camera daarop is al maanden kapotquote:
Wat een armoedequote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
camera daarop is al maanden kapot
I know, als jij hem nou voor mij laat reparerenquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know, als jij hem nou voor mij laat repareren![]()
Heb jij de laatste paar weken in een grot gezeten ofzo?quote:
Dan heb ik geen armoede meer en vind ik jou heel liefquote:
Hoer?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan heb ik geen armoede meer en vind ik jou heel lief
Of een emmer kokend water voor de Brandwondenstichting.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan gooit ze die emmer ijswater over zich heen, duh.
Golddigger gespot.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan heb ik geen armoede meer en vind ik jou heel lief
Is dit een aanmelding van jouw kant?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of een emmer kokend water voor de Brandwondenstichting.
ehh, blijkbaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb jij de laatste paar weken in een grot gezeten ofzo?
Ow zoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan gooit ze die emmer ijswater over zich heen, duh.
Sja, dat is zijn mening, het is nu inmiddels echt wel weer mooi geweest lijkt me.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:37 schreef Cue_ het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)e-criticizing-it-822
Nou jongens.. jullie horen het .. stoppen et zeuren
De tegenhangers zijn er natuurlijk ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is zijn mening, het is nu inmiddels echt wel weer mooi geweest lijkt me.
Hoe dan ook, het is gewoon overkill nu. Leuk idee, paar goeie uitvoeringen, effect is prima geweest, maar nu is het klaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De tegenhangers zijn er natuurlijk ook
http://www.buzzfeed.com/daves4/just-donate-money-again
Eerst nog het filmpje van Rhu, dán is het klaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is gewoon overkill nu. Leuk idee, paar goeie uitvoeringen, effect is prima geweest, maar nu is het klaar.
Metro heeft 7 goede excuses zodat je geen nat pak hoeft te halen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:37 schreef Cue_ het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)e-criticizing-it-822
Nou jongens.. jullie horen het .. stoppen et zeuren
Nummer 2 slaat werkelijk nergens op. 2x in de bosjes pissen in plaats van in de WC en je hebt dat gecompenseerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:46 schreef Belsezar het volgende:
En dan vind ik nummer 2 toch best belangrijk
Er zijn plekken waar de drinkwatervoorziening in de problemen kwamquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nummer 2 slaat werkelijk nergens op. 2x in de bosjes pissen in plaats van in de WC en je hebt dat gecompenseerd.
Tja dan moet iemand mijn camera laten fixen of mij komen filmenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eerst nog het filmpje van Rhu, dán is het klaar.
Misschien ergens in Afrika als iedereen die in de rij staat bij de pomp zijn dagrantsoen direct over zijn/haar eigen hoofd heen gooit, maar in Europa is zoiets nergens aan de orde.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn plekken waar de drinkwatervoorziening in de problemen kwam.
Was in Schotlandquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien ergens in Afrika als iedereen die in de rij staat bij de pomp zijn dagrantsoen direct over zijn/haar eigen hoofd heen gooit, maar in Europa is zoiets nergens aan de orde.
Dat tweede is te overwegenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja dan moet iemand mijn camera laten fixen of mij komen filmen
Als je er ook een rondje naakt over de dam bij doet, kom ik wel filmen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja dan moet iemand mijn camera laten fixen of mij komen filmen
Waarom zou ik dat doen? Dan gewoon geen filmpje. Het is mij echt enorm om het evenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je er ook een rondje naakt over de dam bij doet, kom ik wel filmen.
Doe alsjeblieft. Dat hele huisvrouwen gebeuren is getting to me! Ik heb de hele dag nog iemand gesproken en het ziet er niet naar uit dat dat nog gaat gebeurenquote:
Ik ben op mijn werk nu he?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft. Dat hele huisvrouwen gebeuren is getting to me! Ik heb de hele dag nog iemand gesproken en het ziet er niet naar uit dat dat nog gaat gebeuren
Dat is op mijn werk soms niet anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft. Dat hele huisvrouwen gebeuren is getting to me! Ik heb de hele dag nog iemand gesproken en het ziet er niet naar uit dat dat nog gaat gebeuren
Dan ga je wegquote:
Dat zou ik echt zo niet kunnenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is op mijn werk soms niet anders.
Dakannienuquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan ga je weg![]()
En ze laten je toch wel ooit vrij?
Ziet de fles er al verleidelijk uit?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ziet de fles er al verleidelijk uit?
Maandagavond ben ik al lang niet meer alleenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor mij is denk ik maandagavond de eerste mogelijkheid dat ik zou kunnen. Met alle plezier overigens.
quote:
Ik begin eindelijk over mijn kater heen te komen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ziet de fles er al verleidelijk uit?
Ahh zo, ja Rhutje, niks voor jou?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een veelgebruikte oplossing van huisvrouwen die zich vervelen.
Nee, dan ben ik liever een kluizenaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh zo, ja Rhutje, niks voor jou?
Ow dat ding zet ik eigenlijk nooit aan. Ben je niet aangemeld op Lync, ben je vaak ook afwezig. Dus dat snappen ze welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef Q. het volgende:
Weinig leukers dan je afwezigheidsmelding aanzetten. Ook al is het maar voor een dag.
Krigj je wel grotere borsten van!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik liever een kluizenaar
De externe consultants ook altijd die de kantjes er maar altijd van af lopen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef Cue_ het volgende:
Zoo we zijn klaar voor vandaag. Even 10 minuten niets doen end an op de fiets!
YOUR E-MAIL WILL NOT BE READ OR FORWARD. M*********quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef Q. het volgende:
Weinig leukers dan je afwezigheidsmelding aanzetten. Ook al is het maar voor een dag.
Heerlijk hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef STING het volgende:
De externe consultants ook altijd die de kantjes er maar altijd van af lopen.
Een collega deed gewoon heel makkelijk toen ie op vakantie wasquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
YOUR E-MAIL WILL NOT BE READ OR FORWARD. M*********
Ahum.
Op het moment hebben ze een goed volume hoorquote:
Klinkt een beetje als een ambtenaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een collega deed gewoon heel makkelijk toen ie op vakantie was
"Al uw mail wordt verwijderd, mocht het na terugkomst nog steeds actueel zijn, stuur het dan maar opnieuw"
of iets in die trant
Ik verwijs ze gewoon door naar de mailbox van de eerste lijn, opgelost.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat ding zet ik eigenlijk nooit aan. Ben je niet aangemeld op Lync, ben je vaak ook afwezig. Dus dat snappen ze wel
Haha. Nouja tis wel gewoon slim soms. Ben je overspoeld met mail, maak je zelf de schifting welke belangrijk is of niet. De ene helft vraagt zich af waarom je in godsnaam dat nog oppakt want wss allang opgelost of niet meer relevant. De andere helft is boos dat je niets op hun mail hebt uitgedaanquote:
Haha, wel zo gemakkelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef Q. het volgende:
Ik verwijs ze gewoon door naar de mailbox van de eerste lijn, opgelost.
Ik reageer uit principe of alle e-mails, een ook het liefst binnen een dag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. Nouja tis wel gewoon slim soms. Ben je overspoeld met mail, maak je zelf de schifting welke belangrijk is of niet. De ene helft vraagt zich af waarom je in godsnaam dat nog oppakt want wss allang opgelost of niet meer relevant. De andere helft is boos dat je niets op hun mail hebt uitgedaan![]()
Tis toch nooit goed. Dit is in ieder geval duidelijk
Idd ja. Ik ben heel erg van het tussendoor doen enzo. Dus beantwoord veel mail ook snel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:51 schreef STING het volgende:
Ik reageer uit principe of alle e-mails, een ook het liefst binnen een dag.
En als ik niet binnen een dag kan reageren, probeer ik zo snel mogelijk te reageren dat ik er binnen een bepaalde periode op terugkom.
Vind het zelf ook behoorlijk irritant als iemand niet "tijdig" op mijn e-mails reageert
Veel mails beantwoord ik het liefst gelijk, zeker als het om kleine vragen of verzoeken gaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Ik ben heel erg van het tussendoor doen enzo. Dus beantwoord veel mail ook snel.
Doe ik het niet binnen een dag. Dan ben ik het wss vergeten
(maar het is natuurlijk anders als je drie weken op vakantie gaat enzo)
Dit. Had gisteren bijna het volgende gepost, maar ik bewaar hem tot iemand mij 'nomineert' voor die icebucket aids:quote:
quote:"If you feed a seagull Alka-Seltzer, its stomach will explode."
This was a useless fact, part of the #uselessfactschallenge. Supporting absolutely nothing or nobody, and especially not seagulls, noisy little buggers. I nominate <names> to also share a useless fact on their Facebook timelines. You have 24 hours to complete this massive challenge. Good luck.
And while I have your attention: think of donating some money to a worthy cause. Because you can always do that, regardless of whether you accept this #uselessfactschallenge.
Dat kan idd dan nog wel eens tegenwerken em kan je zelfs beter soms je mail gewoon niet opstarten. pquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Veel mails beantwoord ik het liefst gelijk, zeker als het om kleine vragen of verzoeken gaat.
Maar soms wel onhandig als je je even voor een langere tijd op iets moet concentreren
Heel verstandig, zouden ze iedereen moeten adviseren. Las laatst al een keer dat het bij een groot bedrijf verplicht was gesteld om de mail automatisch te verwijderen als je op vakantie bent.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een collega deed gewoon heel makkelijk toen ie op vakantie was
"Al uw mail wordt verwijderd, mocht het na terugkomst nog steeds actueel zijn, stuur het dan maar opnieuw"
of iets in die trant
Fringequote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:19 schreef Belsezar het volgende:
Buurman was dvd's aan het ruimen, seizoen 1 van Fringe voor nop gekregen
Jaaaa, hele leuke seriequote:
Vanavond even wat afleveringen kijkenquote:
En tis opzichte nog vroeg, want als ik vrijdag uitgave gaat de eerste trein zaterdag nog wat laterquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 05:48 schreef CherryLips het volgende:
Jezus mijn wekker is al gegaan en jij bent nog wakker
Lol middagdutjes Zijn lekker!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 06:22 schreef CherryLips het volgende:
Ja, daarna kan ik thuis verder. Ga wel even pitten tussen de middag denk ik
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:54 schreef Barbusse het volgende:
Krijg je opeens een mail met "bedankt voor interesse voor het appartement, maar we willen het eigenlijk in de verkoop gooien". FML.
Fucking asomaltenaaiers zegquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:54 schreef Barbusse het volgende:
Krijg je opeens een mail met "bedankt voor interesse voor het appartement, maar we willen het eigenlijk in de verkoop gooien". FML.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
Helemaal klaar om naar een festival te gaan, moet ik mijn uren nog doen, nieuwe laptop, dus het registratiesysteem nog niet geinstalleerd, en uiteraard de how-to mail daarover kwijt... zucht...
Ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:25 schreef stbabylon het volgende:
Zo
klaar
Jullie nog lekker aan het werk HW? Met je Nelson
Ik staar gewoon wat voor me uit. Nog twee daagjes en dan vakantie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:25 schreef stbabylon het volgende:
Zo
klaar
Ja, voorbereiden voor de BBQ vanavond voornamelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:25 schreef stbabylon het volgende:
Zo
klaar
Vervelendquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, voorbereiden voor de BBQ vanavond voornamelijk.
Enormquote:
Niets mis met schreeuwenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Al zijn ze nog zo dronken, als je doorbijt gaan zelf schreeuwen hoor
Nou, post ook een paar foto's!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
Nee we gingen het over jurkjes hebbenhet gaat hier al te vaak over gadgets
Oh ja, sorry.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
Nee we gingen het over jurkjes hebbenhet gaat hier al te vaak over gadgets
Ik ken maar 2 types: "Jurk" en "broek".quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Nou wat vind jij mooi?
Fit and flare? Bodycon? Pencil? A lijn?
Nou zal ik een mini lesje doen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou, post ook een paar foto's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou zal ik een mini lesje doen danAh, jurkjes dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk gedoe altijd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Die heten dan ook gewoon, laptopquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet over jouw miljoen laptops
quote:Please find link below and price can be negotiated.
http://www.remax-malta.com/240101022-167
Regards,
Oeh ziet er goed uit! En ik weet niet wat de maltese prijzen zijn maar dat is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:53 schreef Barbusse het volgende:
Holy shitIk in alle haast aan real estate vragen of er op korte termijn wat te huur is, kom ik erachter dat de vrouw die me aan een appartement hielp er nog steeds werkt. Aangezien zij snel iets leuks vond haar maar persoonlijk gebeld. Ze zal me een link mailen, helaas is er op het moment weinig beschikbaar omdat het zomer is. Stuurt ze me dit:
[..]
Tering, het kost echt geen moer daar he?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:53 schreef Barbusse het volgende:
Holy shitIk in alle haast aan real estate vragen of er op korte termijn wat te huur is, kom ik erachter dat de vrouw die me aan een appartement hielp er nog steeds werkt. Aangezien zij snel iets leuks vond haar maar persoonlijk gebeld. Ze zal me een link mailen, helaas is er op het moment weinig beschikbaar omdat het zomer is. Stuurt ze me dit:
[..]
Voor het geld niet, maar zou het graag wat goedkoper zien. De garage heb ik niet nodig bijvoorbeeld. Helaas zijn vanwege de zomer de appartementen niet voor het oprapen. Beschikbaar vanaf 5 september. We zullen zien, heb alvast gevraagd om een bezichtiging.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh ziet er goed uit! En ik weet niet wat de maltese prijzen zijn maar dat is ook niet verkeerd
Maar er stond dat je kon onderhandelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor het geld niet, maar zou het graag wat goedkoper zien. De garage heb ik niet nodig bijvoorbeeld. Helaas zijn vanwege de zomer de appartementen niet voor het oprapen. Beschikbaar vanaf 5 september. We zullen zien, heb alvast gevraagd om een bezichtiging.
Erm...niet op Malteser sites gaan kijken, die zijn vaak niks. Maar als je zoekt op sites voor internationale vacatures en dan Malta selecteert moet je vast wel wat kunnen vinden. Wat doe je voor werk eigenlijk? Want het ligt er natuurlijk wel aan of je wat kunt vinden hier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tering, het kost echt geen moer daar he?
Is er een Malta-job-site?.
Ja, vaak kan dat, zeker als je iets voor lange termijn wilt huren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar er stond dat je kon onderhandelensowieso doen dan!
Doe maar wat, kan mij het schelen verderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...niet op Malteser sites gaan kijken, die zijn vaak niks. Maar als je zoekt op sites voor internationale vacatures en dan Malta selecteert moet je vast wel wat kunnen vinden. Wat doe je voor werk eigenlijk? Want het ligt er natuurlijk wel aan of je wat kunt vinden hier.
Je werkt in IT toch? Dan moet je denk ik wel een goede baan kunnen vinden bij een betting companyquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar wat, kan mij het schelen verder.
Ach, als ik daarvan bier en wat eten kan kopen is het voorlopig wel prima voor een jaartjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je werkt in IT toch? Dan moet je denk ik wel een goede baan kunnen vinden bij een betting companyAls je hier voor een 100% Maltees bedrijf gaat werken verdien je een Maltees salaris, en dat wil je denk ik niet
![]()
http://www.pentasia.com/vacancies/search.htmquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als ik daarvan bier en wat eten kan kopen is het voorlopig wel prima voor een jaartje.
Ik zal eens kijken als ik tijd hebquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://www.pentasia.com/vacancies/search.htm
Ze zoeken er ook geregeld vertalers voor die website, geloof ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je werkt in IT toch? Dan moet je denk ik wel een goede baan kunnen vinden bij een betting companyAls je hier voor een 100% Maltees bedrijf gaat werken verdien je een Maltees salaris, en dat wil je denk ik niet
![]()
helaas, domme kutquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:17 schreef CherryLips het volgende:
GC / meerdere morning afterpills (urgent)
Is het topic gesloten, kan niet eens terugschelden
Ja, maar dat is vaak op projectbasis en thuiswerken. Er zijn niet zoveel betting companies die echt vertalers in fulltime vaste dienst hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zoeken er ook geregeld vertalers voor die website, geloof ik
Dat kan ik niet doen zonder te weten wat je precies doet en wilt doen kerelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Had wel gewoon een kruiwagen verwacht van je barb, gewoon een baan op een presenteerblaadje.
iemand moet het doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's lang geleden dat ik zo ben genoemd. Meestal noem ik mezelf zo
Nogmaals, lekker belangrijk, ik wil gewoon een IT breakquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik niet doen zonder te weten wat je precies doet en wilt doen kerel
Sowieso door de intro "je moet er om lachen" is m'n verwachting weer te hoogquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:36 schreef KomtTijd... het volgende:
http://brekend.nl/2014/08(...)e-flauw-ze-ook-zijn/
Ik vond ze ook nogal matig, maar blijkbaar is het een dingetje om die link te posten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso door de intro "je moet er om lachen" is m'n verwachting weer te hoog
Blijkbaar jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vond ze ook nogal matig, maar blijkbaar is het een dingetje om die link te posten?
Dan loop je grote kans om call centre miep te wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, lekker belangrijk, ik wil gewoon een IT break.
Dat gaat me net iets te ver, alles als ik maar niet hoef te bellenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan loop je grote kans om call centre miep te worden
Jaquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat me net iets te ver, alles als ik maar niet hoef te bellen.
Dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat jullie me in de zeik zaten te nemen
Hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JaIk hoop dat ik snel een oplossing kan vinden....
Nou ja, met een beetje mazzel heeft men er eentje gevonden voor me netquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoop het ook voor jeKomt vast goed, 'gewoon' weer verder zoeken
Ziequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, met een beetje mazzel heeft men er eentje gevonden voor me net
Die waarschijnlijk nog geweldiger isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, met een beetje mazzel heeft men er eentje gevonden voor me net
Beetje ouderwets ingerichtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://www.remax-malta.com/240101022-167
Hoop snel te horen ervan
Ik ben dan ook heul ouderwetsquote:
Anders mag hij toch wel tijdelijk bij jou crashen of niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoop het ook voor jeKomt vast goed, 'gewoon' weer verder zoeken
Ik heb dit jaar al lang genoeg een logee gehadquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Anders mag hij toch wel tijdelijk bij jou crashen of niet?
Hoe lang?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al lang genoeg een logee gehad
Ik ook nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lang zat
Zou er niet aan moeten denken
Das heul hendig sjiek woon-werkverkeer voor mij jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Anders mag hij toch wel tijdelijk bij jou crashen of niet?
Met Het Nieuwe Werken moet dat toch wel lukken, veel thuis werkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das heul hendig sjiek woon-werkverkeer voor mij ja
Dat is juist het schattigstequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:40 schreef Belsezar het volgende:
Je denkt aaawww wat schattig, tot de laatste paar seconden
Kind is twee en praat nu al als een Britse tokkiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:40 schreef Belsezar het volgende:
Je denkt aaawww wat schattig, tot de laatste paar seconden
Je kan niet anders verwachten van een schots kindjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:52 schreef Belsezar het volgende:
Redneck style
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]Vandaar ook de korte kooktijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Cue is het oude dametje dat met de bezem op het plafond ramtquote:
Woon jij in een werklozen-commune ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Cue is het oude dametje dat met de bezem op het plafond ramt
Nouja, in ieder geval met een werkloze bovenbuurvrouw gok ik zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Woon jij in een werklozen-commune ofzo?.
Nee, dit is het nieuwe "werken".quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Woon jij in een werklozen-commune ofzo?.
Ik wil ook best werken danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dit is het nieuwe "werken".
Nou ja, jij kan tenminste nog aan jezelf werkenquote:
Viezerik!quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, jij kan tenminste nog aan jezelf werken.
Foto's zijn niet verplichtquote:
Nu al klaar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:18 schreef Cue_ het volgende:
Jammer dat het dutje achteraf niet echt lukte
Nee, maar vrouwen klagen nog wel eens dat het te kort duurde, of iig het beffen dan ofzo, en het kan dus makkelijk binnen 10 minquote:
Er is nogal een verschil tussen het zelf (laten doen) of dat een ander het doetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen klagen nog wel eens dat het te kort duurde, of iig het beffen dan ofzo, en het kan dus makkelijk binnen 10 min.
Smoesjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen het zelf (laten doen) of dat een ander het doet
Mij best, als ik maar resultaat van mijn harde werken terug zie/hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus beffen zal je! Langer dan 10 minuten!
Afhankelijk van je techniek en het meisje, wie weetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Mij best, als ik maar resultaat van mijn harde werken terug zie/hoor.
Ja, dat weet ik hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afhankelijk van je techniek en het meisje, wie weet
Ja ok, maar dit was wel een redelijke open deur, ik heb wel meer dan 1 meisje gebeft in mijn leven hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik alleen maar dingen ga zeggen die je niet weet, kan ik redelijk stil vallen hier
Ook ik wil af en toe een open deur intrappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, maar dit was wel een redelijke open deur, ik heb wel meer dan 1 meisje gebeft in mijn leven hoor.
je kan beter iets met een open doos verzinnenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook ik wil af en toe een open deur intrappen
De doos heb ik al gehad hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
je kan beter iets met een open doos verzinnen.
Ja, ik ben opzich ook wel weer blij dat ik zelf geen doos hebquote:
Kan ik begrijpenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben opzich ook wel weer blij dat ik zelf geen doos heb.
Ze zouden er idd gewoon 1 wapen naar toe moeten sturen, en dan ook gewoon een hele grotequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:33 schreef Belsezar het volgende:
Wapens VS naar Libanon
Gaat de goede kant op
Dit is net zo'n goed idee als je muts in de fik steken voor de ice bucket challengequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:33 schreef Belsezar het volgende:
Wapens VS naar Libanon
Gaat de goede kant op
Welke muts heb je het nu over?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is net zo'n goed idee als je muts in de fik steken voor de ice bucket challenge
Naar aanleiding van je vraag; om het even iedere mutsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke muts heb je het nu over?.
Wat toevallig dat het hetzelfde land is zeg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is net zo'n goed idee als je muts in de fik steken voor de ice bucket challenge
Misschien heeft die redneck de beslissing ertoe genomen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat toevallig dat het hetzelfde land is zeg!
Die van Cue_ stond net nog min of meer in de fikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je vraag; om het even iedere muts
Y'all need some guns?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien heeft die redneck de beslissing ertoe genomen?
"Now looky here, Cletus. Y'all got way too much guns, I can't reach the damn fridge anymore to get me a cold Bud. Get rid of them or y'all have to deal with momma!"quote:
Nou, daar moet dan maar even een emmer ijs tegenaan gegooid wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van Cue_ stond net nog min of meer in de fik.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van Cue_ stond net nog min of meer in de fik.
Dacht het nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, daar moet dan maar even een emmer ijs tegenaan gegooid worden
Nee, je kan dit soort dingen beter behandelen door er eerst iets licht vochtigs op te drukken, liefst met wijvende bewegingen, mocht het niet helpen kan je nog proberen het vuur uit te stampen met een staaf oid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, daar moet dan maar even een emmer ijs tegenaan gegooid worden
Soft gedoequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je kan dit soort dingen beter behandelen door er eerst iets licht vochtigs op te drukken, liefst met wijvende bewegingen, mocht het niet helpen kan je nog proberen het vuur uit te stampen met een staaf oid.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Now looky here, Cletus. Y'all got way too much guns, I can't reach the damn fridge anymore to get me a cold Bud. Get rid of them or y'all have to deal with momma!"
Was zo bedoeld natuurlijkquote:
Ik geloofde het zelf niet eensquote:
Rednecksquote:
Ik ben zeer benieuwd of ik die ooit mag meemaken.. de wijvende bewegingenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloofde het zelf niet eens.
Maar wat wijvende bewegingen zijn altijd goed.
(c) 2014 HeatWave Original Creation inc. ltd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd of ik die ooit mag meemaken.. de wijvende bewegingen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
(c) 2014 HeatWave Original Creation inc. ltd.
Making normal americans look slightly betterquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Making normal americans look slightly better
Ik zit ook bij zo'n FB-groep, komen wel leuke dingen langs, maar echt, sommige reactiesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:13 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig hebben we ook Nederlandse rednecks![]()
[ afbeelding ]
Ach man, we hebben hele red neck communes in nederlandquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland zou maar saai en kleurloos zijn zonder zequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, we hebben hele red neck communes in nederland.
Owhelltothenoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook bij zo'n FB-groep, komen wel leuke dingen langs, maar echt, sommige reactiesHet is Marktplaats met berichtenfunctie, briljant.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Als ik niet te lui was om alle namen weg te poetsen zou ik ze hier plaatsen.
Dat zijn ook het soort mensen dat op kantoor als een stelletje hongerige hyena's de taart aanvalt waar de jarige collega op trakteertquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik ben ook lid van zo'n weggeefgroep, stelletje aasgieren. niet normaal.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit van mijn leven dat ik daar ooit lid van zal worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik ben ook lid van zo'n weggeefgroep, stelletje aasgieren. niet normaal.
Nou ja, in deze groep is het dus wie het eerst reageert mag het hebben, maar regelmatig dus mensen die posten:quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn ook het soort mensen dat op kantoor als een stelletje hongerige hyena's de taart aanvalt waar de jarige collega op trakteert
Jezusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Lelijke tuinset. Wordt als een malle op geboden.
Verkoper: Even voor de mensen die niet kunnen lezen er is een bod boven de 400 dus daar boven bieden
Domme doos die niet kan lezen: ¤241,- bied ik
godallemachtig.
Christusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, in deze groep is het dus wie het eerst reageert mag het hebben, maar regelmatig dus mensen die posten:
Ja, interesse! (vast onder de CTRL-V)
en daarna:
Wat is het?.
Kan toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Nog eentje. Samsung tablet.
Verkoper: Hij is er nog voor 75
Koper: is ie er nog
Verkoper: Ja
Koper: kan ik hem halen voor 80
...
Kun je er niet even NSFW bij zetten? Ik zit op kantoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Klaar, ik kap met Facebook.
https://www.facebook.com/(...)y_id=836298973071065
Yeah, you better be!quote:
Ben je op je kamelenteentjes getrapt ofzo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je er niet even NSFW bij zetten? Ik zit op kantoor.
Altijd! Discriminatie!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je op je kamelenteentjes getrapt ofzo?.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Klaar, ik kap met Facebook.
https://www.facebook.com/(...)y_id=836298973071065
Nog meer caipirinhas?quote:
Nee. Maar wat wel weet ik nog nietquote:
Is er al bekend wanneer ze stromend water aan gaan leggen in dat dorp van je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:58 schreef CherryLips het volgende:
jezus ik heb helemaal geen drinken in huis, alleen melk.
Ik pak over 20 minuutjes lekker een biertjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Maar wat wel weet ik nog niet
Meer dan dat heb je niet nodig johquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:58 schreef CherryLips het volgende:
jezus ik heb helemaal geen drinken in huis, alleen melk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |