Ohoh, die is wel erg! Het topic staat in myats, dus die kom ik wel weer tegne.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb er vandaag weer 2 gepost....deze vond ik wel heel erg leuk.
[ afbeelding ]
Zo zie het eruit... http://www.drogisterij.ne(...)s-250g-8712439080103quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal ik aan mijn dochter doorgeven, die is de laatste maanden op de gezond eten toer en vind pindakaas lekker.
Mooie is dat sinds ze zo gezond eet, ze bijna geen migraine meer heeft.
5 euro, de tering (Ja sorry, mijn smileys staan in de kast).quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo zie het eruit... http://www.drogisterij.ne(...)s-250g-8712439080103
[ afbeelding ]
Ik heb het bij de PLUS gekocht een pot van 500 gram, is wel bijna 5 euro, maar ik vreet
nou ook weer geen pot per dag![]()
Het is keigezond, alleen pinda's, zout en ongehard plantaardig vet, dus da's veel gezonder
dan gehard vet zoals in de meeste pindakazen
raar woord pindakazen eigenlijk, ik weet niet of dat woord bestaat, maar het
klinkt wel logisch ...
Nah, maar als het véél lekkerder en gezonder is maakt me dat niks uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
5 Euro voor een pot pindakaas?
Jeuh.
Dan geef je dat kind af en toe een kadootje, i.p.v. een bossie bloemen ofzoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5 euro, de tering (Ja sorry, mijn smileys staan in de kast).
Dat kan een 'arme' studente toch niet betalen en ze loopt het risico dat als ik zo'n pot voor koop ze die van Calvé nooit meer lust.
Ben je weleens in een ECO-zaak geweest? Daar zijn dat soort prijzen gangbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
5 Euro voor een pot pindakaas?
Jeuh.
Wat is dat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je weleens in een ECO-zaak geweest?
Gewoon PJR nadoen en die kraamverzorging komt ook weer van pas.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:10 schreef chufi het volgende:
Goh ik was nog met de zorgverzekering bezig...
Is gewoon te koop hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik haal altijd deze.
[ afbeelding ]
En die zijn niet eens lekker, harstikke droogquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je weleens in een ECO-zaak geweest? Daar zijn dat soort prijzen gangbaar.
Die kost nog geen Euro en er zitten ook pinda's in.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Is gewoon te koop hoor![]()
Bij de Aldi
[ afbeelding ]
http://www.wistjedatje.com/?weetje=89
Ja, maar ook andere zooi en die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden, andersquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kost nog geen Euro en er zitten ook pinda's in.
Ik krijg net het overzicht van vorig jaar binnen. Heb wel ¤22,40 aan eigen risico moeten betalen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, gaat ook omhoog, maar ja, ik kan moeilijk klagen ik ben een dure
Als ik je ooit nog eens tegenkom op een meet krijg je een whiskey van mequote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Jemig, alweder ene topique vol...
[..]
Ik krijg net het overzicht van vorig jaar binnen. Heb wel ¤22,40 aan eigen risico moeten betalen.
Verder dan de tandarts kom ik niet.
Fann, hoe ga jij dat compenseren?
Whisky!!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik je ooit nog eens tegenkom op een meet krijg je een whiskey van me
Geef die jongen nu alvast een cadeautje....er komen al zo weinig mensen op zijn verjaardagsfeestje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik je ooit nog eens tegenkom op een meet krijg je een whiskey van me
Is ie jarig danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef die jongen nu alvast een cadeautje....er komen al zo weinig mensen op zijn verjaardagsfeestje.
En dan breek je ineens een been....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:24 schreef chufi het volgende:
Eigen risico minimaal 360 en nog maar 104 gebruikt en 550 door de zorgverzekeraar betaald.. vnl tandarts en huisarts standaard... Ik ben goedkoper uit bij maximaal eigen risico zo te zien ... Wijzigen kan toch pas per 1 jan... dus nog ff de tijd voor meerdere vergelijkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |