Als ik terug ben. Neem een Nokia 3310 achtige telefoon mee en laptop blijft thuisquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lekker lekker
krijgen toch wel een kaartje dan?
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Mallorca. 4 sterren resort all inclusive
[ afbeelding ]
Ja, en ook nog eens gratizquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, en ook nog eens gratizcadeau van ouders
Liefffquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, en ook nog eens gratizcadeau van ouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn bestemming volgend jaar![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:16 schreef appelen het volgende:
Oeh lalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn bestemming volgend jaar![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:16 schreef appelen het volgende:
Zo staat het in de folder. Kom je ter plaatse dan ben je op Camping de BercktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn bestemming volgend jaar
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Ga ik eindelijk eens op vakantie, stopt Alberto met RmVquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo staat het in de folder. Kom je ter plaatse dan ben je op Camping de Berckt
nee wcpot zo is het niet maar dat zou je snappen als je vaker buiten kwamquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo staat het in de folder. Kom je ter plaatse dan ben je op Camping de Berckt
Noesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga ik eindelijk eens op vakantie, stopt Alberto met RmV
maar rob kan nog altijd je borden komen controlerenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga ik eindelijk eens op vakantie, stopt Alberto met RmV
Ik ben vandaag buiten geweest hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:19 schreef appelen het volgende:
[..]
nee wcpot zo is het niet maar dat zou je snappen als je vaker buiten kwam
Die zou eigenlijk toch alleen maar geklaagd hebben over het feit dat hij speciaal naar Spanje is gekomen, terwijl het hotel perfect isquote:
de vuilniszakken zetten zichzelf niet aan de kant van de wegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben vandaag buiten geweest hoor
nou wat goedquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben vandaag buiten geweest hoor
Ik kijk nu naar het beeldscherm van mijn kompjoeterquote:
En niemand die het ziet!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar het beeldscherm van mijn kompjoeter
De SBS onder de SC's.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:24 schreef Fylax het volgende:
Noem eens een leuke slogan voor TVSC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |