Ah, goed idee, misschien dit weekend weer eens eten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vixeneen van de rendieren van de kerstman
Rudolph
Dasher
Dancer
Prancer
Vixen
Comet
Cupid
Donder
and Blitzen
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Had ik moeten weten natuurlijk
Was supervroeg in de ochtend, maar ook echt hardquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat is wel hard minder ja
Maar dat onweer lijkt me ook best wel een vet gezicht![]()
Hmm, heb ik nog nooitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, goed idee, misschien dit weekend weer eens eten.
Dat weet ik nog, maar de rest.... not so much.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Rudoph is die ene met de rode neus
Ik ben het nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef knokkels het volgende:
Lastig volgen zo.. mijn scherm scrollt steeds naar boven als ik maar in de buurt van mijjn muis kom.
en Vixen is diegene met een zwart/witte vachtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Rudoph is die ene met de rode neus
Very fucking nicequote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was supervroeg in de ochtend, maar ook echt hardmidden in de Alpen, daarna hadden we dit uitzicht tijdens het rijden:
[ afbeelding ]
Summoning aangezet en genoten van de omgeving
Neuh, dat is Mickeyquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
en Vixen is diegene met een zwart/witte vacht
Vervelend welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:12 schreef knokkels het volgende:
Lastig volgen zo.. mijn scherm scrollt steeds naar boven als ik maar in de buurt van mijjn muis kom.
Maar ik heb jou toch niet in mijn handen Mousequote:
...op?quote:
quote:
Gegeten inderdaadquote:
Ja joh, en hoe moet de Kerstman dan kadootjes gaan uitdelen? Alleen maar botten van rendieren, die kunnen niet voor de arreslee hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, goed idee, misschien dit weekend weer eens eten.
Op naar Scandinavië dusquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gegeten inderdaad
Ree wel, maar eland of rendier nog niet
quote:
Eland en rendier zijn ook lekker in worstvormquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gegeten inderdaad
Ree wel, maar eland of rendier nog niet
Hoe vet!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was supervroeg in de ochtend, maar ook echt hardmidden in de Alpen, daarna hadden we dit uitzicht tijdens het rijden:
[ afbeelding ]
Summoning aangezet en genoten van de omgeving
Daar heeft hijquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja joh, en hoe moet de Kerstman dan kadootjes gaan uitdelen? Alleen maar botten van rendieren, die kunnen niet voor de arreslee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |