Ga toch weg, SadPanda.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:54 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Nee, het is niet jouw land, en iedereen die een Europees paspoort heeft kan zo in Nederland wonen.
Het is geen 1786 meer lieverd.
Mensen die niet helder kunnen nadenken uitten hun frustraties op fora, bij soortgenoten of door op de PVV te stemmen.
Opzich wel schattig.
Waarom zouden wij daar onze excuses voor moeten aanbieden? Zijn WIJ daar soms verantwoordelijk voor? Dacht het niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien herken je dit uit je eigen leven: door iets wat je ooit hebt meegemaakt reageer je nogal gevoelig op iets heel specifieks. Voor een ander is dat nogal onbegrijpelijk want: waar maak je je druk om, duh. Maar voor jou ligt dat nog heel gevoelig en kun je er echt last van hebben.
En wat zijn we tekeer gegaan in het verleden. Mens-ont-erend. Generaties uit elkaar gerukt, misbruikt, gedood. Daar gaan generaties overheen voordat dat weer enigszins in evenwicht is. En hebben wij daar ooit onze excuses voor aangeboden? Ooit? Staat het in onze geschiedenisboeken hoe we daar tekeer zijn gegaan? Volgens mij niet.
Als jij niet begrijpend kunt lezen, dan maakt het niet uit hoe iemand iets opschrijft lijkt mij.quote:
Wat is dezequote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:57 schreef amenth het volgende:
je moet de popos altijd bestrijden rasistime of niet, ze zijn er om jou het leven zuur te maken ik had keer veel contanten bij hadden ze ook in beslag genome tot naderonderzoek a mattie k zeg tege hem is van me oom dit dat acteraf ja sorry maar klopte niet bij je situatie ik zeg hem ga zelf wat doen onopgeleid politieprojectiel
Niet zozeer wij, maar bijvoorbeeld onze overheid (zij vertegenwoordigen de entiteit Nederland) kan alsnog een gebaar maken. In Australië heeft de overheid ook "sorry" gezegd tegen de Aboriginals en als ik me niet vergis heeft Canada iets vergelijkbaars gedaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom zouden wij daar onze excuses voor moeten aanbieden? Zijn WIJ daar soms verantwoordelijk voor? Dacht het niet.
In Amerika is er what would you do en er zijn ook gekleurde die dan iets goeds doen. Of opkomen voor andere.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:43 schreef hairybeardyman het volgende:
DIT is denk ik de voornamelijkste reden waarom de politie "racistisch" is, TS.
Typisch weer, zoals altijd.
Een paar mensen komen langs. Het is niet heel representatief lijkt me.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:43 schreef hairybeardyman het volgende:
DIT is denk ik de voornamelijkste reden waarom de politie "racistisch" is, TS.
Typisch weer, zoals altijd.
Waarschijnlijk Nigeriaans, Ghanees, Carribisch(Jamaica, Barbados etc) Waren allemaal colonies van Engeland.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik echt niet meer. Het is al 30 jaar geleden.
Als je nog eens goed kijkt zie je dat de enige aasgieren die de portemonnee voor zichzelf willen houden toch wel weer gekleurd zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:21 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Een paar mensen komen langs. Het is niet heel representatief lijkt me.
Daar lijkt het wel op, maar je moet het voorbehoud maken dat er in dit soort filmpjes geknipt kan zijn om een bepaald beeld te vormen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:22 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Als je nog eens goed kijkt zie je dat de enige aasgieren die de portemonnee voor zichzelf willen houden toch wel weer gekleurd zijn.
Dus jij hebt het allemaal zelf meegemaakt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mijn eigen ervaringen staan niet in een geschiedenisboek.
Ons land wel. Wij persoonlijk niet. Maar volgens mij is heel veel van onze welvaart verdiend over de ruggen van slaven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom zouden wij daar onze excuses voor moeten aanbieden? Zijn WIJ daar soms verantwoordelijk voor? Dacht het niet.
Wat een onzinquote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:57 schreef amenth het volgende:
je moet de popos altijd bestrijden rasistime of niet, ze zijn er om jou het leven zuur te maken ik had keer veel contanten bij hadden ze ook in beslag genome tot naderonderzoek a mattie k zeg tege hem is van me oom dit dat acteraf ja sorry maar klopte niet bij je situatie ik zeg hem ga zelf wat doen onopgeleid politieprojectiel
Ja maar jij bent een SJW, dus jij vindt alles racistisch.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:40 schreef robin007bond het volgende:
Dat politieoptreden in de OP is echt wel racistisch mijns inziens.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een SJW, dus jij vindt alles racistisch.
Ik zou jou geen simpele noemen, want ik ken je niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als jij niet begrijpend kunt lezen, dan maakt het niet uit hoe iemand iets opschrijft lijkt mij.
Simpele.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |