camera daarop is al maanden kapotquote:
Wat een armoedequote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
camera daarop is al maanden kapot
I know, als jij hem nou voor mij laat reparerenquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know, als jij hem nou voor mij laat repareren![]()
Heb jij de laatste paar weken in een grot gezeten ofzo?quote:
Dan heb ik geen armoede meer en vind ik jou heel liefquote:
Hoer?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan heb ik geen armoede meer en vind ik jou heel lief
Of een emmer kokend water voor de Brandwondenstichting.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan gooit ze die emmer ijswater over zich heen, duh.
Golddigger gespot.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan heb ik geen armoede meer en vind ik jou heel lief
Is dit een aanmelding van jouw kant?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of een emmer kokend water voor de Brandwondenstichting.
ehh, blijkbaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb jij de laatste paar weken in een grot gezeten ofzo?
Ow zoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan gooit ze die emmer ijswater over zich heen, duh.
Sja, dat is zijn mening, het is nu inmiddels echt wel weer mooi geweest lijkt me.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:37 schreef Cue_ het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)e-criticizing-it-822
Nou jongens.. jullie horen het .. stoppen et zeuren
De tegenhangers zijn er natuurlijk ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is zijn mening, het is nu inmiddels echt wel weer mooi geweest lijkt me.
Hoe dan ook, het is gewoon overkill nu. Leuk idee, paar goeie uitvoeringen, effect is prima geweest, maar nu is het klaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De tegenhangers zijn er natuurlijk ook
http://www.buzzfeed.com/daves4/just-donate-money-again
Eerst nog het filmpje van Rhu, dán is het klaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is gewoon overkill nu. Leuk idee, paar goeie uitvoeringen, effect is prima geweest, maar nu is het klaar.
Metro heeft 7 goede excuses zodat je geen nat pak hoeft te halen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:37 schreef Cue_ het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)e-criticizing-it-822
Nou jongens.. jullie horen het .. stoppen et zeuren
Nummer 2 slaat werkelijk nergens op. 2x in de bosjes pissen in plaats van in de WC en je hebt dat gecompenseerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:46 schreef Belsezar het volgende:
En dan vind ik nummer 2 toch best belangrijk
Er zijn plekken waar de drinkwatervoorziening in de problemen kwamquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nummer 2 slaat werkelijk nergens op. 2x in de bosjes pissen in plaats van in de WC en je hebt dat gecompenseerd.
Tja dan moet iemand mijn camera laten fixen of mij komen filmenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eerst nog het filmpje van Rhu, dán is het klaar.
Misschien ergens in Afrika als iedereen die in de rij staat bij de pomp zijn dagrantsoen direct over zijn/haar eigen hoofd heen gooit, maar in Europa is zoiets nergens aan de orde.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn plekken waar de drinkwatervoorziening in de problemen kwam.
Was in Schotlandquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien ergens in Afrika als iedereen die in de rij staat bij de pomp zijn dagrantsoen direct over zijn/haar eigen hoofd heen gooit, maar in Europa is zoiets nergens aan de orde.
Dat tweede is te overwegenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja dan moet iemand mijn camera laten fixen of mij komen filmen
Als je er ook een rondje naakt over de dam bij doet, kom ik wel filmen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja dan moet iemand mijn camera laten fixen of mij komen filmen
Waarom zou ik dat doen? Dan gewoon geen filmpje. Het is mij echt enorm om het evenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je er ook een rondje naakt over de dam bij doet, kom ik wel filmen.
Doe alsjeblieft. Dat hele huisvrouwen gebeuren is getting to me! Ik heb de hele dag nog iemand gesproken en het ziet er niet naar uit dat dat nog gaat gebeurenquote:
Ik ben op mijn werk nu he?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft. Dat hele huisvrouwen gebeuren is getting to me! Ik heb de hele dag nog iemand gesproken en het ziet er niet naar uit dat dat nog gaat gebeuren
Dat is op mijn werk soms niet anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft. Dat hele huisvrouwen gebeuren is getting to me! Ik heb de hele dag nog iemand gesproken en het ziet er niet naar uit dat dat nog gaat gebeuren
Dan ga je wegquote:
Dat zou ik echt zo niet kunnenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is op mijn werk soms niet anders.
Dakannienuquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan ga je weg![]()
En ze laten je toch wel ooit vrij?
Ziet de fles er al verleidelijk uit?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ziet de fles er al verleidelijk uit?
Maandagavond ben ik al lang niet meer alleenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor mij is denk ik maandagavond de eerste mogelijkheid dat ik zou kunnen. Met alle plezier overigens.
quote:
Ik begin eindelijk over mijn kater heen te komen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ziet de fles er al verleidelijk uit?
Ahh zo, ja Rhutje, niks voor jou?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een veelgebruikte oplossing van huisvrouwen die zich vervelen.
Nee, dan ben ik liever een kluizenaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh zo, ja Rhutje, niks voor jou?
Ow dat ding zet ik eigenlijk nooit aan. Ben je niet aangemeld op Lync, ben je vaak ook afwezig. Dus dat snappen ze welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef Q. het volgende:
Weinig leukers dan je afwezigheidsmelding aanzetten. Ook al is het maar voor een dag.
Krigj je wel grotere borsten van!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik liever een kluizenaar
De externe consultants ook altijd die de kantjes er maar altijd van af lopen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef Cue_ het volgende:
Zoo we zijn klaar voor vandaag. Even 10 minuten niets doen end an op de fiets!
YOUR E-MAIL WILL NOT BE READ OR FORWARD. M*********quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef Q. het volgende:
Weinig leukers dan je afwezigheidsmelding aanzetten. Ook al is het maar voor een dag.
Heerlijk hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef STING het volgende:
De externe consultants ook altijd die de kantjes er maar altijd van af lopen.
Een collega deed gewoon heel makkelijk toen ie op vakantie wasquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
YOUR E-MAIL WILL NOT BE READ OR FORWARD. M*********
Ahum.
Op het moment hebben ze een goed volume hoorquote:
Klinkt een beetje als een ambtenaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een collega deed gewoon heel makkelijk toen ie op vakantie was
"Al uw mail wordt verwijderd, mocht het na terugkomst nog steeds actueel zijn, stuur het dan maar opnieuw"
of iets in die trant
Ik verwijs ze gewoon door naar de mailbox van de eerste lijn, opgelost.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat ding zet ik eigenlijk nooit aan. Ben je niet aangemeld op Lync, ben je vaak ook afwezig. Dus dat snappen ze wel
Haha. Nouja tis wel gewoon slim soms. Ben je overspoeld met mail, maak je zelf de schifting welke belangrijk is of niet. De ene helft vraagt zich af waarom je in godsnaam dat nog oppakt want wss allang opgelost of niet meer relevant. De andere helft is boos dat je niets op hun mail hebt uitgedaanquote:
Haha, wel zo gemakkelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef Q. het volgende:
Ik verwijs ze gewoon door naar de mailbox van de eerste lijn, opgelost.
Ik reageer uit principe of alle e-mails, een ook het liefst binnen een dag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. Nouja tis wel gewoon slim soms. Ben je overspoeld met mail, maak je zelf de schifting welke belangrijk is of niet. De ene helft vraagt zich af waarom je in godsnaam dat nog oppakt want wss allang opgelost of niet meer relevant. De andere helft is boos dat je niets op hun mail hebt uitgedaan![]()
Tis toch nooit goed. Dit is in ieder geval duidelijk
Idd ja. Ik ben heel erg van het tussendoor doen enzo. Dus beantwoord veel mail ook snel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:51 schreef STING het volgende:
Ik reageer uit principe of alle e-mails, een ook het liefst binnen een dag.
En als ik niet binnen een dag kan reageren, probeer ik zo snel mogelijk te reageren dat ik er binnen een bepaalde periode op terugkom.
Vind het zelf ook behoorlijk irritant als iemand niet "tijdig" op mijn e-mails reageert
Veel mails beantwoord ik het liefst gelijk, zeker als het om kleine vragen of verzoeken gaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Ik ben heel erg van het tussendoor doen enzo. Dus beantwoord veel mail ook snel.
Doe ik het niet binnen een dag. Dan ben ik het wss vergeten
(maar het is natuurlijk anders als je drie weken op vakantie gaat enzo)
Dit. Had gisteren bijna het volgende gepost, maar ik bewaar hem tot iemand mij 'nomineert' voor die icebucket aids:quote:
quote:"If you feed a seagull Alka-Seltzer, its stomach will explode."
This was a useless fact, part of the #uselessfactschallenge. Supporting absolutely nothing or nobody, and especially not seagulls, noisy little buggers. I nominate <names> to also share a useless fact on their Facebook timelines. You have 24 hours to complete this massive challenge. Good luck.
And while I have your attention: think of donating some money to a worthy cause. Because you can always do that, regardless of whether you accept this #uselessfactschallenge.
Dat kan idd dan nog wel eens tegenwerken em kan je zelfs beter soms je mail gewoon niet opstarten. pquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Veel mails beantwoord ik het liefst gelijk, zeker als het om kleine vragen of verzoeken gaat.
Maar soms wel onhandig als je je even voor een langere tijd op iets moet concentreren
Heel verstandig, zouden ze iedereen moeten adviseren. Las laatst al een keer dat het bij een groot bedrijf verplicht was gesteld om de mail automatisch te verwijderen als je op vakantie bent.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een collega deed gewoon heel makkelijk toen ie op vakantie was
"Al uw mail wordt verwijderd, mocht het na terugkomst nog steeds actueel zijn, stuur het dan maar opnieuw"
of iets in die trant
Fringequote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:19 schreef Belsezar het volgende:
Buurman was dvd's aan het ruimen, seizoen 1 van Fringe voor nop gekregen
Jaaaa, hele leuke seriequote:
Vanavond even wat afleveringen kijkenquote:
En tis opzichte nog vroeg, want als ik vrijdag uitgave gaat de eerste trein zaterdag nog wat laterquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 05:48 schreef CherryLips het volgende:
Jezus mijn wekker is al gegaan en jij bent nog wakker
Lol middagdutjes Zijn lekker!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 06:22 schreef CherryLips het volgende:
Ja, daarna kan ik thuis verder. Ga wel even pitten tussen de middag denk ik
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:54 schreef Barbusse het volgende:
Krijg je opeens een mail met "bedankt voor interesse voor het appartement, maar we willen het eigenlijk in de verkoop gooien". FML.
Fucking asomaltenaaiers zegquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:54 schreef Barbusse het volgende:
Krijg je opeens een mail met "bedankt voor interesse voor het appartement, maar we willen het eigenlijk in de verkoop gooien". FML.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
Helemaal klaar om naar een festival te gaan, moet ik mijn uren nog doen, nieuwe laptop, dus het registratiesysteem nog niet geinstalleerd, en uiteraard de how-to mail daarover kwijt... zucht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |