij dat zegt kan ik wel opzoeken als je wilt.
Dank je vronie, eindelijk iemand die hetzelfde denkt,quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:56 schreef vronie het volgende:
[..]
Dit heb ook eerder geplaats voor mij stond daar iemand ook achter dat zij werd vastgehouden.
Maar dat was volgens hier ook de zon.
Precies.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:08 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
iedereen het recht op zijn eigen mening en input hier binnen de FOK forum rules lijkt me zo.
Idd., mijn welgemeende excuses aan allen daarvoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:45 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
mensen die ineens post verwijderen ,die zijn vreemd
Heb zelf ook de indruk dat ze net opstaat op het moment dat de foto gemaakt is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:41 schreef Marrije het volgende:
Doordat die paardenstaart voorover ligt, over hasr hoofd, denk ik dat ze dus net gebukt heeft / opstaat.
waar is dit op de trail?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |