Had hij maar een betere TTT geredenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:49 schreef Pedroso het volgende:
LtD zal zichzelf wel weer kopman vinden in deze Vuelta.
Wel de beste man van Belkin zo te zien.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:49 schreef Pedroso het volgende:
LtD zal zichzelf wel weer kopman vinden in deze Vuelta.
Prutserquote:
Gaat zo nog even wat te drinken halen bij de auto en rijdt dan terug naar voren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:50 schreef DNP-Old het volgende:
Nairito zit nog vrolijk te babbelen. Hoogtestage in Boyaca betaalt zich al uit.
In deze etappe wel ja maar doet er in het alg. klassement niet toe.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel de beste man van Belkin zo te zien.
Duidelijk cleanquote:
quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Valverde best wel een zielige jongen
Ja, bij elke koers die niet door een Nederlander wordt gewonnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
Worden hier elke dag alleen maar opmerkingen over doping gemaakt?
Ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
Nee, soms zitten er ook cynische opmerkingen over het slecht rijden van Nederlanders tussen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
Als er een Spanjaard is die ik het niet gun is het Valverde inderdaad.quote:
Wat een cynische post.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik herkende je bijna niet door je UIquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit was de zwakke dag van Kelderman, hij is dus de grote favoriet voor deze Vuelta.
Men is hier nogal cynisch inderdaad. Maar dit was wel een nummertje van Piti hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
Okay top, dan hoef ik hier dus niet meer mee te posten
Betancur dik een half uur daarachterquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:55 schreef Pedroso het volgende:
Uran doet ook niet meer mee, dik een minuut achter Valverde.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:54 schreef Momo... het volgende:
Valverde zou bij zn kopman blijven toch
Dat wel. Als ze nu gewoon daarvoor vol gaan rijden nu.quote:
Adriano Malori.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd wie nu kopman bij Movistar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |