SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Denk hetquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Had ik mijn mic weer uitstaan?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:44 schreef knokkels het volgende:
Even mijn rock dingen weer op orde krijgen
In de breedste zin des woordzzzzzzzzzzzz
Ik had vroeger een aardige collectie die nu tot bijna niets is gekrompen... Maar ik kom zo nu en dan weer wat tegen van vroegahquote:
Ah zoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had vroeger een aardige collectie die nu tot bijna niets is gekrompen... Maar ik kom zo nu en dan weer wat tegen van vroegah
Inderdaad.. of nieuwe dingen tegen te komenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ah zo
Altijd wel leuk om die dingen weer tegen te komen
Smoke weed everydayquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
en de volgende dan![]()
[ afbeelding ]
U ging hard de verkeerde kant op ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Paddenstoelen, nooit meer![]()
Ging wel goed maar daaaaamn wat een avontuurquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
U ging hard de verkeerde kant op ?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ging wel goed maar daaaaamn wat een avontuur
Lijkt me wel tof maar voor mij werkt het teveel op mijn serotonine in.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ging wel goed maar daaaaamn wat een avontuur
Overloadquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof maar voor mij werkt het teveel op mijn serotonine in.
Ik vond een keer wel genoegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Ik vond het wel geniaal voor die paar keer dat ik het gebruikt heb
Dan zou ik het niet doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof maar voor mij werkt het teveel op mijn serotonine in.
Kan mijn keren ook nog wel prima voor de geest halenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond een keer wel genoeg
Is al 7 jaar geleden ofzo maar ik kan me het nog goed herinneren.
Ik zou het net zo hard aanraden als afraden. Toen ik het deed was het nog legaal, gewoon in de winkel gehaaldquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet doen
[..]
Kan mijn keren ook nog wel prima voor de geest halen
Maar voor mij is het 3 jaar geleden of zo.
Yup, zoiets schijnbaar. En ik heb al een keer serotonineshock gehad.. Dat was uncool.quote:
Vriend van me heeft lang geleden paddo's gehad en die heeft een hele discussie lopen voeren met het reclamebord van de lokale keurslager.quote:Ik vond een keer wel genoeg
Is al 7 jaar geleden ofzo maar ik kan me het nog goed herinneren.
Growkits kun je nog steeds wel krijgen en dat is wel gewoon legaalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou het net zo hard aanraden als afraden. Toen ik het deed was het nog legaal, gewoon in de winkel gehaald
Ja lekker logisch ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Growkits kun je nog steeds wel krijgen en dat is wel gewoon legaal
Ja dat soort bizarre dingen gebeuren. Mensen denken snel dat je overdrijft met zulke verhalen maar het is echt zo bizar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yup, zoiets schijnbaar. En ik heb al een keer serotonineshock gehad.. Dat was uncool.
[..]
[..]
Vriend van me heeft lang geleden paddo's gehad en die heeft een hele discussie lopen voeren met het reclamebord van de lokale keurslager.
Bertha! Je vlees is wel duur hoor!
Die winkel bestaat nog steeds waar ik dat haalde. Verkoopt truffels enzo, bijna hetzelfde effect maar wel legaalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Growkits kun je nog steeds wel krijgen en dat is wel gewoon legaal
SSRI (Selective Serotonin Reuptake Inhibitor) = Anti depressiva die je opname van serotonine reguleert gemixt met St. Janskruidthee. Erg lekkere thee maar niet te mixen met SSRI omdat ze elkaar tegenwerken. Ik heb me een week flink fucked up gevoeldquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat soort bizarre dingen gebeuren. Mensen denken snel dat je overdrijft met zulke verhalen maar het is echt zo bizar.
Hoe krijg je een serotinineoverschot trouwens? Uncool als in soort van mentale mindfuck?
Ik gebruik ook al jaren SSRI'squote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
SSRI (Selective Serotonin Reuptake Inhibitor) = Anti depressiva die je opname van serotonine reguleert gemixt met St. Janskruidthee. Erg lekkere thee maar niet te mixen met SSRI omdat ze elkaar tegenwerken. Ik heb me een week flink fucked up gevoeld
Maar dat is 15 jaar geleden
https://www.google.nl/sea(...)e&es_sm=122&ie=UTF-8quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik gebruik ook al jaren SSRI's
Staat nergens in de bijsluiter dat je die thee niet mag? Misschien is dat wel veranderd door de tijden heen
Ah, echt als medicijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)e&es_sm=122&ie=UTF-8
Nou ja, die thee bevatte dus ook hypericum (St Janskruid.)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah, echt als medicijn.
Dan sowieso altijd checken of het te combineren is ja..
Compleet wazig, afwezig. Niet *in* jezelf zitten zeg maar. En mentaal naar de klote iddquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat voelde je de hele week dan? Ik wel eens medicijnen en drugs gebruikt + drank.. 2 weken mentaal ziek geweest. Echt heeel kut. Mijn hele systeem naar de klote. Misschien vergelijkbaar met jouw gevoel?
Ja precies dat. Bij mij duurde het twee weken voordat ik weer bij zinnen wasquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Compleet wazig, afwezig. Niet *in* jezelf zitten zeg maar. En mentaal naar de klote idd
Ik had toen vakantie. Geweldigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:36 schreef knokkels het volgende:
Juist, psies. Muziek heeft me wel goed geholpen in die periode. En ik maakte goede gedichten.
Hard, erg beeldend.. Maar wel erg goed.
Helaas ben ik ze kwijtgeraakt in mijn verhuizing
Uhuh.... Schuldgevoel idd.. Maar dat praatte je jezelf onbewust aan. Snapte ik toen niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had toen vakantie. Geweldig
Schrijven hielp wel een beetje. Naar buiten gaan.. Geprobeert te sporten, een keer hielp het wel andere keren niet meer. Pff wat een schijttijdEn schuldgevoel
x
Ik snapte het wel maar dat gevoel blijftquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhuh.... Schuldgevoel idd.. Maar dat praatte je jezelf onbewust aan. Snapte ik toen niet.
en Dat zijn de mooiere momentenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:42 schreef knokkels het volgende:
Een keer om 21:30 in de duinen gereden met zonsondergang. Nog net niet in tranen moeder opgebeld omdat het zo mooi was
Juist, "had ik maar een gebroken been!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snapte het wel maar dat gevoel blijft. Meest irritante aan mentale problemen, iets totaaaal doorzien en er toch last van hebb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |