Ik vind zelf dat het nu ook nog steeds leuk is, maar ik snap wel dat veel mensen het Defqon van vroeger beter vinden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:49 schreef Moass het volgende:
Vroegah, toen Defqon nog een goed feest was..ik mis vroegah.
Ben zelf 6 jaar naar Defqon op Almere strand geweest..dit was de enige echte locatie voor defqon!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het nu ook nog steeds leuk is, maar ik snap wel dat veel mensen het Defqon van vroeger beter vinden.
Toch komt het allemaal minder groots over in de media heb ik het idee. Almere Strand was toch populairder volgens mij?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het nu ook nog steeds leuk is, maar ik snap wel dat veel mensen het Defqon van vroeger beter vinden.
Geen idee wat populairder was, weet wel dat steeds meer mensen Hardstyle enz. gaan waarderen en er dus steeds meer mensen heen gaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch komt het allemaal minder groots over in de media heb ik het idee. Almere Strand was toch populairder volgens mij?
Ok, ik ben er juist van afgestaptquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen idee wat populairder was, weet wel dat steeds meer mensen Hardstyle enz. gaan waarderen en er dus steeds meer mensen heen gaan.
Hardstyle komt juist op.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:20 schreef JackHerrer het volgende:
Heeft dit festival net als Lowlands ook een nachtvergunning?
En ik dacht juist dat de populariteit van hardstyle aan het afnemen was, ik zie veel mensen die vroeger naar dit soort feesten gingen tegenwoordig naar dingen als Solar of Awakenings gaan.
Prijs zal waarschijnlijk voor het weekend rond de 110-115 euro liggen en voor de zaterdag rond de 75 euroquote:18 DECEMBER 2014
Weekend Warriors, unite! Hieronder vind je een eerste vooruitblik naar Defqon.1 Weekend Festival 2015.
Save the date: 19-20-21 juni 2015
Op 19, 20 en 21 juni 2015 opent Defqon.1 Weekend Festival haar poorten. Uit alle windstreken komen liefhebbers samen voor hun jaarlijkse pelgrimstocht naar het Mekka van de harde stijlen. Van vrijdagmiddag tot maandagochtend is Defqon.1 het brandende epicentrum van de harde dance.
Opgelet: ten opzichte van 2014 vindt Defqon.1 dit jaar een week eerder plaats. Houd hier rekening mee in je vakantieplanning.
Festival & Camping upgrade
Sinds de introductie van het weekend groeit de Defqon.1 camping elk jaar. De echte Weekend Warriors zullen het beamen: de Defqon.1 weekend beleving is dé shit. In 2015 zullen festival en camping verder worden uitgebreid. Een tipje van de sluier:
The Gathering zal in 2 grote area’s plaatsvinden;
Meer area's op zondag;
Extra camping mogelijkheden: de vrienden camping & de comfort camping.
Kaartverkoop start 28 maart 2015
Tickets voor Defqon.1 gaan op zaterdag 28 maart om 13:00 uur in de verkoop via Q-dance.com. Er zijn 2 typen tickets voor Defqon.1:
Weekend Tickets geven 3 dagen lang toegang tot het volledige festival en de camping.
Saturday Tickets bieden enkel toegang tot het festival op zaterdag van 11:00 tot 23:00 uur.
Met het oog op de groei van de camping is er een beperkt aantal zaterdagtickets beschikbaar.
Houd Q-dance.com en onze social media in de gaten voor meer info. Meld je aan voor het Facebookevent en gebruik #Defqon1 in al je social media updates.
Dat is dus één van de redenen dat wij ook maar een bungalow hebben gehuurd.. tentje + regen is al helemaal klotequote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:14 schreef dimmak het volgende:
Ik wil wel graag een weekend, maar de laatste jaren was het kut weer. Dus niemand wil met me een weekend heen. Zelf vind ik 1 dag regen ook wel genoeg.
Lijkt me ook een goede oplossing, maar ik krijg mijn vrienden niet zo ver. Ik ga nog wel ff me best doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is dus één van de redenen dat wij ook maar een bungalow hebben gehuurd.. tentje + regen is al helemaal klote
Kleine tip... als je nu boekt ben je voor 2 personen in een 6 persoons bungalow maar 140 euro kwijt... dus 4-6 personen zou hooguit 200 euro zijn in totaalquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Lijkt me ook een goede oplossing, maar ik krijg mijn vrienden niet zo ver. Ik ga nog wel ff me best doen.
Waar zit je dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kleine tip... als je nu boekt ben je voor 2 personen in een 6 persoons bungalow maar 140 euro kwijt... dus 4-6 personen zou hooguit 200 euro zijn in totaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |