Ik vind zelf dat het nu ook nog steeds leuk is, maar ik snap wel dat veel mensen het Defqon van vroeger beter vinden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:49 schreef Moass het volgende:
Vroegah, toen Defqon nog een goed feest was..ik mis vroegah.
Ben zelf 6 jaar naar Defqon op Almere strand geweest..dit was de enige echte locatie voor defqon!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het nu ook nog steeds leuk is, maar ik snap wel dat veel mensen het Defqon van vroeger beter vinden.
Toch komt het allemaal minder groots over in de media heb ik het idee. Almere Strand was toch populairder volgens mij?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het nu ook nog steeds leuk is, maar ik snap wel dat veel mensen het Defqon van vroeger beter vinden.
Geen idee wat populairder was, weet wel dat steeds meer mensen Hardstyle enz. gaan waarderen en er dus steeds meer mensen heen gaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch komt het allemaal minder groots over in de media heb ik het idee. Almere Strand was toch populairder volgens mij?
Ok, ik ben er juist van afgestaptquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen idee wat populairder was, weet wel dat steeds meer mensen Hardstyle enz. gaan waarderen en er dus steeds meer mensen heen gaan.
Hardstyle komt juist op.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:20 schreef JackHerrer het volgende:
Heeft dit festival net als Lowlands ook een nachtvergunning?
En ik dacht juist dat de populariteit van hardstyle aan het afnemen was, ik zie veel mensen die vroeger naar dit soort feesten gingen tegenwoordig naar dingen als Solar of Awakenings gaan.
Prijs zal waarschijnlijk voor het weekend rond de 110-115 euro liggen en voor de zaterdag rond de 75 euroquote:18 DECEMBER 2014
Weekend Warriors, unite! Hieronder vind je een eerste vooruitblik naar Defqon.1 Weekend Festival 2015.
Save the date: 19-20-21 juni 2015
Op 19, 20 en 21 juni 2015 opent Defqon.1 Weekend Festival haar poorten. Uit alle windstreken komen liefhebbers samen voor hun jaarlijkse pelgrimstocht naar het Mekka van de harde stijlen. Van vrijdagmiddag tot maandagochtend is Defqon.1 het brandende epicentrum van de harde dance.
Opgelet: ten opzichte van 2014 vindt Defqon.1 dit jaar een week eerder plaats. Houd hier rekening mee in je vakantieplanning.
Festival & Camping upgrade
Sinds de introductie van het weekend groeit de Defqon.1 camping elk jaar. De echte Weekend Warriors zullen het beamen: de Defqon.1 weekend beleving is dé shit. In 2015 zullen festival en camping verder worden uitgebreid. Een tipje van de sluier:
The Gathering zal in 2 grote area’s plaatsvinden;
Meer area's op zondag;
Extra camping mogelijkheden: de vrienden camping & de comfort camping.
Kaartverkoop start 28 maart 2015
Tickets voor Defqon.1 gaan op zaterdag 28 maart om 13:00 uur in de verkoop via Q-dance.com. Er zijn 2 typen tickets voor Defqon.1:
Weekend Tickets geven 3 dagen lang toegang tot het volledige festival en de camping.
Saturday Tickets bieden enkel toegang tot het festival op zaterdag van 11:00 tot 23:00 uur.
Met het oog op de groei van de camping is er een beperkt aantal zaterdagtickets beschikbaar.
Houd Q-dance.com en onze social media in de gaten voor meer info. Meld je aan voor het Facebookevent en gebruik #Defqon1 in al je social media updates.
Dat is dus één van de redenen dat wij ook maar een bungalow hebben gehuurd.. tentje + regen is al helemaal klotequote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:14 schreef dimmak het volgende:
Ik wil wel graag een weekend, maar de laatste jaren was het kut weer. Dus niemand wil met me een weekend heen. Zelf vind ik 1 dag regen ook wel genoeg.
Lijkt me ook een goede oplossing, maar ik krijg mijn vrienden niet zo ver. Ik ga nog wel ff me best doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is dus één van de redenen dat wij ook maar een bungalow hebben gehuurd.. tentje + regen is al helemaal klote
Kleine tip... als je nu boekt ben je voor 2 personen in een 6 persoons bungalow maar 140 euro kwijt... dus 4-6 personen zou hooguit 200 euro zijn in totaalquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Lijkt me ook een goede oplossing, maar ik krijg mijn vrienden niet zo ver. Ik ga nog wel ff me best doen.
Waar zit je dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kleine tip... als je nu boekt ben je voor 2 personen in een 6 persoons bungalow maar 140 euro kwijt... dus 4-6 personen zou hooguit 200 euro zijn in totaal
Kun je nog in de sneeuwhal ookquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Riviera Beach!
Kortingscode: vroegboek2015 (30%)
Kloptquote:Op maandag 16 maart 2015 19:54 schreef thewhiteguy het volgende:
Ziet er echt niet gezellig uit op de mainstage... hele sfeer van het strand is pleite.
* ReMcOrE is present voor de 8e keerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:16 schreef mstx het volgende:
* mstx is ook weer aanwezig op de zaterdag voor de 9e keer
ik gok dat Ran-D zaterdag niet als eerste op de Red staatquote:Op woensdag 1 april 2015 13:25 schreef Ronzz het volgende:
Is de volgorde zoals in de lineup? Dan moet ik eens overwegen om toch eerder op de dag aan te komen.
Ging ik ook niet vanuit inderdaad. Geen idee hoe dit normaal gaat.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik gok dat Ran-D zaterdag niet als eerste op de Red staatdus namen zijn in willekeurige volgorde
Timetable volgtquote:Op woensdag 1 april 2015 13:41 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ging ik ook niet vanuit inderdaad. Geen idee hoe dit normaal gaat.
Kijk even op de site, daar staat al heel veel infoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:13 schreef dimmak het volgende:
Ik ga voor het eerst een weekend. Iemand een beetje ervaring met de camping? Hoe werkt zoiets? Mag je gewoon zelf je plek zoeken? Mag ik bepaalde dingen niet mee nemen?
Is een stretcher bijvoorbeeld ok? Hoe zit het met eten, douchen, stroom?
Ik ben zelf geen idee namelijk.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:13 schreef dimmak het volgende:
Ik ga voor het eerst een weekend. Iemand een beetje ervaring met de camping? Hoe werkt zoiets? Mag je gewoon zelf je plek zoeken? Mag ik bepaalde dingen niet mee nemen?
heb vorig jaar op de Comfort Zone gezeten, maar kan je wel iets vertellen:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:13 schreef dimmak het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:20 schreef imikethat het volgende:
[..]
Kijk even op de site, daar staat al heel veel info
Thnx, website inderdaad even doorgenomen. Staat niks op over stretcher, dus dat probeer. ik gewoon. Hoe streng is de controle? Ik las ergens dat je een aantal liter drinken zelf mee mag nemen. Mag je zef ook bijv. wat BBQ vlees meenemen en een treetje bier per persoon oid?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
heb vorig jaar op de Comfort Zone gezeten, maar kan je wel iets vertellen:
* je mag inderdaad (binnen de afgezette grasvelden) je eigen plek zoeken
* wat je wel/niet mee mag nemen zou op de website (event / Travel) moeten staan, heb vorig jaar in ieder geval genoeg stoelen gezien. geen idee of daar stretchers bij waren
* stroom heb je op de gewone camping niet, voor telefoons zijn oplaadunits te "huur"
* toilet/douche is in grote tenten, douchen kost een x aantal munten
* er zijn een paar tenten waar ze eten aanbieden, midden op de camping
en verder wat imikethat zegt, spit de websites even goed door
Vorig jaar:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Thnx, website inderdaad even doorgenomen. Staat niks op over stretcher, dus dat probeer. ik gewoon. Hoe streng is de controle? Ik las ergens dat je een aantal liter drinken zelf mee mag nemen. Mag je zef ook bijv. wat BBQ vlees meenemen en een treetje bier per persoon oid?
Bron: http://www.q-dance.com/as(...)l-you-need-know-eng/quote:Food and drinks
You’re allowed to bring food and drinks when you enter the campsite for the first time. You can bring all the food you want, but there’s a limit to the amount of drinks; a maximum of 4,5 litres per person for soft drinks and drinks that contain less than 14% alcohol. Bottles made out of glass and strong liquors are prohibited. Bringing your food and drinks from the campsite to the festival isn’t allowed.
ik zou trouwens niet al teveel meenemen, want het is een aardig eindje van de parkeerplaats naar de campingquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Thnx, website inderdaad even doorgenomen. Staat niks op over stretcher, dus dat probeer. ik gewoon. Hoe streng is de controle? Ik las ergens dat je een aantal liter drinken zelf mee mag nemen. Mag je zef ook bijv. wat BBQ vlees meenemen en een treetje bier per persoon oid?
Hmm. Dan tegen die tijd maar eens kijken hoe ik dat ga fixen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou trouwens niet al teveel meenemen, want het is een aardig eindje van de parkeerplaats naar de campingen je moet ook nog een brug over
wij hebben vorig jaar 2 keer moeten lopen, en met een koffer met wieltjes (op de smalle kant) liep het niet echt fijn over gras/grinddus dit jaar grote tassen die op de schouders kunnen en een tas met boodschappen, moet als het goed is 1 keer lopen zijn
Ik weet niet of het al bij Defqon het geval was, maar bij Lowlands vorig hadden ze voor het eerst het parkeer terrein aangepast. Waardoor je een stuk minder ver moest lopen tot aan de poort. Die brug blijft vreselijk jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou trouwens niet al teveel meenemen, want het is een aardig eindje van de parkeerplaats naar de campingen je moet ook nog een brug over
wij hebben vorig jaar 2 keer moeten lopen, en met een koffer met wieltjes (op de smalle kant) liep het niet echt fijn over gras/grinddus dit jaar grote tassen die op de schouders kunnen en een tas met boodschappen, moet als het goed is 1 keer lopen zijn
we gaan het meemaken over een paar wekenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het al bij Defqon het geval was, maar bij Lowlands vorig hadden ze voor het eerst het parkeer terrein aangepast. Waardoor je een stuk minder ver moest lopen tot aan de poort. Die brug blijft vreselijk ja
De camping bij Defqon is in de afgelopen jaren ook wel wat groter geworden en meer richting de brug toe gegroeid (en gezien de uitbreiding van campingtickets zal het dit jaar nog wel ietsje groter zijn), maar het is nog steeds wel een eindje lopen. En idd bepakt en bezakt is de brug een aardige hindernis.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het al bij Defqon het geval was, maar bij Lowlands vorig hadden ze voor het eerst het parkeer terrein aangepast. Waardoor je een stuk minder ver moest lopen tot aan de poort. Die brug blijft vreselijk ja
ik zie een graadje of 20, primaquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:49 schreef dimmak het volgende:
Het weer lijkt ook wel mooi te worden. Dat zou echt geweldig zijn.
Wij zitten ook comfortquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
scheelt dat ik comfort zit, geen gedoe met tent, slaapzak, luchtbed, stoel etc.samen met vriendin maar 3 tassen, dus ook makkelijk in 1 auto
[..]
ik zie een graadje of 20, prima
Ik weet niet of dat zo werkt, misschien zou je Q even kunnen mailenquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:31 schreef dimmak het volgende:
Op de site staat dat je per persoon 4,5m2 tent mee mag nemen. Met 4 personen zou dit dus 18m2 zijn?
Ik zou graag een tent mee willen nemen met wat ruimte.
nope, ik zit op de comfort zone van de camping zelfquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wij zitten ook comfortWe zitten in dat park, Oostappen.
Jij ook?
Ah zo, ook chill!quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, ik zit op de comfort zone van de camping zelf
Riviera Oostappen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:00 schreef -Menn0- het volgende:
Wij hebben een huisje op een park in de buurt! Ben benieuwd. Heb er in ieder geval dikke zin in! Eerste feestje van t festival seizoen.
Hahaha, ik ga gewoon jouw nick noemen als ik jongens voorbij zie lopenquote:
Gewoon random tegen iedereen roepenquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga gewoon jouw nick noemen als ik jongens voorbij zie lopen
Het wordt mega slecht dit weekendquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:47 schreef dimmak het volgende:
De week is aangebroken en het weer veranderd.
Eergister gaf hij nog prachtig weer aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Het wordt mega slecht dit weekendals ik de berichten moet geloven dan. Godverredomme
Ze zijn zo goed met voorspellen hier iddquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Eergister gaf hij nog prachtig weer aan.Maar goed, we zullen zien.
http://www.weather.com/weather/tenday/l/NLXX0089:1:NLquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ze zijn zo goed met voorspellen hier idd
die komt denk ik morgen pas, net als vorig jaar de woensdag voor het festival... dan maar eens zien wat wel en niet haalbaar isquote:
Ze kunnen het weer voor morgen nog niet eens voorspellen. Intents zou ook 35 graden worden en was uiteindelijk maar 23, dus komt allemaal wel goedquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Het wordt mega slecht dit weekendals ik de berichten moet geloven dan. Godverredomme
Ik had ergens opgevangen dat 3 namen die ik graag wil zien, tegelijk moeten draaien. Maar dat zal wel meer voorkopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die komt denk ik morgen pas, net als vorig jaar de woensdag voor het festival... dan maar eens zien wat wel en niet haalbaar isowja, en wat de vriendin eigenlijk wil zien
En er staat maar 1,5 mm voor de zaterdag dus de hoop is goedquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:05 schreef imikethat het volgende:
[..]
Ze kunnen het weer voor morgen nog niet eens voorspellen. Intents zou ook 35 graden worden en was uiteindelijk maar 23, dus komt allemaal wel goed
Minus, Freakz en Jason Payne zelfs. Een moeilijk uurtje voor de raw fans.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:23 schreef Ronzz het volgende:
Pff moeilijke timetable.. meeste DJs die ik wil zien zijn overdag en tegelijk..
Wel logisch natuurlijk om Freakz at Night en Minus Militia tegelijk in te plannen om de drukte te voorkomen, maar had ze beide willen zien.
Jason doet me het minst van de 3. Dat Polish Showcase, is dat nog aan te raden? Daar hoor ik ook goede verhalen over.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Minus, Freakz en Jason Payne zelfs. Een moeilijk uurtje voor de raw fans.
Ik denk dat ik bij Jason sta.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |