Je doelt op de Kuip?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:58 schreef Heeinz het volgende:
Al die lege plekken weer jemig de pemig
Doordeweekse dag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jazeker welk stadion is anders leeg
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Doordeweekse dag.
Ik ben er zelf ook niet omdat ik weet dat ik morgen moet werken. Als ik nu in de kuip zou zitten weet ik al dat het niet bij die wedstrijd blijft waarna ik totaal verkankert op de zaak aankom morgen.
Watje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Doordeweekse dag.
Ik ben er zelf ook niet omdat ik weet dat ik morgen moet werken. Als ik nu in de kuip zou zitten weet ik al dat het niet bij die wedstrijd blijft waarna ik totaal verkankert op de zaak aankom morgen.
De Arena is vaker minder gevuld dan de Kuipquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jazeker welk stadion is anders leeg
Idioot leer sarcasme eens herkennenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
De Arena is vaker minder gevuld dan de Kuip
Serieus de leeftijd gaat parten spelen hier icm zwaar werk.quote:
Ajax v PSG is als zlatan blessa is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Sierd is weer lekker enthousiast hoor ik.
Toppot inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Sierd is weer lekker enthousiast hoor ik.
Ik zat al te rekenen en op de site te kijken. Dammit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax v PSG is als zlatan blessa is.
Je hebt pech.
Oké sorry wist ik niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Serieus de leeftijd gaat parten spelen hier icm zwaar werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |