Gebogen alsof je een ruggeprik moet krijgenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:57 schreef An24 het volgende:
Haha Uniek! Tof!
Wel met rechte rug, of gebogen?
Kan je leren hoor, krijg je een super sterke rug van. Ik heb nu enorme spierpijn van gisterquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gebogen alsof je een ruggeprik moet krijgen![]()
Nee zoals jij... not in this lifetime anymore
Dat geloof ik graag!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Kan je leren hoor, krijg je een super sterke rug van. Ik heb nu enorme spierpijn van gister
Niet zeuren, je gaat naar een top huisquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag!
Ik moet zeggen dat ik een beetje oppas met rare houdingen voor er weer iets blijft staan zoals het niet moet.
Ik ben blij als ik weer tijd heb om te sporten ipv saai dozen te vullen
Zeur ook niet over het huis dame!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet zeuren, je gaat naar een top huis
En sex met mijn collegaquote:
Je weet best wat ik bedoelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeur ook niet over het huis dame!
Hou je het bij ergens wat je eet op een dag en wat de reactie is?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:47 schreef Probability het volgende:
Vandaag weer erge buikpijn meh was helemaal een beetje wazig vanochtend
En de hele dag gewerkt dus nu doet m'n voet ook nog pijn
Dus nu weet ik niet zo goed wat ik nog wel kan eten..![]()
/liefdagboek
Voet komt door 7 uur staan = pijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hou je het bij ergens wat je eet op een dag en wat de reactie is?
Voet heeft er waarschijnlijk niks mee te maken en misschien niet zo in je hoofd halen dat het door het eten komt. Krijg je ook spanning van en kan slaan op je maag. Net zoals verliefd zijn
Alsof je een keus hebt! Mutsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Voet komt door 7 uur staan = pijn
Ik ben niet verliefd gets. En als dat op m'n maag zou slaan hoeft dat van mij niet hoor
Wel. Zo snel gaat dat ook niet. Ik zie wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alsof je een keus hebt! Muts
Echt welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Wel. Zo snel gaat dat ook niet. Ik zie wel.
Nu heb ik geen zin meer om af te spreken. Jullie hebben het verpestquote:
Eerder verliefd? Nee dat denk ik niet hoor..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Mannen zijn daar sneller mee. Vraag maar aan Probje
Wetenschappelijk onderzocht dat ze/jullie eerder "ik hou van je" zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Eerder verliefd? Nee dat denk ik niet hoor..
Net bootje gekocht, kijken of ik die met het mooie weer komende week goed kan verkopen
Neuh, heb al twee boten op verschillende plekken in Nederland liggen. Dus deze blijft mooi op de trailer liggen. Verkoopt ook makkelijker.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderzocht dat ze/jullie eerder "ik hou van je" zeggen
Vaar je er ook een rondje mee? Het weer is ernaar.
Denk er om he?! Er is geen micro expressie voor flauw vallenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Nu heb ik geen zin meer om af te spreken. Jullie hebben het verpest
Nou zal ik gaan slapen en morgen vroeg op, heb hongerGeen ontbijt want er was geen gerookte zalm en dat had ik op mijn menu (en nee verandering kan dan niet
)
Geen ontbijt = eerst naar de winkel en dan ontbijten (stom!) = niet niet ontbijtenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Denk er om he?! Er is geen micro expressie voor flauw vallen![]()
Ik werd al mooi meisje genoemd (hee pssst meisje doet mij dat aan denkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderzocht dat ze/jullie eerder "ik hou van je" zeggen
Vaar je er ook een rondje mee? Het weer is ernaar.
Oh! Ik maak gewoon pap. doh. Bedankt voor de inspiratiequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:43 schreef Skoap het volgende:
O: Speltvlokken met cocos melk
L: 2 speltbroodjes met kipfilet
T: rozemarijn cracker met kipfilet
T: babybel, plakje kipfilet, 2 dadels
S: 50 min bodypump & 10 min grid.
D: spruitjes en ierse rund burger (smerig helaas)
T: desperados, om te vieren dat ik vakantie heb (al zit ik nu nog te werken maar dat negeer ik gewoon ff)
En ik vast morgen, dus daar heb je ook niets aanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Geen ontbijt = eerst naar de winkel en dan ontbijten (stom!) = niet niet ontbijten
Ik heb nog twee stukjes sushi om mee wakker te worden en wat brood maar dat vind ik geen volwaardig ontbijt. Kan ik meteen chai thee kopen want de simon L. doet niet aan koopavond
Ik wist dat ik goed was in relaties verpesten, maar die van anderen...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Nu heb ik geen zin meer om af te spreken. Jullie hebben het verpest
Nou zal ik gaan slapen en morgen vroeg op, heb hongerGeen ontbijt want er was geen gerookte zalm en dat had ik op mijn menu (en nee verandering kan dan niet
)
relatiequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik wist dat ik goed was in relaties verpesten, maar die van anderen...
Als ik dit soort dingen lees denk ik weer aan 'Vis een optie?'quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben al 3 dagen geen wc..
Ik pis in de tuin en poep op het werk,,,,,,,,,,,,,, beat that
Niet verlengen en thuis trainen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:56 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet uiterlijk vandaag (jawel) besluiten of ik komend jaar nog naar de sportschool wil (na vandaag is het opeens 2x zo duur want dan ben ik geen student meer). Dilemma, op dit moment is mijn leven te druk voor regelmatig sporten, maar ik heb wel spieren nodig.
Chico ik krijg zo'n kaart voor m'n verjaardag!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:01 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb gewichten en een pull up bar, maar thuis is er niet echt 'ruimte' om te trainen (huis is vol en huisgenoten) en heb ik absoluut de discipline niet voor. In de sportschool heb ik dat wel, maken ze een aangepast schema voor me en kijken ze (indien gewenst) mee of je een oefening goed doet. Ik moet/wil vooral mijn bovenbenen, rug en schouders trainen.
Veeeeetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Chico ik krijg zo'n kaart voor m'n verjaardag!!
Bijna bijna!! Ja leuk, zaterdag/zondag ochtend overdag lijkt mij ook leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Veeeeet. Wanneer is je verjaardag en dan samen een keertje gaan? (doordeweeks in de avond of in weekend ofzo)
Als je nu de volgende keer zo'n chocolade craving hebt, probeer dan meer noten (ongezout, ongeroosterd) te eten. Daar zitten alle voedingsstofjes in waar je lijf eigenlijk behoefte aan heeft. Je hebt nu veel bewerkt voer en suiker gegeten en daar blijf je van etenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:27 schreef Californium het volgende:
O hai!
O: Halve kilo volle kwark met wat minder-suiker hagelslag, fles aardbeien en sinaasappelsap (verse van de AH)
T: rijsttafels met chocolade (minder suiker chocolade) eroverheen en een chocoladecakje dingetje
D: biefstukje (110g), gele paprika, groene paprika, 2 tomaten
Beetje in een chocoladebui maar bij mijn appie hadden ze die hagelslag bij de 50% korting liggen dus geprobeerd. En zo vond ik ook de rijstcrackers
Was om 11.30 wakker dus niet echt een L, toch nog een redelijk lijstje.
nee want bah. En ik mag chocolade eten want weer in bad place.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Als je nu de volgende keer zo'n chocolade craving hebt, probeer dan meer noten (ongezout, ongeroosterd) te eten. Daar zitten alle voedingsstofjes in waar je lijf eigenlijk behoefte aan heeft. Je hebt nu veel bewerkt voer gegeten en daar blijf je van eten
Ja en de suiker die daar in zit zorgt er ook niet voor dat je uit je bad place komt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:43 schreef Californium het volgende:
[..]
nee want bah. En ik mag chocolade eten want weer in bad place.
Er zat bijna geen suiker in die chocoladequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja en de suiker die daar in zit zorgt er ook niet voor dat je uit je bad place komt.
Maar ok, wat jij wilt
Kom op zeg, waarom plaats je dan een lijstje? Met die laatste slachtoffer opmerking heb ik niets, sorry. Eet je gewoon lekker nietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Er zat bijna geen suiker in die chocolade![]()
Maar de volgende keer eet ik niets![]()
Ja mag best commentaar leveren vind ik ook wel fijn. Maar ik vond dat ik erg mijn best heb gedaan met mijn groenten en biefstuk want de afgelopen 4 dagen heb ik niets gezonds naar binnen gekregen en dit ging ook tegen heug en meug. Het probleem is een beetje dat als je in een bad place zit ik blij ben dat ik überhaupt iets binnen krijg. En dan probeer ik maar te eten waar ik zin in heb omdat ik anders met echt enorm veel tegenzin eet. En trust me, gezond eten helpt me niet naar een betere plaats in mijn hoofd, been there, done that. Alleen mijn hoofd kan mij naar een betere plaats in mijn hoofd brengen. Misschien kun je blij zijn dat ik groenten binnen heb gekregenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Kom op zeg, waarom plaats je dan een lijstje? Met die laatste slachtoffer opmerking heb ik niets, sorry. Eet je gewoon lekker niets
Ik zeg ook niet dat gezond eten je naar een betere plek brengt. Ik zeg dat suiker en bewerkt voer je situatie kunnen verslechteren. Gezond voer zorgt voor een betere weerstand die jouw bij je problemen kunnen ondersteunen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja mag best commentaar leveren vind ik ook wel fijn. Maar ik vond dat ik erg mijn best heb gedaan met mijn groenten en biefstuk want de afgelopen 4 dagen heb ik niets gezonds naar binnen gekregen en dit ging ook tegen heug en meug. Het probleem is een beetje dat als je in een bad place zit ik blij ben dat ik überhaupt iets binnen krijg. En dan probeer ik maar te eten waar ik zin in heb omdat ik anders met echt enorm veel tegenzin eet. En trust me, gezond eten helpt me niet naar een betere plaats in mijn hoofd, been there, done that. Alleen mijn hoofd kan mij naar een betere plaats in mijn hoofd brengen. Misschien kun je blij zijn dat ik groenten binnen heb gekregen
Vanaf 65/ 70% ja. De rest niet echt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:01 schreef KikiD het volgende:
Chocolade heeft toch juist ook happy stofjes? Endorfines
Gezond eten is basis, ongezond eten helpt je hoofd in geen geval.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:55 schreef Californium het volgende:
En trust me, gezond eten helpt me niet naar een betere plaats in mijn hoofd, been there, done that.
Gelukkig is het weekendquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh prutdag, communicatiedingen, lastig en collega die zich ergens door gepasseerd voelde door anderen en er dan op de valreep in slaagt om mij een rotgevoel te bezorgen door het op mij af te reageren terwijl we het normaal prima kunnen vinden![]()
Mensen en hun handleidingen, meh. Ik heb nu een mocha frappuccino. Vast niet de beste oplossing
Wat fijn! Geeft vast meer rustquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gelukkig is het weekend
Tijd voor potjes Hearthstone en tekeningetjes!
Hier ook wat werkdingetjes maar ga me niet lullig voelen omdat hij voor z'n punt uitkomt en ik voor die van mij ook al valt hem dat tegen. Gesprekje is gelukkig gepland en gaat vast goed komen want kan mijn punt zeker wel goed verklaren
Merk wel dat ik in m'n nieuwe baan veel directer ben, scheelt frustratie en dingen worden ook gewoon opgelost, is wel relaxed...
Had ik al eens gezegd dat ik wel blij ben in de bedrijfscultuur waar ik ben beland?!![]()
Lekker zeg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: banaan met speltvlokken en amandelmelk (gemaakt van witte amandelpasta met water)
L: 2 zd speltbrood met kipfilet tuinkruiden en 2 zd speltbrood met frambozenjam
D: wat ovenfrites met mayo (ik maak de fles leeg en ga het dan zelf maken) en een salade van een halve komkommer, kleine ui, een grote tomaat en 1 avocado
Mijn T's zijn vergeten, ik heb een figuurlijk blauw oog van vandaagen een echte natte schouder.
Was gezelligen het is nu weeekend
Si.quote:
Je praat weer in raadsels mensquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: banaan met speltvlokken en amandelmelk (gemaakt van witte amandelpasta met water)
L: 2 zd speltbrood met kipfilet tuinkruiden en 2 zd speltbrood met frambozenjam
D: wat ovenfrites met mayo (ik maak de fles leeg en ga het dan zelf maken) en een salade van een halve komkommer, kleine ui, een grote tomaat en 1 avocado
Mijn T's zijn vergeten, ik heb een figuurlijk blauw oog van vandaagen een echte natte schouder.
Was gezelligen het is nu weeekend
Aviko kreukelfritesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker zeg!
vind zelf de Lidl frietjes uit de oven erg lekker (evenals de aardappelkroketten)
En op je blauwe ogen bitch, ga janken... (je spreekt raadsels woman!)
Je bent HR dan krijg je datquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aviko kreukelfrites
Had vandaag mensen die me haatten en mensen die bij me kwamen uithuilen.
Rollercoaster ftw
Nou inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zweten joh! haha. (is ontopic dus)
![]()
Ik was voor Art, maar Erik sloopte dus gunde ik het hem al zou de echte slimste op 3 passen naast 4. Terechte winnaar daarom!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij kunnen weer binnen pissen
Goed van je groenten Cali maar ik denk dat je teveel issues hebt om ons te laten te beoordelen wat goed voor je is.
Ik ga een ddrankje doen en straks chipjes eten met op de achtergrond: de Slimste mens finale, x factor en darten...
Woei
V1, wat goed van je! Keep on!
Uithuilen kan ook bij de hoeren en dan eindig je met een lege zak. Nu jezelf niet overschatten hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou inderdaadgevarengeld en een ingenaaid stuk in je kleding voor de tranen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:26 schreef V1z0R het volgende:
Heb de baby van de buren volgens mij gewekt
Ik schreeuw bij quizprogramma's...
[..]
Uithuilen kan ook bij de hoeren en dan eindig je met een lege zak. Nu jezelf niet overschatten he![]()
Wil je jezelf een keer echt afreageren ga je natuurlijk naar een winkelcentrum in Alphen ad Rijn.Weet die baby ook wat die jou aandoet met dat geschreeuw..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:
Ik lachte te hardquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:17 schreef V1z0R het volgende:
Nu kun je je hoofd krabben mochten je armen geamputeerd worden
[..]
Ja en Guardians of the Galaxy!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gelukkig is het weekend
Tijd voor potjes Hearthstone en tekeningetjes!
Hier ook wat werkdingetjes maar ga me niet lullig voelen omdat hij voor z'n punt uitkomt en ik voor die van mij ook al valt hem dat tegen. Gesprekje is gelukkig gepland en gaat vast goed komen want kan mijn punt zeker wel goed verklaren
Merk wel dat ik in m'n nieuwe baan veel directer ben, scheelt frustratie en dingen worden ook gewoon opgelost, is wel relaxed...
Had ik al eens gezegd dat ik wel blij ben in de bedrijfscultuur waar ik ben beland?!![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef An24 het volgende:
Aanhouder wint![]()
Nog veel te veel voorover gebogen natuurlijk, maar hey, het was wel een tof gevoel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zweten joh! haha. (is ontopic dus)
![]()
Origami-an!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst:
O bruin bolletje kaas
L kaastosti met ketchup
D pasta met saus met gehakt, champignons, paprika en courgette
T bak kwark met diepvries frambozen, kersen en aardbeien
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja en Guardians of the Galaxy!
Net sushi gehad en nu meer zen, lekker ei gedropt bij de misterMaar MAN soms vraag ik me af wat ik me allemaal op de hals haal / laat droppen
![]()
Tevens vrat nijn mijn muiskabel op (don't ask) en vonden mensen me stom omdat ze in het midden van de weg fietsten en ik niet belde![]()
En yay voor betere bedrijfscultuur en open gesprekken en eerlijk zijn over lastiger dingen, da's fijnJij al hearthstonen?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Wauw An! Ziet er goed uit!
Lief dagboek verhaal in spoilerKrijg je hulp met die angststoornis? Lijkt me niet tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst:
O bruin bolletje kaas
L kaastosti met ketchup
D pasta met saus met gehakt, champignons, paprika en courgette
T bak kwark met diepvries frambozen, kersen en aardbeien
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Krijg je hulp met die angststoornis? Lijkt me niet tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de volle pond betaald?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:11 schreef V1z0R het volgende:
Godverdomme te laat voor de pizza-actie, KUT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |